Alleen privé.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij kent niet zoveel gevaarlijke vrouwen?
quote:
Stupidity and power shouldn't mixquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Er zijn vast wel meer publieke vrouwen () op te noemen die gevaarlijk zijn. Maar dit wijf is ook hartstikke gek.
Nee. Maar als we Van Rossem mogen geloven, wordt het niks met haar. Je weet het nooit, politiek is een raar spel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Stupidity and power shouldn't mix
Ik mag het hopen maar het is toch niet te geloven dat veel Republikeinen die retoriek van wapengekletter en geweld hanteert en daar ook nog succesvol mee is. Poseren met automatische wapens op verkiezingspostersquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Maar als we Van Rossem mogen geloven, wordt het niks met haar.
Verwerpelijk, idd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik mag het hopen maar het is toch niet te geloven dat veel Republikeinen die retoriek van wapengekletter en geweld hanteert en daar ook nog succesvol mee is. Poseren met automatische wapens op verkiezingsposters
Amerikanen zijn een knettergek volk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar het slaat wel aan, dat is gewoon knettergek.
Ha ha ha was ook mijn eerste gedachte net.quote:
Welkom in de 21e eeuw.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens heb ik net de Mol van vanavond op Uitzending gemist zitten kijken. Dat is wel relaxed zeg, nu mijn dingetjes weer op dingetjes passen
Is ie goed of is ie goed?quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Geen flauw idee. Iemand van tv vroegâh? Sportcommentator of zo? Bob Spaak?
Henk Pal?????quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt hem nog ge-quote eerder vanavond.
Op het CDA-congres zo te zien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Man, waar heb jij toch uitgehangen?!
Whahahaquote:
Hoezo? We hebben elkaar vorige week nog gezien in het 91-miljoen-topic.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Man, waar heb jij toch uitgehangen?!
Beter laat dan nooit, hè.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:07 schreef broer het volgende:
En wat hip dat je dingetjes met dingetjes hebt.
Ja, na drie jaar afwezigheid (of zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:12 schreef broer het volgende:
Hoezo? We hebben elkaar vorige week nog gezien in het 91-miljoen-topic.
Hahahahahaha, ik lach me gek maar dat hoort u welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
WhahahaIk wist dat die uitspraak van Wim T. was, maar ik wist niet meer wat of hoe. Dus ik ging (voordat ik dat postte) even Googlen, vind ik "Henk Pal" op LinkedIn
Kijk wat ie schrijft!!!!
Het is iig een van de meest sarcastische avatars die ik op FOK! heb gezien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:13 schreef broer het volgende:
Het is goed toeven tussen de slinksen, de achterbaksen en de onoprechten.
Ik zat totaal verbijsterd te kijken op dat moment.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is iig een van de meest sarcastische avatars die ik op FOK! heb gezien.
Ik kom nog gewoon vrijwel dagelijks op FOK! Ik raad alleen geen plaatjes. Sorry.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, na drie jaar afwezigheid (of zo).
Heb het live gemist, later gezien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zat totaal verbijsterd te kijken op dat moment.
Wij raden ook nauwelijks nog plaatjes hier.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:19 schreef broer het volgende:
[..]
Ik kom nog gewoon vrijwel dagelijks op FOK! Ik raad alleen geen plaatjes. Sorry.
Maar jullie komen er zonder mij ook prima uit, toch?
Als ik wat beter was geweest met computers, had ik de Pimitatie (het salueren) in mijn avatar gezet. Maar alleen dit ging me een beetje goed af.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zat totaal verbijsterd te kijken op dat moment.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij raden ook nauwelijks nog plaatjes hier.
Dat heb je goed verborgen weten te houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:19 schreef broer het volgende:
Ik kom nog gewoon vrijwel dagelijks op FOK!
Ik was er eigenlijk ook mee opgehouden, maar tong blijft maar plaatjes posten. Wat me uitstekend bevalt: hij post, wij radenquote:Ik raad alleen geen plaatjes. Sorry.
Maar jullie komen er zonder mij ook prima uit, toch?
Wij ouwehoeren liever.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij raden ook nauwelijks nog plaatjes hier.
Daar had je een mooi filmpje van kunnen maken, wat beelden in de slo-mo met deze muziek eronder.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb het live gemist, later gezien.
Dat is wel eens anders geweest.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik was er eigenlijk ook mee opgehouden, maar tong blijft maar plaatjes posten. Wat me uitstekend bevalt: hij post, wij raden
Daarom juist. We hebben nog 1.459.007 plaatjes van hem te goed.quote:
'Afgezworen' klinkt wel heel haatdragend. Maar ik kom er inderdaad niet meer. Jij wel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Maar semibikkeltijd heb je afgezworen, toch?
En bevalt het tong ook?quote:Wat me uitstekend bevalt: hij post, wij raden
Tong post tegenwoordig ook wel eens in andere topics, heb ik gehoord. Het bevalt hem wel op Fok!, denk ik.quote:
Dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef broer het volgende:
'Afgezworen' klinkt wel heel haatdragend.
Nee, Lamon houdt de vaart er niet inquote:Maar ik kom er inderdaad niet meer. Jij wel?
Ik geloof het wel! Het is een nieuwe traditie aan het worden! (Sprak zij hoopvol...)quote:En bevalt het tong ook?
Och, dat is toch fijn voor zo'n jongen. Je ziet hem jaren bezig en dan hoop je maar dat het ooit goed komt. Maar als het dan ook echt goed komt, valt er toch een last van je schouders.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong post tegenwoordig ook wel eens in andere topics, heb ik gehoord. Het bevalt hem wel op Fok!, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |