Jij bent nog strenger dan L.E.!quote:
Dat wilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap het, maar dat is dus wat je 'moet' (...) leren: dat jouw zelfbeeld niet samenhangt met een getal op de weegschaal of een maat kleding.
I know babe, I know..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap het, maar dat is dus wat je 'moet' (...) leren: dat jouw zelfbeeld niet samenhangt met een getal op de weegschaal of een maat kleding.
Tel een pak hagelslag eens op bij een pak vla, en dan kijken naar de prijs van bolletjesvla..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom? Dat is 1.69 ofzo. Nu ben ik goedkoper uit.
Ja voor mij wel he.. Maar goed, meestal eet ik wel goed tegenwoordig hoor! Kan er ook echt wel van genieten, niet zoals vroegerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen![]()
Goed eten staat niet gelijk aan dik zijn.
I rest my case.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tel een pak hagelslag eens op bij een pak vla, en dan kijken naar de prijs van bolletjesvla..
Natuurlijk gaat hagelslag wel langer mee dan de vla alleen..
En als je dat tegen houd, dan moet je gaan sporten, spieren wegen meer dan vet, dus dan is die waarde op de weegschaal waardeloosquote:
Weet je wat het is? Nu kun je de energie niet opbrengen, maar weet je hoeveel energie het oplevert zodra je er NIET meer over na hoeft te denken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk ook dat ik op dit moment niet de energie op kan brengen om in mezelf te steken ofzo
Wegen doe ik sowieso bijna niet, dat is het punt ook niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als je dat tegen houd, dan moet je gaan sporten, spieren wegen meer dan vet, dus dan is die waarde op de weegschaal waardeloos
Ik kan het me alleen voorstellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Nu kun je de energie niet opbrengen, maar weet je hoeveel energie het oplevert zodra je er NIET meer over na hoeft te denken?
Ik ben te gehecht aan m'n hagelslag en bolletjesvla apartquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kijk even naar deze gratis tip JK, daar moet je er meer van hebben
Het gaat om het idee dat meer eten je minder mooi maakt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wegen doe ik sowieso bijna niet, dat is het punt ook niet.
Nee, puur het gevoel dat mijn lichaam me geeft. Ik kan het echt heel moeilijk uitleggen, maar van zo'n 'vetrol' bij mijn buik kan ik echt naar worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gaat om het idee dat meer eten je minder mooi maakt?
Bij mij was het ook niet echt een gewicht-ding. Er moest gewoon niet te veel L-E zijn. Want dan was er 'zoveel van mij', ofzoiets geks.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, puur het gevoel dat mijn lichaam me geeft. Ik kan het echt heel moeilijk uitleggen, maar van zo'n 'vetrol' bij mijn buik kan ik echt naar worden.
Het is niet makkelijk logisch uit te leggen, omdat het zo onlogisch is, dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij mij was het ook niet echt een gewicht-ding. Er moest gewoon niet te veel L-E zijn. Want dan was er 'zoveel van mij', ofzoiets geks.
En dat hoeft dus niet meer als je er niet meer over na denkt, je lichaam accepteert zoals hij is, jezelf mooi vindt zoals je bent en dus van jezelf houdt. Want als je van jezelf houdt, doe je jezelf dit niet aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:48 schreef missbehavin het volgende:
Nee, puur het gevoel dat mijn lichaam me geeft. Ik kan het echt heel moeilijk uitleggen, maar van zo'n 'vetrol' bij mijn buik kan ik echt naar worden.
Je weet dat die vetrol ontstaat op t moment dat jij onregelmatig weinig eet? Omdat je lichaam dan reserves wil opslaan omdat het niet "weet" wanneer er weer brandstof komt? Juist als je consequent en divers eet, zullen zulke plekken niet ontstaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieverd, heb je enig idee hoe 'out there' dat voor mij klinkt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat hoeft dus niet meer als je er niet meer over na denkt, je lichaam accepteert zoals hij is, jezelf mooi vindt zoals je bent en dus van jezelf houdt. Want als je van jezelf houdt, doe je jezelf dit niet aan.
Dat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat hoeft dus niet meer als je er niet meer over na denkt, je lichaam accepteert zoals hij is, jezelf mooi vindt zoals je bent en dus van jezelf houdt. Want als je van jezelf houdt, doe je jezelf dit niet aan.
Nee zo werkt het niet in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet dat die vetrol ontstaat op t moment dat jij onregelmatig weinig eet? Omdat je lichaam dan reserves wil opslaan omdat het niet "weet" wanneer er weer brandstof komt? Juist als je consequent en divers eet, zullen zulke plekken niet ontstaan.
Dit is wel echt een enorm doel om je te stellen, als je al zo lang te kampen hebt met dit soort problemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was en is echt niemands bedoeling. Maar ik kan niet achterover leunen en toekijken als mensen me vertellen dat ze zichzelf kapot maken, sorry.quote:
Zo werkt het menselijk (en dierlijk trouwens ook) lichaam welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet in mijn hoofd.
Geloof me, dat heb ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:50 schreef missbehavin het volgende:
Lieverd, heb je enig idee hoe 'out there' dat voor mij klinkt?Ik ken dat gevoel gewoon totaal niet.
Kan ff niet andersquote:
Is ook niet iets dat je in een aantal weken of zelfs maanden bereikt. Maar het is wel waar je uiteindelijk naar toe zou moeten willen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit is wel echt een enorm doel om je te stellen, als je al zo lang te kampen hebt met dit soort problemen.
Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geloof me, dat heb ikMaar, werk eraan om dat gevoel te krijgen, want het is het beste wat er is. Als je dat ooit gevoeld hebt, wil je niets anders meer en zal je je best doen bij dat gevoel te blijven. En dat klinkt heel erg zweverig oid, maar het is wel waar, imo.
Geloof me, ik weet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:51 schreef Yuki het volgende:
Dit is wel echt een enorm doel om je te stellen, als je al zo lang te kampen hebt met dit soort problemen.
Dat snap ik, en ben ik het ook helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Is ook niet iets dat je in een aantal weken of zelfs maanden bereikt. Maar het is wel waar je uiteindelijk naar toe zou moeten willen.
Klopt, maar ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben GEK op reality-checksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:56 schreef Yuki het volgende:
Dat snap ik, en ben ik het ook helemaal mee eens.
Maar het is wel nogal een big deal om zo op iemand bordje () te gooien, als het probleem zo diep geworteld zit.
Babysteps... Je kan niet alles in 1 keer doen.
Klopt. Maar ik geloof dat we willen voorspiegelen hoe het leven is, 'on the other side'. Zo van: Kijk ons eens gelukkig zijn hier, kom je ook?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat snap ik, en ben ik het ook helemaal mee eens.
Maar het is wel nogal een big deal om zo op iemand bordje () te gooien, als het probleem zo diep geworteld zit.
Babysteps... Je kan niet alles in 1 keer doen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:56 schreef missbehavin het volgende:
En godver, het was niet de bedoeling mijn ziel zo bloot te leggen
I get that a lot.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:56 schreef missbehavin het volgende:
Het is een soort sekte! Trap er niet in MissB, doe het niet, doe het niet!!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:57 schreef L-E het volgende:
Klopt. Maar ik geloof dat we willen voorspiegelen hoe het leven is, 'on the other side'. Zo van: Kijk ons eens gelukkig zijn hier, kom je ook?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben GEK op reality-checks
Ik vind het al snel overkomen als een verwijt, alsof ik niet hard genoeg mijn best doe om gelukkig en gezond te zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik geloof dat we willen voorspiegelen hoe het leven is, 'on the other side'. Zo van: Kijk ons eens gelukkig zijn hier, kom je ook?
Ach, what happens in SIngles, stays.. Everywhere!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:56 schreef missbehavin het volgende:
Maar we hebben slingers, en een sexy Buzz Lightyear!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is een soort sekte! Trap er niet in MissB, doe het niet, doe het niet!!!!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is een soort sekte! Trap er niet in MissB, doe het niet, doe het niet!!!!
Om maar even terug te brengen naar waar het over begon: Als je op één tosti op een dag leeft, ben je niet hard genoeg je best om gezond en gelukkig te zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:58 schreef Yuki het volgende:
Ik vind het al snel overkomen als een verwijt, alsof ik niet hard genoeg mijn best doe om gelukkig en gezond te zijn.
Ik weet natuurlijk niet hoe dit voor missb is... Maar dit is mijn ervaring.
Nee ik zie het niet als verwijt. Het zijn dingen die ik allemaal wel weet. Ms vind ik mezelf niet belangrijk genoeg ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het al snel overkomen als een verwijt, alsof ik niet hard genoeg mijn best doe om gelukkig en gezond te zijn.
Ik weet natuurlijk niet hoe dit voor missb is... Maar dit is mijn ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |