*prik* huh wat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En waag het niet in mijn vetje te prikken
Dan weet je wel waar je die hotdogs mag stoppen hequote:
In jouw boze mondjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan weet je wel waar je die hotdogs mag stoppen he
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In jouw boze mondje![]()
(daarna kan ik naar t ziekenhuis gok ik
Als je mij nou op speeddial zet dan doe ik dat voor 112quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In jouw boze mondje![]()
(daarna kan ik naar t ziekenhuis gok ik
ik ga wel achter die airboobbags van Samzz staanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je mij nou op speeddial zet dan doe ik dat voor 112
Zelfs die helpen je dan nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga wel achter die airboobbags van Samzz staan
Ik heb 't idee dat B sneller en leniger is dan je denktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga wel achter die airboobbags van Samzz staan
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb 't idee dat B sneller en leniger is dan je denkt
Ach...het valt wel meequote:
Rebound girlquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ach...het valt wel mee
Ben de kroeg ingegaan en had alweer sjans
From the ex to the next girl
Hup, slapen krengquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hup, slapen krengmorgen gaat zwaar worden
dt.. dtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Mijn bed of jouw bed?quote:
Peu gaat met mij en samzz naar Ikeaquote:
Heb jij een lekker bed?quote:
Dan ben je wel heul desperatequote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Peu gaat met mij en samzz naar IkeaHet arme ding
Kei...plus toffe lampjes ernaastquote:
Geef die maar hier, die maak ik wel op.. je hebt nog 3 minuten!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:57 schreef missbehavin het volgende:
Mijn wodka is bijna op jongens, jullie zijn bijna van me af
Vooral als je je bedenkt dat ie eigenlijk alleen chauffeur is.quote:
quote:
Wacht ff, IK moest wat hebben bij de ikea, jullie gaan altijd nog met mij mee! Straks rij ik 300km en dan heb ik nog niet wat ik hebben wilquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral als je je bedenkt dat ie eigenlijk alleen chauffeur is.
Samen boodschapjes doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Die lampjes zijn echt chick magnets ofzoquote:
Zolang wat jij wilt hebben van Ikea is, zit je goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wacht ff, IK moest wat hebben bij de ikea, jullie gaan altijd nog met mij mee! Straks rij ik 300km en dan heb ik nog niet wat ik hebben wil
Ik word eerst opgehaaldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohh MissB, zorg dat je Shotgun zit! Die Alfa zit best lekker
Nee, jij toch!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die lampjes zijn echt chick magnets ofzo
ooh ik wil veel meer, eventueel ook in de ikeaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang wat jij wilt hebben van Ikea is, zit je goed
Tuurlijk, ik ben kei braboneesquote:
quote:
Ik hoop dan dat je bij samzz meer scoort dan bij mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh ik wil veel meer, eventueel ook in de ikea
Zeker als het een alfa met een ouwe boxer motor is, lekker schuddenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohh MissB, zorg dat je Shotgun zit! Die Alfa zit best lekker
Ik vond die stoel lekker fijn diep zittenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeker als het een alfa met een ouwe boxer motor is, lekker schudden
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samen boodschapjes doenzozo je hebt t druk morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja nee, dat wordt me te veel onderhand!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeker als het een alfa met een ouwe boxer motor is, lekker schudden
Waar kom jij vanaf eigenlijk?quote:
Ja maar, drankje is nog niet opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
En je 3 minuten zijn om!
Ik kom vanaf Deventerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |