Ja dat nog netquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet toch nog wel iets te vinden dus
Ja nou, ze is heel mooi en slank enzoquote:
Niet als je richting Hengelo gaatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel hoor! Vanaf mijn huis naar de snelweg.
En verder? Single? Haarkleur? Leeftijd? Cupmaat? Details wil ik!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, ze is heel mooi en slank enzo
Wel vanaf mijn huisquote:
Misschien moet ik je lifecoach maar worden. Dit kan zo niet langer!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dan vreet ik een Verschrikkelijk Slecht Iets, ben je nog niet tevreden
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
er gaat een deel ikea meeten morgen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En verder? Single? Haarkleur? Leeftijd? Cupmaat? Details wil ik!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien moet ik je lifecoach maar worden. Dit kan zo niet langer!
En mij weer terug naar huis hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ontvoer MissB en Samzz naar de Ikea in Hengelo en daarna moet ik ze verplicht naar Enschede brengen
Aha. Danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel vanaf mijn huisJe moet ook niet bij colmschate de snelweg op gaan. En trouwens, langs de A1 zit er ook nog eentje ergens.
en wat is er in Enschede te doen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ontvoer MissB en Samzz naar de Ikea in Hengelo en daarna moet ik ze verplicht naar Enschede brengen
Tegen mezelf ook gedaan. En ik ben goed gelukt hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ga je zeker elke dag zo tegen me tekeer?
Ligt eraan hoe lief jullie zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En mij weer terug naar huis he
Meet @ Ikea? Om zwangere halfbloedjes met babywagens uit te lachen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
er gaat een deel ikea meeten morgen?
kom maar mee danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en wat is er in Enschede te doen?en tja als ik mee ging hadden jullie lekker korting gehad
Oeh dat kan ik bij big! WT was helemaal impressedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aha. Dan![]()
Ooh en ik kan mn kat straffen met mn stem
Ik durf niet zo goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Tegen mezelf ook gedaan. En ik ben goed gelukt hoor.
Stoer is datquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh dat kan ik bij big! WT was helemaal impressed
Dat beest is raarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aha. Dan![]()
Ooh en ik kan mn kat straffen met mn stem
Laat je iig hiermee helpenquote:
Zij hebben wel heel slim een taxi weten te regelen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |