Of over de Tankquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:26 schreef charmed_angel het volgende:
Hihi nu echtdromen over villa en fabregas
Geeft nietsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:26 schreef Kally het volgende:
O benny wil je de spelfout even goedzetten
Typte te snel
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:26 schreef charmed_angel het volgende:
Hihi nu echtdromen over villa en fabregas en Stu
Gelukkigquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:26 schreef Kally het volgende:
Typte te snel
hmmm what a wastequote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:28 schreef Kally het volgende:
Nu heb ik boodschappen gedaan en van alles in huis en nu heb ik geen trek
Ik ook, dat is erg fijnquote:
Weekend is nog niet voorbijquote:
Dank jequote:
wat stond erquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:26 schreef Kally het volgende:
Typte te snel
Dat is altijd zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:28 schreef Kally het volgende:
Nu heb ik boodschappen gedaan en van alles in huis en nu heb ik geen trek
de j en t was omgedraaid in knulletjesquote:
Ja klopt hahaquote:
Ja, GRTDOJW is dood en KSC is stilquote:
quote:
Ja heerlijkquote:
Ik ken alleen 'daar gaat ze' van hunquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:35 schreef Koen66 het volgende:
vanmiddag kwam iemand met deze
en ik werd er zelfs op mijn werk verdrietig van
Sommige teksten kunnen je echt raken jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:35 schreef Koen66 het volgende:
vanmiddag kwam iemand met deze
en ik werd er zelfs op mijn werk verdrietig van
doet me aan een vakantie denken, 1995 Dominicaanse republiekquote:
Coolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doet me aan een vakantie denken, 1995 Dominicaanse republiek
Is het ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool
Ik vind het echt een heel mooi nummer als versta ik er geen reet van
Ik zou ook zo piano willen kunnen spelenquote:
Dat is van ver voor mijn tijd vrees ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:39 schreef Kally het volgende:
Dit nummer is echt
Zo heerlijk terug in de tijd en zo heerlijk zomergevoel buiten 's avonds met een wijntje, ja zelfs ik ben wel eens romantisch
Nee zij is van nu, maar ze geeft wel het gevoel van ver voor onze tijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is van ver voor mijn tijd vrees ik
Ooohquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee zij is van nu, maar ze geeft wel het gevoel van ver voor onze tijd
Ze is niet echt bekend, al heeft ze wel op het Jazz festival hier gestaan, maar ik ben dol op haar muziekquote:
goed nummer hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:39 schreef Kally het volgende:
Dit nummer is echt
Zo heerlijk terug in de tijd en zo heerlijk zomergevoel buiten 's avonds met een wijntje, ja zelfs ik ben wel eens romantisch
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:42 schreef Stuart het volgende:
Welke moet ik kiezen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alweer, ik zou je ogen dicht doen en voor iene miene mutte gaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:42 schreef Stuart het volgende:
Welke moet ik kiezen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet mijn nummer. Ik hou in de slaapkamer meer van dit:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is niet echt bekend, al heeft ze wel op het Jazz festival hier gestaan, maar ik ben dol op haar muziek
En dit nummer raakt me echt heel erg
Daar heb ik dus niets aanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Alweer, ik zou je ogen dicht doen en voor iene miene mutte gaan
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet mijn nummer. Ik hou in de slaapkamer meer van dit:
Dan kies je wat anders dan die 2, doe eens gek en ga voor geelquote:
Oooh, dan las ik het verkeerdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over de slaapkamer maar buiten zitten met een wijntje
Nee, dan lijk ik net Tweetyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan kies je wat anders dan die 2, doe eens gek en ga voor geel
zucht, lekker zomer, zwoel windje, terrasje, zeegeluid op de achtergrondquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over de slaapkamer maar buiten zitten met een wijntje
Als het zomer isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zucht, lekker zomer, zwoel windje, terrasje, zeegeluid op de achtergrond
wanneer gaan we?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:45 schreef Kally het volgende:
Deze is een lekker ritme voor in de slaapkamer
Denk jequote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:47 schreef Kally het volgende:
En Stu, ondertussen weet ik toch al aardig wat van je
Slaap lekker Bennyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:48 schreef iBenny het volgende:
Zo mijn taken voor TAL ook weer volbracht
Nu pitten... laterrrrr!
heheheh ik zag hetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:48 schreef iBenny het volgende:
Nu pitten... laterrrrr!
Welterusten Bennyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:48 schreef iBenny het volgende:
Nu pitten... laterrrrr!
Yepquote:
Jij mij ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:49 schreef Koen66 het volgende:
een aantal hebben Stu intussen IRL gezien
Ja, dat klopt allemaalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep
Je houdt niet van gele kleding
Je kijkt bijna geen tv
Je bent dol op muziek om meerdere redenen
enz.
Niet zo gek veel mensen hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:49 schreef Koen66 het volgende:
een aantal hebben Stu intussen IRL gezien
quote:
kloptquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:50 schreef Kally het volgende:
Wat Koen we staan zelfs op de foto samen
hmmm van die groep ken ik alleen Symph en Flash IRLquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zo gek veel mensen hoor.
Es70, Symphonic, DaMart, Es70, Dr_Flash en MarcB alleen
Ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm van die groep ken ik alleen Symph en Flash IRL
Whehehehehequote:
Blauwquote:
Ik draag meestal zwartquote:
Nee als het goed is in februariquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:53 schreef Koen66 het volgende:
had jij Miauw nu ook al IRL ontmoet Kal
Qua kleding vind ik dat wel mooi maar niet voor een regenpak dusquote:
Nee hoor maar niet iedereen heeft lang blond haarquote:
Het is meer veilig in de keuzequote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Qua kleding vind ik dat wel mooi maar niet voor een regenpak dus
Ik draag eigenlijk nooit zwart maar vind vrouwen in het zwart wel mooiquote:
Zwart schreeuwt je tegemoet uit mijn kledingkastquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk nooit zwart maar vind vrouwen in het zwart wel mooi
Tof tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Zwart schreeuwt je tegemoet uit mijn kledingkast
Lekker doen dan, want nog langer wachten en de zon schijnt weerquote:
Trevquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:57 schreef Trevland het volgende:
Hoi Lui
Is het hier nog een beetje gezellig?
Trevquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:57 schreef Trevland het volgende:
Hoi Lui
Wie heeft jou verteld dat ik lui ben? Die liegtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:57 schreef Trevland het volgende:
Hoi Lui
Ja, blauw is alleen niet meer bestelbaar online dus alleen in fysieke shopsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker doen dan, want nog langer wachten en de zon schijnt weer
Ow, fysiek shoppen isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, blauw is alleen niet meer bestelbaar online dus alleen in fysieke shops
Stuquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Trev
Ja, hier is het net even iets drukker nog
Koenquote:
Dat is mijn standaard binnen kom zinquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie heeft jou verteld dat ik lui ben? Die liegt
Omdat het daar nu vrij rustig isquote:
Ja, zou toch denken dat er nog genoeg volk wakker is danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:01 schreef Koen66 het volgende:
het is zowiezo rustig op Fok
Mja, 2 uur alweer he
Ik vind het zelfs absurdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het heel gek om 2 uur 's nachts
Ik blijf nog een half uur denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:02 schreef Koen66 het volgende:
ik maak het ook niet extreem lang meer, begin wat in te kakken
Kloptquote:
Proseccoquote:
hmmm is al weer een tijdje terug dat ik die had.quote:
wat is nu dan hot qua drank?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:04 schreef Kally het volgende:
O maar die was uit, ik loop altijd achter
Ja Miauw vertelde het me maar om eerlijk te zijn weet ik het niet meer, ik drink alles dus /carequote:
damn, dacht dat ik dat alleen had dat ik alles wel lustquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Miauw vertelde het me maar om eerlijk te zijn weet ik het niet meer, ik drink alles dus /care
Pfff heb je even een momentje, dat zijn nog al een aantal namenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:05 schreef Koen66 het volgende:
Trev, wie heb jij allemaal IRL gemeet al?
hehehehequote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pfff heb je even een momentje, dat zijn nog al een aantal namen
Nee, het is ook best ergquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, dacht dat ik dat alleen had dat ik alles wel lust
Zou heel goed kunnen jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:07 schreef Koen66 het volgende:
ik vermoed dat Fles en Symph de enigen zijn die we alle 4 hier gemeet hebben
Ja toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:08 schreef Koen66 het volgende:
zijn er bij KSC people die PGR al eens gemeet hebben?
Volgens mij welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:08 schreef Koen66 het volgende:
zijn er bij KSC people die PGR al eens gemeet hebben?
Nee ik weet dat hij meeging met de KSC op een meetquote:
ah, dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik weet dat hij meeging met de KSC op een meet
Ik heb hem op msnquote:
hij zit idd nogal eens niet lekker in z'n velquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hem op msn
En zoals ik gisteren al zei praatpaal
Welke?quote:
Crash Test Dummies hierboven. Maar hier is alweer een anderquote:
Na die ruzie heb ik een paar keer met hem gepraatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij zit idd nogal eens niet lekker in z'n vel
klopt, door z'n serieusheid trekt ie nogal eens, ehhh, issues aan, vanavond ook weerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Na die ruzie heb ik een paar keer met hem gepraat
Ach ja hij is lief maar trekt zich alles teveel aan, het is en blijft een forum
Ik zit nog bij Running to stand stilquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Crash Test Dummies hierboven. Maar hier is alweer een ander
Oquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, door z'n serieusheid trekt ie nogal eens, ehhh, issues aan, vanavond ook weer
jeweetz, Fok is roddeltent hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:14 schreef Stuart het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat mensen over mij zeggen als ik er niet ben![]()
Dat vind ik ook helemaal niet erg maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierigquote:
is toch lekker af en toe? moet zeker kunne hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:14 schreef Kally het volgende:
Al moet ik zeggen dat door de meet en gewoon de tijd die ik al met jullie hier heb doorgebracht jullie me toch ook wel aan het hart gaan, maar ik kan ook een vreselijke emo muts zijn (op zijn tijd)
Ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:14 schreef Stuart het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat mensen over mij zeggen als ik er niet ben![]()
ahhhh daarom was je zo stilquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:15 schreef Trevland het volgende:
Koen wat doe je me aan
De volgende dus sowieso:
Marijkezwolle, Suikertaartje, LovelyLady, Fles, Sym, Wel.o.k, Ratelslangetje, Ezechielk, Huppelmuts, 8108139dpths, Pingwingei, Nijnja, Draculetje, Monopoly, Giertje, Justmattie, Littleblonde, Opdekop, Boterhammetaardbeien, Elmostyle, PGRferrarie, Rulerofdeath, DaMart, MPG, Pheno, Fha, Enfemera, cabelgunmaster, Alexxxxx en nog een aantal meer waarvan ik zo de nick even niet weet of gewoon vergeten ben
O Pheno en PGR ik ook, verder niemand uit die lijstquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:15 schreef Trevland het volgende:
Koen wat doe je me aan
De volgende dus sowieso:
Marijkezwolle, Suikertaartje, LovelyLady, Fles, Sym, Wel.o.k, Ratelslangetje, Ezechielk, Huppelmuts, 8108139dpths, Pingwingei, Nijnja, Draculetje, Monopoly, Giertje, Justmattie, Littleblonde, Opdekop, Boterhammetaardbeien, Elmostyle, PGRferrarie, Rulerofdeath, DaMart, MPG, Pheno, Fha, Enfemera, cabelgunmaster, Alexxxxx en nog een aantal meer waarvan ik zo de nick even niet weet of gewoon vergeten ben
Ik zei het toch, heb je evenquote:
Maar ik dus nog wel meer maar weet zo niet meer wat de nicks zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:16 schreef Kally het volgende:
[..]
O Pheno en PGR ik ook, verder niemand uit die lijst
Zijn er een aantal hequote:
forse lijst, staan er wel wat op die op m'n wishlist staan, hoop ken ik ook simpelweg niet eensquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:15 schreef Trevland het volgende:
Koen wat doe je me aan
De volgende dus sowieso:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:18 schreef Kally het volgende:
Als Bon Jovi gepost mag worden dan deze ook even
Heb zeker de halve ksc er tussen staanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
forse lijst, staan er wel wat op die op m'n wishlist staan, hoop ken ik ook simpelweg niet eens
Owja, Pheno en PGR ken ik dus ook
Ik moet nu oppassen dat ik mensen niet bij hun echte naam noem, wat ik bij sommige die er geen probleem mee hebben wel doequote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei het toch, heb je even
[..]
Maar ik dus nog wel meer maar weet zo niet meer wat de nicks zijn
[..]
Zijn er een aantal he
Ik doe dat maar bij 1tje voor de rest voornamelijk de nick of een afkorting er vanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet nu oppassen dat ik mensen niet bij hun echte naam noem, wat ik bij sommige die er geen probleem mee hebben wel doe
klopt, heb daar bij sommigen hier ook last van, eerder de echte naam te noemenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet nu oppassen dat ik mensen niet bij hun echte naam noem, wat ik bij sommige die er geen probleem mee hebben wel doe
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:20 schreef Stuart het volgende:
Ik heb liever niet dat jullie mij Stuart noemen
Ja nou ja sommige hebben hun echte naam in hun nick en ik heb de meest vreemde variaties op de mijne hier al voorbij zien komenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe dat maar bij 1tje voor de rest voornamelijk de nick of een afkorting er van
Ik doe het alleen bij MarijkeZwollequote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, heb daar bij sommigen hier ook last van, eerder de echte naam te noemen
Komt goed Stuquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:20 schreef Stuart het volgende:
Vandaar dat ik Stu zegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:20 schreef Stuart het volgende:
Hij heet geen Koen neequote:
Whahaha jaquote:
in KSC weet ik van een groot deel niet eens hoe ze IRL hetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe het alleen bij MarijkeZwolle
Nou jawel maar niet officieelquote:
Ik kom er niet veel langer dan jij hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in KSC weet ik van een groot deel niet eens hoe ze IRL heten
Zal wel komen omdat ik nog vers ben
Bij een aantal staat het wel en het profiel/FoBoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in KSC weet ik van een groot deel niet eens hoe ze IRL heten
Zal wel komen omdat ik nog vers ben
klopt, maar ik ben vaak te lui daarop te klikkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij een aantal staat het wel en het profiel/FoBo
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar ik ben vaak te lui daarop te klikken
Ik doe dat haast nooitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar ik ben vaak te lui daarop te klikken
Ik wel maar dat komt omdat er 2 hier zitten die me volledig volgespamd hebbenquote:
dat toch maar eens kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb er wel wat in staan niet echt veel
Dat kun je anoniem doen hequote:
Ach als je dan toch ergens lurkt hoeft dat toch niet anoniem, denk ik dan, maar goed wie ben ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
velen hebben aanstaan dat dat niet kan
klopt, ik zet er meestal dan ook gelijk wat inquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach als je dan toch ergens lurkt hoeft dat toch niet anoniem, denk ik dan, maar goed wie ben ik
Nou ik denk dat er aardig wat lurkers zitten hier op Fokquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom iemand dat wil
Je hebt een fobo? Met pics?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:26 schreef Stuart het volgende:
Ik heb er alleen een paar reacties uit 2005 in staan bij mij
Geen pics. Ooit 1 maand een fobo gehad en daar staan de reacties nog van maar verder dus niets actiefsquote:
Dat snap ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik denk dat er aardig wat lurkers zitten hier op Fok
Maar dat liever niet willen laten weten
De reden waarom wil ik niet eens aan denken
Klopt maar dat kwam omdat je hier zei ik heb een fobo aangemaaktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:28 schreef Koen66 het volgende:
ahja, jij had de fipo in mijn fobo Kally
damn was alweer juni vorig jaar zie ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt maar dat kwam omdat je hier zei ik heb een fobo aangemaakt
Ik kijk zelfs haast nooit meer in die van mij, ik werd erop gewezen door Zero en Graseter dat ze in mijn fobo aan het spammen waren, ik reageer vaak ook erg laat op reactiesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen pics. Ooit 1 maand een fobo gehad en daar staan de reacties nog van maar verder dus niets actiefs
Ik heb alleen FB en die is alleen zichtbaar voor 'vrienden'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk zelfs haast nooit meer in die van mij, ik werd erop gewezen door Zero en Graseter dat ze in mijn fobo aan het spammen waren, ik reageer vaak ook erg laat op reacties
ik vaak snel, krijg bericht op m'n zakelijke emailquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk zelfs haast nooit meer in die van mij, ik werd erop gewezen door Zero en Graseter dat ze in mijn fobo aan het spammen waren, ik reageer vaak ook erg laat op reacties
Bij mij niet maar dat komt door mijn spel, ik moet daar mensen voor hebben, maar ik doe verder weinig erop dus dat boeit me niet zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb alleen FB en die is alleen zichtbaar voor 'vrienden'
Klopt jij reageert meteen, ik krijg wel mail maar die kijk ik ook niet iedere dag naquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vaak snel, krijg bericht op m'n zakelijke email
praktisch iedere mail komt op m'n Blackberry binnen, dus altijd bij mequote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt jij reageert meteen, ik krijg wel mail maar die kijk ik ook niet iedere dag na
FB is het enige profielen/foto gebeuren dat ik heb op internetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij niet maar dat komt door mijn spel, ik moet daar mensen voor hebben, maar ik doe verder weinig erop dus dat boeit me niet zo
Ik laat ze via PM komen, via de mail werd ik er gek vanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt jij reageert meteen, ik krijg wel mail maar die kijk ik ook niet iedere dag na
Volgens mij sta jij wel op de mijne, de foto van onze meetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:32 schreef Koen66 het volgende:
FB update ik toch ook veel te weinig, had m'n pa beloofd paar weken terug weer eens wat foto's toe te voegen
nog niet gedaan
klopt, die heb ik er een keer afgehaald ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij wel op de mijne, de foto van onze meet
Weet het niet eens
Wel mijn gmail maar dat is niet mijn standaardquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
praktisch iedere mail komt op m'n Blackberry binnen, dus altijd bij me
zakelijk en Gmail krijg ik er opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel mijn gmail maar dat is niet mijn standaard
Ik had ooit hyves, maar dat vond ik echt te belachelijk, al die mensen waar je nooit mee praat, daar stonden wel alleen bekenden op trouwens en afgeschermd verder.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
FB is het enige profielen/foto gebeuren dat ik heb op internet
ik weet niet beter, is een soort verslaving eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:35 schreef Trevland het volgende:
Ik werd er gek van dat mijn mail op mijn foon binnen kwam dus dat maar weer gestopt
Ik kreeg vroeger alles op mijn BB binnen en ben niet anders gewend nu. Vind het heerlijk al beantwoord ik alleen de noodzakelijke en leuke mailsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:35 schreef Trevland het volgende:
Ik werd er gek van dat mijn mail op mijn foon binnen kwam dus dat maar weer gestopt
Hyves is niet mijn dingquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had ooit hyves, maar dat vond ik echt te belachelijk, al die mensen waar je nooit mee praat, daar stonden wel alleen bekenden op trouwens en afgeschermd verder.
volgens mij heb ik je Hyves 1x gezien voor ie weg wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had ooit hyves, maar dat vond ik echt te belachelijk, al die mensen waar je nooit mee praat, daar stonden wel alleen bekenden op trouwens en afgeschermd verder.
en ik vond mezelf al ergquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet niet beter, is een soort verslaving eigenlijk
Ik heb zoiets van dat kan ook wel wachten en anders bellen ze maarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger alles op mijn BB binnen en ben niet anders gewend nu. Vind het heerlijk al beantwoord ik alleen de noodzakelijke en leuke mails
klopt, ga hem waarschijnlijk ook wissen, heb meer met FAcebookquote:
Nee de mijne dus ook niet, en dan ben ik weer zo braaf om te zeggen ik stop, dan krijg je allemaal reacties van mensen die nooit wat zeggenquote:
Ik ben niet heel actief op FB maar ik ken veel niet Nederlanders dus Hyves heeft voor mij gewoon geen zinquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ga hem waarschijnlijk ook wissen, heb meer met FAcebook
Heb ik ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:37 schreef Koen66 het volgende:
en dan heb ik ook nog een Linkedin account..... ook zo'n hype waar je geen ruk aan hebt
Ik twitter ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:38 schreef Kally het volgende:
Ik heb ook een twitter waar ik totaal niks mee doe
ik begon op Facebook met wat buitenlandse familieleden dus het bewees gelijk z'n waardequote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet heel actief op FB maar ik ken veel niet Nederlanders dus Hyves heeft voor mij gewoon geen zin
Nee ik ben ook niet een type wat de hele dag gaat vertellen ik ben nu douchen, en nu zit ik in de auto enzoquote:
Dan is het leuk jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik begon op Facebook met wat buitenlandse familieleden dus het bewees gelijk z'n waarde
installeerde een keer Twitter op Blackberry totdat ik me bedacht dat je daar ook een account voor nodig hebtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:38 schreef Kally het volgende:
Ik heb ook een twitter waar ik totaal niks mee doe
Op FB check ik nog wel eens in, dat vind ik nog wel aardigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik ben ook niet een type wat de hele dag gaat vertellen ik ben nu douchen, en nu zit ik in de auto enzo
Ik kan me niet heugen dat ik erop ben geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
installeerde een keer Twitter op Blackberry totdat ik me bedacht dat je daar ook een account voor nodig hebt
Laat maar, Twitter is toch niet mijn ding
Ik iedere dag maar Cityvillequote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op FB check ik nog wel eens in, dat vind ik nog wel aardig
Ik bedoel op locaties inchecken dus bijvoorbeeld dat je als je op het vliegveld bent dat op FB laat wetenquote:
O zo, nee doe ik ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel op locaties inchecken dus bijvoorbeeld dat je als je op het vliegveld bent dat op FB laat weten
Wil je weten wanneer ik adem haal?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:41 schreef Koen66 het volgende:
followers laten weten dat je ziek bent, blij bent, een drol moet draaien
zo"n spannend leven heb ik niet hoor
Gaarnequote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je weten wanneer ik adem haal?
dat dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:43 schreef Kally het volgende:
Ik merk wel dat steeds meer mensen overstappen op FB en hyves eruit knallen, dat is echt zo'n tienergedoe aan het worden.
Haha, jawel, slaap lekker Koentjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:43 schreef Koen66 het volgende:
@all ik ga zo maar eens slapen
geheid geen Twittertaal
Gaat beter lukken dan gisterenquote:
quote:
Welterusten Koenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:43 schreef Koen66 het volgende:
@all ik ga zo maar eens slapen
geheid geen Twittertaal
Die clip is zoquote:
Jaquote:
Hey Miranquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:52 schreef Kally het volgende:
Mijn kat zit naar me te kijken, geeuwt erg nadrukkelijk en weer kijken van is het geen bedtijd?
Volgens mij vindt ze Nirvana niet goedquote:
Wij hebben wel redelijk dezelfde smaak in muziek jaquote:
Wie nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ze Nirvana niet goed
Mijn katquote:
Ja, daar lijkt het inderdaad opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hebben wel redelijk dezelfde smaak in muziek ja
quote:
Dat is niet leuk, het is mijn kat ze zou nu in aanbidding aan mijn voeten moeten liggenquote:
Slaap lekker Trevquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, het is mijn kat ze zou nu in aanbidding aan mijn voeten moeten liggen
Ja die wil ik ook horen, zo kom ik nooit in mijn bedquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook horen, zo kom ik nooit in mijn bed
En nog zo'n lekker nummer ookquote:
Nee want het is nog erg vroeg nuquote:
Yepquote:
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 03:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee want het is nog erg vroeg nu
Volgens mij ligt heel Fok al op bed
Forum Opties | |