FTW is dat dan weer???quote:Op zondag 9 januari 2011 14:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, denk dat ik toch die hardloopwindstopper neem..
Stopt alle tegenwind tijdens het hardlopen. Een beter cadeau ben ik nog niet tegen gekomen bij Defensie.quote:
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 9 januari 2011 14:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stopt alle tegenwind tijdens het hardlopen. Een beter cadeau ben ik nog niet tegen gekomen bij Defensie.
Muah, het is beter dan 4 kandelaars, of een tafellaken met bijbehorende servetten...quote:Op zondag 9 januari 2011 14:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stopt alle tegenwind tijdens het hardlopen. Een beter cadeau ben ik nog niet tegen gekomen bij Defensie.
Had je nog maar in dienst gezeten. Dan had je 'm ook kunnen hebben.quote:
Eenschquote:Op zondag 9 januari 2011 14:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah, het is beter dan 4 kandelaars, of een tafellaken met bijbehorende servetten...
Treffend cadeau.quote:Vorig jaar had ik trouwens de hartslagmeter, was ook een topcadeau
Nah er zit zo'n lamp in die gradueel harder aan gaat zodat je relaxter wakker wordt. Heb iets vergelijkbaars op mijn telefoon en dat werkt prima.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het weer zo'n kut ding wat om 0430 gaat, hoe je 'm ook afsteld?
Een struikeldraadlichtkonijn is dus subtieler?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nah er zit zo'n lamp in die gradueel harder aan gaat zodat je relaxter wakker wordt. Heb iets vergelijkbaars op mijn telefoon en dat werkt prima.
Alleen gaat deze van nul naar vol bij in 5 seconden
Tja, mijn kerstcadeaus waren toch stukken beter, nl:quote:Op zondag 9 januari 2011 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had je nog maar in dienst gezeten. Dan had je 'm ook kunnen hebben.
En wat heb je van MinDef gehad?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, mijn kerstcadeaus waren toch stukken beter, nl:
1 fleecejack
mp3 spelert
heerlijke Noorse wintersokken
Mooie foto op canvas van Lotusss
Voor de kerst niet zozeer ietsquote:
Zo'n beetje wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een struikeldraadlichtkonijn is dus subtieler?
Weet het aanwezige KM personeel al wat dat is?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor de kerst niet zozeer iets
Wel van de Marine te 040 een erg leuke verrassing
Nee, meen van niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weet het aanwezige KM personeel al wat dat is?
Trusten Cobraquote:Op zondag 9 januari 2011 15:01 schreef Cobra4 het volgende:
Deze sergeant-majoor gaat met een oog open rusten. Tot vannacht.
Naar ik vermoed iets met een de gekstuh stad en een doorzichtig huis...quote:Op zondag 9 januari 2011 14:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, meen van niet.
Maar nogmaals bedankt dat de KM mij tracteerde op een culinaire avond uit te 040
Yep. Etentje op kosten van de KM, op de Markt te 040, vlakbij SR2010.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Naar ik vermoed iets met een de gekstuh stad en een doorzichtig huis...
Aan de andere kant boeit het me ook geen hol
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:09 schreef Erasmo het volgende:
Aan de andere kant boeit het me ook geen hol
Toe maarquote:Op zondag 9 januari 2011 15:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep. Etentje op kosten van de KM, op de Markt te 040, vlakbij SR2010.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |