heb ik gehadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeker als het een alfa met een ouwe boxer motor is, lekker schudden
Die zou je aan mij geven..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, drankje is nog niet op
Laat maar, hier reageer ik ff niet opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat je bij samzz meer scoort dan bij mij
quote:
quote:
Dat is wel erg prijzig met de taxiquote:
Uhuh, brabant is vet ver, weet ik uit ervaring.quote:
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eerst series kijken, staan nu op
Niet als je in Brabant woont, weet ik ook uit ervaringquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, brabant is vet ver, weet ik uit ervaring.
Wel als je erheen moet rijdenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet als je in Brabant woont, weet ik ook uit ervaring
Boeiend, dat is eenmalig. Zodra je hier bent wil je niet meer wegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel als je erheen moet rijden
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Boeiend, dat is eenmalig. Zodra je hier bent wil je niet meer weg
Nou peu, je pikt mevrouw B dus morgen bij mij op, lijkt mij duidelijkquote:
Och, peu maakt toch al veel kilometers morgenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou peu, je pikt mevrouw B dus morgen bij mij op, lijkt mij duidelijk
Trusten Bquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:08 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik ga maar eens naar bed, een stomme sms en ik ben er wel klaar mee...
Slaap lekker lieverds
Welterustenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:08 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik ga maar eens naar bed, een stomme sms en ik ben er wel klaar mee...
Slaap lekker lieverds
Ik kan morgen precies op 1 tankquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, peu maakt toch al veel kilometers morgen
Jij ook, Mr. Bquote:
Zelfs als je via brabant gaat?quote:
Slaap lekker, denk maar aan morgenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:08 schreef missbehavin het volgende:
Slaap lekker lieverds
Dan niet, moet ik mn moeders auto pakken, 85 liter tankquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs als je via brabant gaat?
Verdomme Artic, peu staat onze romance in de wegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan niet, moet ik mn moeders auto pakken, 85 liter tank
Slapen. Nu. Anders krijg je gewoon je radio niet!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verdomme Artic, peu staat onze romance in de weg
Zulks een dramaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verdomme Artic, peu staat onze romance in de weg
Ja maar jij hebt m al niet meerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slapen. Nu. Anders krijg je gewoon je radio niet!
En wat als ik achter J-K sta?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt m al niet meer
RZ de tweedequote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slapen. Nu. Anders krijg je gewoon je radio niet!
Het zou zo mooi geweest zijn, wij, de bedlampjesquote:
Ik kan Peu bellen en smsen, en msnen, dus ik kan hem zo zeggen m niet mee te brengenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt m al niet meer
Ja maar ik kan tietenbots doen met samzz!quote:
Het mocht niet zo zijn....Romeo, Julia en de bedlampjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zou zo mooi geweest zijn, wij, de bedlampjes
Oke, dat wintquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik kan tietenbots doen met samzz!
Where are thou, bedlampjes?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het mocht niet zo zijn....Romeo, Julia en de bedlampjes
Dat dacht ikquote:
Ja hij zit in mijn hoofdquote:
Lama...ik moet eerst denken en dan posten, niet andersomquote:
Ons nummerquote:
Ja he, dat pakken ze ons niet af!quote:
Ik wou net zeggen..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lama...ik moet eerst denken en dan posten, niet andersom
Yihaa, vang die yak!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:17 schreef missbehavin het volgende:Oh er is een Zuid-Koreaanse western op! Nee, ik moet slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |