Precies. Ik ontmoette er te weinig leuke en te veel niet-leuke mensen. Toen vond ik het wel mooi geweest.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Eerder: je hebt besloten, om welke reden dan ook, om er niet meer te posten.
Laat staan postenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik lees ook al heel lang niet meer mee in SBT.
Je zal je slaap hard nodig hebben, toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:38 schreef broer het volgende:
Precies. Ik ontmoette er te weinig leuke en te veel niet-leuke mensen. Toen vond ik het wel mooi geweest.
Scheelt wel, hoor, om gewoon af en toe eens vóór 12 uur in bed te kunnen liggen.
O, jij volgt de TTK-slowchat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Je zal je slaap hard nodig hebben, toch?
Neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:41 schreef broer het volgende:
O, jij volgt de TTK-slowchat?
Het valt nog mee. Pas over een paar weken wordt het allemaal doffe ellende. Qua slaap.
Dichtbij. Ik word vader over een week of twee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt eindelijk een baan als nachtportier, als ik de hints goed interpreteer?
quote:
Spannend!quote:Ik word vader over een week of twee.
Da's wel een stuk interessanter. Past ook beter bij je avatarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:48 schreef broer het volgende:
[..]
Dichtbij. Ik word vader over een week of twee.
Geen probleem. Ik vroeg het me gewoon af. Het blijkt dat die reeks om de een of andere reden heel veel views krijgt voor een slowchat, dus toen was de vraag wie er allemaal lurkten. Ik dacht dat ik de verantwoordelijke gevonden had.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vermoed eigenlijk dat ik dacht: waar is broer toch, en toen ging ik checken waar je uithingEn toen kwam ik in TTK terecht.
Nou, intellectueel is het er niet. Wannabe-intellectueel, dat wel. En het is er tamelijk incrowd, dat klopt. Dus ik snap het wel.quote:Maar het is me te intellectueel daar, of te incrowd, of allebei, dus ik maak er geen gewoonte van.
Whehehe. Ik denk dat veel slowchats worden gevolgd door mensen die niet willen of kunnen (want niet geregistreerd) posten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:52 schreef broer het volgende:
Geen probleem. Ik vroeg het me gewoon af. Het blijkt dat die reeks om de een of andere reden heel veel views krijgt voor een slowchat, dus toen was de vraag wie er allemaal lurkten. Ik dacht dat ik de verantwoordelijke gevonden had.
In het verleden snapte ik (minstensquote:Nou, intellectueel is het er niet. Wannabe-intellectueel, dat wel. En het is er tamelijk incrowd, dat klopt. Dus ik snap het wel.
Is onoprechtheid niet inherent aan het katholieke geloof?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef broer het volgende:
[..]
Een onoprechte katholiek en een kind...
Gatsie, Scrutinizer!
Dat zou nog wel eens kunnen. Ik zal het met deze slowchat eens in de gaten houden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe. Ik denk dat veel slowchats worden gevolgd door mensen die niet willen of kunnen (want niet geregistreerd) posten.
Misschien al het geloof?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Is onoprechtheid niet inherent aan het katholieke geloof?
Met Pink Floyd en The Cats doe je mij iig geen plezier.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is ook leuk.
Veel lui in de Top 2000-reeks spugen op The Cats![]()
Ik trek nu dat hele YouTube leegZal ermee ophouden het hier te posten.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef broer het volgende:
Dat zou nog wel eens kunnen. Ik zal het met deze slowchat eens in de gaten houden.
Maar pas nádat ik heb geslapen, uiteraard. Welterusten!
Dat is waar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Is onoprechtheid niet inherent aan het katholieke geloof?
Duhhhquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Met Pink Floyd en The Cats doe je mij iig geen plezier.
Trustenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:59 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is waar.Ik zal me in het vervolg correcter uitdrukken.
Maar pas nádat ik heb geslapen, uiteraard. Welterusten!
Nee, ik kon de samenvatting goed volgen. Hilarisch!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je het Mobi-star-filmpje al bekeken?
Een van mijn "heldinnen", samen met Nina en Siouxsie.quote:
Prachtig gedaan. Belgen maken grappige tv.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik kon de samenvatting goed volgen. Hilarisch!
Nina is tegenwoordig geheel en al in De Here, toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een van mijn "heldinnen", samen met Nina en Siouxsie.
Ja, je moet er alleen heeeeel erg lang op wachten. Ze lopen qua programma's soms een half uur uit. Soms wel anderhalf uurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Prachtig gedaan. Belgen maken grappige tv.
Oh, die is al jaren stápelgekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nina is tegenwoordig geheel en al in De Here, toch?
Dat is inderdaad rampzalig. Ook hebben ze de verrassingsdocumentaire. Aan het eind van de avond, dus te laat, en dan vertellen ze pas bij de aankondiging welke het is. En dan heb je 'm al gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, je moet er alleen heeeeel erg lang op wachten. Ze lopen qua programma's soms een half uur uit. Soms wel anderhalf uur
Pffff, zo ergerlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is inderdaad rampzalig. Ook hebben ze de verrassingsdocumentaire. Aan het eind van de avond, dus te laat, en dan vertellen ze pas bij de aankondiging welke het is. En dan heb je 'm al gezien
Dat gedweep met god begon volgens mij al een beetje op Nunsexmonkrock. Mooie titel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, die is al jaren stápelgekIk heb haar autobio liggen, maar daar moet ik moed voor verzamelen. Op bijna elke pagina gaat het over God
Ik ben afgehaakt na de tweede elpee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat gedweep met god begon volgens mij al een beetje op Nunsexmonkrock. Mooie titel.
Of je mist het eerste half uur van een hele goede documentaire omdat je niet wil zitten wachten en even doorgezapt bentquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pffff, zo ergerlijkIk kijk eigenlijk vrijwel nooit meer naar de Belg, om die reden. Op woensdagavond hebben ze nog wel eens een aardige film rond een uur of negen, dat is dan het enige.
Geen idee. Ik bewaar 'm voor een andere keer, ik ga slapenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Of je mist het eerste half uur van een hele goede documentaire omdat je niet wil zitten wachten en even doorgezapt bent![]()
Had ik deze hier al eens gepost?
Als je muziek hoort die je vroeger op elpee had, heb je dan ook wel eens dat je de 'tik' verwacht die er bij jou op de plaat zat?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
"Elpee"Er zijn mensen die nooit elpees hebben meegemaakt
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je muziek hoort die je vroeger op elpee had, heb je dan ook wel eens dat je de 'tik' verwacht die er bij jou op de plaat zat?
Ik ouwehoer graag mee.. Maar jullie ouwehoeren altijd als ik niet on line ben.quote:
The Catsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is ook leuk.
Veel lui in de Top 2000-reeks spugen op The Cats![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |