Ons aanzien in het buitenland heeft last van Wilders!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben mijns inzien toch echt lang zat in Afghanistan gezeten.
Zie niet in hoe dat met elkaar in tegenspraak is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ons aanzien in het buitenland heeft last van Wilders!
Ik wil NIET meedoen in het buitenland
![]()
Het is allebei lulkoek inderdaad, wat dat betreft consequent. Beetje schermen met profilering in het buitenland als het je uitkomt, komt het puntje bij het paaltje dan is het rennen voor je leven. Typisch links.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie niet in hoe dat met elkaar in tegenspraak is.
Nou, geweldig verheffend hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een sneue manier van discussiëren.
Maar ik reageerde op een sneue opmerking.
Door de draai van de PvdA kwam er nog eens twee jaar bij, inderdaad.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Typisch politici, lijkt mij meer op zn plaats. Of leef jij nog steeds in de veronderstelling dat de VVD bestaat uit enkel goudeerlijke figuren? Kom op, zo naief ben je toch niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is allebei lulkoek inderdaad, wat dat betreft consequent. Beetje schermen met profilering in het buitenland als het je uitkomt, komt het puntje bij het paaltje dan is het rennen voor je leven. Typisch links.
Dat is hartstikke fijn voor de PvdA.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:16 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Door de draai van de PvdA kwam er nog eens twee jaar bij, inderdaad.
Ik ken het klappen van de zweep wel, maar ben blij dat je toegeeft dat het gedraai van Job opportunistisch geblaat is zonder enige onderbouwing.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Typisch politici, lijkt mij meer op zn plaats. Of leef jij nog steeds in de veronderstelling dat de VVD bestaat uit enkel goudeerlijke figuren? Kom op, zo naief ben je toch niet?
Er wordt wellicht gedraaid. Ik heb eerlijk gezegd niet bijgehouden hoe de PvdA tegenover een politiemissie stond. Onderwerp interesseert me ook bar weinig. Maar ik heb de onderbouwing van Job gelezen in de VK en die snijdt toch hout. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ik kan zijn redenatie volgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ken het klappen van de zweep wel, maar ben blij dat je toegeeft dat het gedraai van Job opportunistisch geblaat is zonder enige onderbouwing.
Je springt van de hak op de tak. Je had het zojuist nog over de duur van de missie.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is hartstikke fijn voor de PvdA.
Wat wil je nou van me? Moet ik zeggen dat de PvdA stout is? Dat zou heel goed kunnen. Echter, het feit dat de missie is verlengd hebben we niet enkel aan de PvdA te danken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:21 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je springt van de hak op de tak. Je had het zojuist nog over de duur van de missie.
Het is alleen jammer dat het achteraf recht praten wat krom is. Het kabinet is gevallen vanwege een principieel besluit die de PvdA al eens had gebroken en daarna hebben Hamer, van Dam en Cohen allemaal verschillende dingen gezegd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt wellicht gedraaid. Ik heb eerlijk gezegd niet bijgehouden hoe de PvdA tegenover een politiemissie stond. Onderwerp interesseert me ook bar weinig. Maar ik heb de onderbouwing van Job gelezen in de VK en die snijdt toch hout. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ik kan zijn redenatie volgen.
Verder zijn politici en opportunisme twee handen op een buik.
Naar wat ik begreep was de PvdA tegen verlenging van de missie. Dat was zelfs opgenomen in het regeerakkoord. Het CDA had daar echter geen boodschap aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:24 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat het achteraf recht praten wat krom is. Het kabinet is gevallen vanwege een principieel besluit die de PvdA al eens had gebroken en daarna hebben Hamer, van Dam en Cohen allemaal verschillende dingen gezegd.
Het is ook niet verwonderlijk dat de opstelling van de PvdA door andere politieke partijen gelaakt werd
Waarom weer een andere invalshoek als het nu specifiek gaat over de besluitvorming bij de PvdA?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je nou van me? Moet ik zeggen dat de PvdA stout is? Dat zou heel goed kunnen. Echter, het feit dat de missie is verlengd hebben we niet enkel aan de PvdA te danken.
Hoezo naar wat ik begreep? Het kabinet Balkenende IV is op het dossier Uruzgan gesneuveld. Me dunkt dat het een principiële kwestie was voor de PvdA.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep was de PvdA tegen verlenging van de missie. Dat was zelfs opgenomen in het regeerakkoord. Het CDA had daar echter geen boodschap aan.
Vind ik ook, net zoals Frankrijk lang genoeg in Afghanistan heeft gezeten. En Duitsland, Denemarken, Belgie, Italie, Noorwegen, Polen, Spanje, Turkije, ..... Snap je m'n punt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu mogen Bali, Somalie en Eritrea het eens doen, toch Koos? Pionier van het Westen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:35 schreef waht het volgende:
[..]
Vind ik ook, net zoals Frankrijk lang genoeg in Afghanistan heeft gezeten. En Duitsland, Denemarken, Belgie, Italie, Noorwegen, Polen, Spanje, Turkije, ..... Snap je m'n punt?
Laat China het maar doen. Die hebben zelfs nog een grens met Afghanistan van een paar kilometer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu mogen Bali, Somalie en Eritrea het eens doen, toch Koos? Pionier van het Westen?
Ik vind de aanwezigheid van NAVO-troepen in Afghanistan sowieso idioot, dus wat mij betreft hoeft geen enkel land die kant op.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:35 schreef waht het volgende:
[..]
Vind ik ook, net zoals Frankrijk lang genoeg in Afghanistan heeft gezeten. En Duitsland, Denemarken, Belgie, Italie, Noorwegen, Polen, Spanje, Turkije, ..... Snap je m'n punt?
China hoort niet bij de vriendenclub.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat China het maar doen. Die hebben zelfs nog een grens met Afghanistan van een paar kilometer.
Heb jij daar het bewijs voor?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hoop tegen beter weten in. Kiezersbedrog (AOW-leeftijd) en een reeks in een opspraak geraakte Kamerleden hebben vrijwel geen invloed op de achterban die Geert Wilders trouw blijft.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heb jij daar het bewijs voor?
Hoe wil je het verschil anders verklaren? Dat mensen in een anoniem peilinkje niet durven aanklikken dat ze PVV stemmen?![]()
De PVV kiezer is moeilijk bereikbaar dus ook moelijk peilbaar. En dat hoeft niet altijd positief uit te pakken. Zeker niet bij verkiezingen met lage opkomsten.
Er zit ook een leuk en interessant filmpje bij met een nadere toelichting over de standvastigheid van de PVV-achterban.quote:PVV-stemmers blijven Geert Wilders en de PVV steunen nu een aantal fractieleden in opspraak is geraakt. Dat blijkt uit een onderzoek onder het EenVandaag Opiniepanel onder 2500 mensen die bij de Tweede Kamerverkiezingen van 2010 op de PVV gestemd hebben. Bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |