Maar jouw instructeur kan dat beter beoordelen dan wij hequote:
Ga nou maar naar die rijschool, bijna niemand haalt het in 10 lessen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:47 schreef tetouan het volgende:
maar als ik nu voor 10 lessen kies ben ik denk wel veel eerder klaar dan 8 juni
en ik wil me praktijkexamen gelijk 1 of 2 dagen na mijn verjaardag doen
Je moet in de auto zitten, niet erop he!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:23 schreef tetouan het volgende:
Ik heb zelf nog nooit auto gereden, maar ik denk wel dat ik het snel onder de knieen krijg
Makkelijk. Tenminste, als je een goede rijschool hebt zoals Avanti.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:35 schreef tetouan het volgende:
is het mogelijk om je rijexamen na 10 rijlessen te halen of niet?
Gewoon gelijk langsgaan, misschien kan je over een kwartiertje je eerste les al hebben!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:54 schreef tetouan het volgende:
ik denk dat ik voor avanti ga en dan voor 15 lessen ofzo
Nee dat kan niet, je moet nog steeds 18 jaar zijn om te beginnen met rijlessen. Waarom denk je dat er niks op het nieuws geweest is met deze 'nieuwe' regeling? Omdat deze er niet is. Je wordt gewoon kk hard getrolled.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:02 schreef tetouan het volgende:
hallo
Weet iemand of er al wat duidelijk is over het rijlessen nemen op 16,5 jaar?
Het is nog niet ingevoerd tog?
en wanneer wordt het wel ingevoerd?
Da's veel te weinig voor iemand die nooit gereden heeft. Neem minimaal 30, dan krijg je per les een lager tarief. Als je pas achteraf bedenkt dat je meer nodig hebt ben je duurder uit. Schrijf je op tijd in, want naar de zomer toe wordt het drukker met rijlessen waardoor je of op een wachtlijst komt of maar 1x per 2 weken kunt lessen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:54 schreef tetouan het volgende:
ik denk dat ik voor avanti ga en dan voor 15 lessen ofzo
Da's veranderd. Wake up.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:58 schreef plesner het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, je moet nog steeds 18 jaar zijn om te beginnen met rijlessen. Waarom denk je dat er niks op het nieuws geweest is met deze 'nieuwe' regeling? Omdat deze er niet is. Je wordt gewoon kk hard getrolled.
Nope, althans niet op de openbare weg daar MOET je minimaal 18 jaar zijn.quote:
Haha jij snapt er niks van. Volg je het nieuws niet ofzo?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:58 schreef plesner het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, je moet nog steeds 18 jaar zijn om te beginnen met rijlessen. Waarom denk je dat er niks op het nieuws geweest is met deze 'nieuwe' regeling? Omdat deze er niet is. Je wordt gewoon kk hard getrolled.
Jij bent echt zo kansloos om iemand zo te trollen die een normale vraag stelt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Haha jij snapt er niks van. Volg je het nieuws niet ofzo?
Jij probeert TS te naaien die gewoon lekker met ze lesjes wil beginnen, TS ben je nou al langs geweest?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:07 schreef plesner het volgende:
[..]
Jij bent echt zo kansloos om iemand zo te trollen die een normale vraag stelt.
Verlaging van de leeftijd is in het vorige kabinet, door minister Eurlings, al besloten. Het is nu ingegaan. Leef je onder een steen of zo? Wikipedia wordt niet altijd goed bijgehouden, daar staat namelijk achterhaalde informatie.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:04 schreef plesner het volgende:
Nope, althans niet op de openbare weg daar MOET je minimaal 18 jaar zijn.
TS kijk maar op http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijles daar staat het op uitgelegd.
* Conflict haalt ff het regeerakkoord van zolder...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Het is gewoon een feit dat het vervroegd is; sla het regeerakkoord er maar op na.
precies dit, doe nou maar gewoon!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Het is gewoon een feit dat het vervroegd is; sla het regeerakkoord er maar op na.
En TS; als je nu gewoon naar avanti gaat en zegt dat je wil beginnen, vertellen zij je wel hoe dat zit met je examen (wanneer en hoeveel lessen)
Wie sloeg je? De examinator?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:39 schreef Conflict het volgende:
Ik had 20 lessen geboekt bij Avanti, maar na 9 lessen mocht ik al op en ik sloeg meteen de eerste keer
[..]
* Conflict haalt ff het regeerakkoord van zolder...
Gewoon naar een rijschool gaan, zij kunnen je eerlijk antwoord geven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:55 schreef tetouan het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet geloven
heeft niemand een internet bron.
en bij welk nieuws kwam het op tv?
Dit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon naar een rijschool gaan, zij kunnen je eerlijk antwoord geven.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon naar een rijschool gaan, zij kunnen je eerlijk antwoord geven.
Precies. Overal staat dat het uitgesteld is tot tenminste de zomer. Trek je conclusies.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:23 schreef tetouan het volgende:
ik wete het niet
niemand heeft een bron waarin staat wat de definitiefe datum is
Wie heeft dit gisteren gezien?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:41 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Gister was het op SBS6 bij Hart van Nederland. Ik zag het bij zowel de vroege als late editie en je kan mij niet wijsmaken dat ze 2x een fout maakten!
Ik. Ik was er weliswaar redelijk verbaasd over, omdat ik er nog niet van had gehoord....maar het blijkt dus echt zo te zijnquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:03 schreef Chinless het volgende:
Stel klaplullos boven mij. Die regeling is nog helemaal niet geffectueerd.
Trouw.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:37 schreef tetouan het volgende:
Kijk nu geloof ik het.
welke krant is dat als ik vrage mag?
Gemeentekrantje. Het carillon, maar die staat niet onlinequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:37 schreef tetouan het volgende:
Kijk nu geloof ik het.
welke krant is dat als ik vrage mag?
Nee, dat niet, maar ik geloof trouw aan het Carillon.quote:
Staat wel erg bol van de spel- en andere taalfouten...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Het stond vandaag zelfs in de lokale krant hier
[ afbeelding ]
Sommige rijscholen zijn tegenwoordig ook op zondag open.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, maar je bent nu wel te laat om langs te gaan bij een rijschool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |