Hell YEAH!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:58 schreef L-E het volgende:
Maar we hebben slingers, en een sexy Buzz Lightyear!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:00 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat ik nooit meer van MissTosti af kan stappen nu.
Gvd, dat was ik net vergetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:00 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb wel een McKroket gegeten van de week!
Dat is geen voedsel te noemen, valsspeler!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:00 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb wel een McKroket gegeten van de week!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gvd, dat was ik net vergetennu wil ik er weer een
Ik heb in de tijd dat eten mijn grootste vriend en vijand tegelijk was zo verschrikkelijk vaak gehoord dat "het nu wel genoeg geweest is" en dat "ik echt weer gewoon moet doen, normaal moet eten"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Om maar even terug te brengen naar waar het over begon: Als je op één tosti op een dag leeft, ben je niet hard genoeg je best om gezond en gelukkig te zijnNu weet ik wel dat dat niet over jou ging, maar dat wil nog niet zeggen dat niet voor jou geldt
Nee, maar ik kan het dus welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is geen voedsel te noemen, valsspeler!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja bedankt trut, nu heb ik ook trek
En ik heb zelfs hongerquote:
Je doet net of je praat tegen iemand die niet weet hoe het werkt..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:02 schreef Yuki het volgende:
Ik heb in de tijd dat eten mijn grootste vriend en vijand tegelijk was zo verschrikkelijk vaak gehoord dat "het nu wel genoeg geweest is" en dat "ik echt weer gewoon moet doen, normaal moet eten"
Zo simpel ligt het niet altijd. En dat is echt niet alleen maar je kop in het zand steken.
Ik wil niets liever dan dat missb weer normaal gaat eten, maar het is niet zomaar eventjes gedaan.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:02 schreef Nouk84 het volgende:
Nu gaan ik mijn eetprobleem (een reep chocolade) in bed een zoetzappige ROMCOM kijken. Omdat het kan
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ik heb zelfs honger![]()
Trouwens, heb je ondertussen al eens die boterham met kaas gemaakt?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie is Misery nu weer? Lekker ding?
Die illusie had ik niet hoorquote:
Er lezen meer mensen mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je doet net of je praat tegen iemand die niet weet hoe het werkt..
Tsja, ik kan ook in mijn negligé wat ik niet heb aan Buzz vragen met een zoet stemmetje en een fles wijn tussen mijn borsten of hij de liefde met me bedrijft omdat ik zo wild ben van hem, MAAR DAT DOE IK TOCH OOK NIET?!quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die illusie had ik niet hoor
Ik kom niet eens langs een Mac morgen
Je weet toch nog wel iets te vinden dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel hoor! Vanaf mijn huis naar de snelweg.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Tsja, ik kan ook in mijn negligé wat ik niet heb aan Buzz vragen met een zoet stemmetje en een fles wijn tussen mijn borsten of hij de liefde met me bedrijft omdat ik zo wild ben van hem, MAAR DAT DOE IK TOCH OOK NIET?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |