De AMX stond vaker langs de weg, dan het reed, de rupsband liep er vaak af, of ze startte niet. En je was meer uren bezig met onderhoud dan dat je reed, dat was een verkeerde investering, de YP 408 was niet zo onderhoudsgevoelig en kwam ook op tijd aan in Duitsland.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het scheen niet al te best materiaal te zijn geweest.
quote:Op maandag 10 januari 2011 02:30 schreef Sine_Pari het volgende:
Hi Cobra.Ga jij maar even uitleg geven aan Vronsky waarom de rook groen, oranje en rood is.
Ja, heerlijk geslapen. En nu op het werk.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:35 schreef Sine_Pari het volgende:
Heb je vandaag nog wat leuks gedaan?
Lekker rustig. Ik zit nog even de meetgegevens van de brand in Moerdijk te bekijken. Lijkt er op dat mijn berekende effectgebied het zelfde is als op de foto.quote:Op maandag 10 januari 2011 03:25 schreef Thaboel het volgende:
Oke. Maar ik denk dat sof er sowieso minder van merkt toch?
Cobra hoe is je dienst tot nu toe?
Actieve Special Forces Groups (SFG(A)) niet maar hoorde van maten in de 20th SFG(A) dat ze het toch wel merken, al was het alleen al met aanvoer van eventuelen candidaten.quote:Op maandag 10 januari 2011 03:25 schreef Thaboel het volgende:
Oke. Maar ik denk dat sof er sowieso minder van merkt toch?
Nee, die foto is een model van iemand anders. Maar de mijne lijkt er sprekend op.quote:Op maandag 10 januari 2011 03:34 schreef Thaboel het volgende:
20th sfg(a)? Tja zuur komt altijd wel goed toch!
@cobra dus dat is een eigen model dat je heb gemaakt? Ziet er netjes uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |