Maar ik weet dat jij in het echt eigenlijk best wel aardig bent en een stuk jonger dan je hier overkomt!quote:
quote:
Kom ik zo oud over dan (hier)? Of is mijn schrijfwijze nog van voor de oorlog ofzo?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar ik weet dat jij in het echt eigenlijk best wel aardig bent en een stuk jonger dan je hier overkomt!
Nee, je komt "wijs" over en met jou, Cobra en ER is het vaak "vroegâh" enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 23:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kom ik zo oud over dan (hier)? Of is mijn schrijfwijze nog van voor de oorlog ofzo?
Ik typ toch niet met "sch", zoals: "De vermetele Duitschen overheerscher heeft des ochtends de vadelandsche troepen, die heevig verzet booden, omsingeld en verslaagen"
Zuipen?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:05 schreef Thaboel het volgende:
Iemand een idee om te doen deze avond?
Ik vatte het ook absoluut niet op als een belediging mocht je dat denken. Ik was alleen een beetje benieuwd "waarom".quote:Op maandag 10 januari 2011 00:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, je komt "wijs" over en met jou, Cobra en ER is het vaak "vroegâh" enzo
Was niet beledigend bedoeld iig, was hoogstens als een dolletje bedoeld
Ja maar Clan..... Clan!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vatte het ook absoluut niet op als een belediging mocht je dat denken. Ik was alleen een beetje benieuwd "waarom".
Maar je vergeet de nestor... (Clan).
En ja, Cobra, ER en ik zijn ongeveer een beetje van dezelfde leeftijd en lichting dus krijg je dat automagisch.
Sorry mevrouw mod.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hey, ik VOEL me af en toe al 104... dus ik mag dat!
en sowieso, ik ben blauw
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, je komt "wijs" over en met jou, Cobra en ER is het vaak "vroegâh" enzo
Was niet beledigend bedoeld iig, was hoogstens als een dolletje bedoeld
Okee, toch maar zuipen?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:16 schreef Thaboel het volgende:
Nog aan het bijkomen van gister. Woensdag weer
Zolang het maar met "vroegah" begintquote:Op maandag 10 januari 2011 00:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan nu een erg sarcastisch of cynische opmerking maken.
vroegah, toen vronsky nog een plan hadquote:Op maandag 10 januari 2011 00:27 schreef Vronsky het volgende:
25cl flessen.. die dingen sla je zo achterover.
[..]
Zolang het maar met "vroegah" begint.
Dat dus.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:27 schreef Vronsky het volgende:
25cl flessen.. die dingen sla je zo achterover.
Vroegah, toen Vrons Krav Maga en motorrijden nog een echte sport vond! Ipv dat lamme fietsen...quote:Zolang het maar met "vroegah" begint.
metrosexuele make-up dragende mietjes!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
Vroegah waren de schepen van hout en mannen van staal! En nu........
quote:Geboren vóór 1980?
Ongetwijfeld zullen velen van jullie onderstaand e-mail wel eens in je postvak ontvangen hebben. Ik heb het zelf niet geschreven maar vind er wel veel herkenbaars in, jullie ook?
Geboren vóór 1980? Gelukkig maar!
Als je ná 1980 geboren bent, heeft dit niets met jou te maken. De kinderen van tegenwoordig worden in de watten gelegd. Het heet niet voor niets de NIX-generatie Maar ben jij als kind opgegroeid in de 50-er, 60-er of 70-er jaren, dan is het, terugkijkend, onvoorstelbaar dat je nog leeft!
Als kind zaten we in de auto zonder gordel en zonder airbags.
Onze bedjes waren geschilderd in prachtige kleuren met verf vol met lood en cadmium.
De medicijnflesjes uit de apotheek konden we gewoon open krijgen, net als overigens de fles met bleekmiddel. Deuren en ramen bedreigden continue onze vingertjes.
We fietsten zonder helm, zonder waarschuwingsvlaggetje en zonder reflectoren.
We dronken water gewoon met de mond aan de kraan, in plaats van uit een flesje.
We bouwden zeepkisten en kwamen er pas op de eerste rit achter, bergafwaarts, dat we geen rem hadden. Na vallen en opstaan konden we daar prima mee omgaan.
s Morgens gingen we naar buiten om te spelen. We bleven de hele dag weg en hoefden pas thuis te zijn als de straatlantaarns aangingen. Niemand wist waar we waren en we hadden geen mobiele telefoon.
We sneden ons, braken onze botten en tanden en er werd niemand voor aangeklaagd. Het waren gewoon ongelukken en de enige die schuld had waren we zelf. Kan jij je nog dergelijke ongelukken herinneren?
We hadden vechtpartijen en sloegen elkaar een blauw oog. Daar moesten we mee leven. Volwassenen interesseerden zich daar niet voor.
We aten koekjes, brood met veel boter, hagelslag en vlokken, dronken Cola en werden evengoed niet te dik. We dronken met vrienden uit dezelfde fles en niemand ging daar dood van.
We hadden geen: Playstation, Nintendo, X-box, Videogames, 64 TV-zenders, videofilm, Surround-Sound, eigen TV op de slaapkamer, een computer, CDs, DVDs en Internet-chatrooms. We keken zo nu en dan poppenkast op woensdagmiddag of naar Stuif-es-In!
En bovenal, wij hadden vrienden!
We gingen gewoon naar buiten en daar kwamen we elkaar tegen. We gingen naar hun huis en belden aan. Of we gingen soms gewoon naar binnen zonder aan te bellen. Het touwtje hing tenslotte door de brievenbus! En dat zonder van te voren af te spreken en zonder dat onze ouders dat wisten. Niemand bracht ons en niemand haalde ons weer op Ook meisjes reden s avonds alleen in het donker naar huis. Zelfs ouden van dagen kwamen nog buiten de deur! Hoe was het in godsnaam mogelijk?
We bedachten zelf spelletjes met stokken en tennisballen. We aten wurmen en die leefden niet voor altijd in onze magen verder. Met stokken prikten we elkaar soms in de ogen. Met voetballen op straat mocht je alleen meedoen als je goed genoeg was. Als je niet goed genoeg was, moest je met teleurstellingen om leren gaan.
Sommige kinderen waren niet zo goed op school als anderen. Ze haalden onvoldoendes en bleven zitten. Dat leidde niet tot emotionele ouderavonden of zelfs tot veranderde prestatie-normen.
Soms hadden onze daden consequenties. Dat was logisch en daar kon niemand zich voor verstoppen. Als iemand van ons iets verbodens had gedaan, was het normaal, dat je ouders het niet voor je opnamen. In tegendeel, ze waren het met de politie eens! Stel je voor!
We hadden vrijheid, we maakten fouten, we hadden succes en kenden het systeem van oorzaak en gevolg. Met al die dingen konden we zeer goed omgaan.
Dat allemaal leidde tot een generatie met ondermeer probleemoplossers en uitvinders, die bereid zijn risicos te nemen.
Bij die generatie hoor jij ook. Gefeliciteerd!
Motorrijdenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus.
Alhoewel ik wel een beetje voorzichtig ben met dit soort opmerkingen richting jou...
[..]
Vroegah, toen Vrons Krav Maga en motorrijden nog een echte sport vond! Ipv dat lamme fietsen...
Jij rijdt dan ook niet op een motor... Die laffe rommel waar jij op zit...quote:Op maandag 10 januari 2011 00:40 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Motorrijden.
Weer liet het de laatste tijd niet echt toe jammer genoeg.
Ohja,
Vroegah, toen de motoren nog geen traction control hadden en al dat gelul
Dan verdienen jouw ouders alle lof!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:42 schreef Thaboel het volgende:
Het spijt me maar het klinkt als mijn jeugd... Behalve die verf, auto gordels, poppenkast en stuif-es-in
Mwah, hopelijk kan ik na komende zomer op deze rondrijden.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij rijdt dan ook niet op een motor... Die laffe rommel waar jij op zit...
Dit dus.. alleen ik heb dat gelul met ouderavonden meegemaakt, maar voor de rest komt het allemaal overeen.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:42 schreef Thaboel het volgende:
Het spijt me maar het klinkt als mijn jeugd... Behalve die verf, auto gordels, poppenkast en stuif-es-in
Een Guzzi...quote:Op maandag 10 januari 2011 00:44 schreef Vronsky het volgende:
Mwah, hopelijk kan ik na komende zomer op deze rondrijden.
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:45 schreef Cobra4 het volgende:
Jullie snotapen hebben het gewoon te makkelijk. Jullie zijn gewoon stierlijk verwend!
Je had het nog geen 5 minuten volgehouden in mijn tijd!
Verwend klotekind!!!
laat hem alsjeblieft fietsen!!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een Guzzi...![]()
Doe dan een Duc, Aprillia of een MV Agusta als je zo nodig Italiaans wil doen.
Als ik geld over heb...
[ afbeelding ]
quote:
Allemaal van die fietsen die niet kunnen kiezen tussen een enduro en een cafe racer.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:50 schreef Vronsky het volgende:
Ducati Hypermotard is ook erg mooi, heb er alleen nog NOOIT op gereden
Vind de monster niet echt meer wat het geweest is.. Shiver en de dorsoduro 750 zijn ook leuke dingen.
En toch nog een F3 willen?quote:En MV is gewoon.
Als ik geld te veel zou hebben kwam er wel een Brutale of de nieuwe F3 in huis..
een half kapotte fiets. En een 2008 yamaha aerox :p (jaaaa zelf voor gespaart)quote:Op maandag 10 januari 2011 00:54 schreef Vronsky het volgende:
[..]
* Vronsky zit al op de crossmotor sinds hij 5 is.
Ik ben wel benieuwd, wat rijd de DEFer?
Je zou toch denken dat het perfect voor me is, ze weten allemaal niet wat ze nou precies zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Allemaal van die fietsen die niet kunnen kiezen tussen een enduro en een cafe racer.
[..]
En toch nog een F3 willen?
Ik reed een RS 250 Biaggi replica.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:54 schreef Vronsky het volgende:
[..]
* Vronsky zit al op de crossmotor sinds hij 5 is.
Ik ben wel benieuwd, wat rijd de DEFer?
70 pk en 140 kg, altijd leuk om een 4 takt ZZR 600 het snot voor de ogen te rijden.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:02 schreef Vronsky het volgende:
Dat zijn leuke dingen.
Je hoeft niet altijd op een motor te zitten met veel vermogen om pret te hebben.
herken het meestequote:
Op rechte stukken kan iedereen (zelfs mijn vriendin) hard rijden.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:07 schreef Vronsky het volgende:
En dan laten ze op een recht stuk zien dat ze toch echt "sneller" zijn...
Het scheen niet al te best materiaal te zijn geweest.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:16 schreef Clan het volgende:
@Cobra,
dat was idd een AMX, dacht even dat het een M109 was, die AMX is er maar even geweest, die heb ik alleen in het museum gezien.
Die ouwe van mij krijgt nog steeds hoofdpijn als ik "AMX" noem...quote:Op maandag 10 januari 2011 01:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het scheen niet al te best materiaal te zijn geweest.
De AMX stond vaker langs de weg, dan het reed, de rupsband liep er vaak af, of ze startte niet. En je was meer uren bezig met onderhoud dan dat je reed, dat was een verkeerde investering, de YP 408 was niet zo onderhoudsgevoelig en kwam ook op tijd aan in Duitsland.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het scheen niet al te best materiaal te zijn geweest.
quote:Op maandag 10 januari 2011 02:30 schreef Sine_Pari het volgende:
Hi Cobra.Ga jij maar even uitleg geven aan Vronsky waarom de rook groen, oranje en rood is.
Ja, heerlijk geslapen. En nu op het werk.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:35 schreef Sine_Pari het volgende:
Heb je vandaag nog wat leuks gedaan?
Lekker rustig. Ik zit nog even de meetgegevens van de brand in Moerdijk te bekijken. Lijkt er op dat mijn berekende effectgebied het zelfde is als op de foto.quote:Op maandag 10 januari 2011 03:25 schreef Thaboel het volgende:
Oke. Maar ik denk dat sof er sowieso minder van merkt toch?
Cobra hoe is je dienst tot nu toe?
Actieve Special Forces Groups (SFG(A)) niet maar hoorde van maten in de 20th SFG(A) dat ze het toch wel merken, al was het alleen al met aanvoer van eventuelen candidaten.quote:Op maandag 10 januari 2011 03:25 schreef Thaboel het volgende:
Oke. Maar ik denk dat sof er sowieso minder van merkt toch?
Nee, die foto is een model van iemand anders. Maar de mijne lijkt er sprekend op.quote:Op maandag 10 januari 2011 03:34 schreef Thaboel het volgende:
20th sfg(a)? Tja zuur komt altijd wel goed toch!
@cobra dus dat is een eigen model dat je heb gemaakt? Ziet er netjes uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |