Nee, die andere.quote:
Neequote:
Je bent daar ergens een geetje vergetenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef Oognip het volgende:
Pfff wat een achterlijk nummer van blof. Tis maar goed dat het een vrouw is die dit zingt
Nou, inderdaadquote:
Psssttt.... het is een manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef Oognip het volgende:
Pfff wat een achterlijk nummer van blof. Tis maar goed dat het een vrouw is die dit zingt
Haha mijn edit was nèt te laatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent daar ergens een geetje vergeten
Maandag vrij?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Hooooooooo het water gaat echt hard omhoog nu
Ik had een soortgelijke opmerking willen maken, maar beschaafd als ik ben heb ik dat niet gedaanquote:
Ik zei tegen de mister: Je zou eens wat moeten gaan eten met MMquote:
Ja nee die ja, maar het was nogal naar de bekende weg vragen toch?quote:
Zit je nou te doen alsof je meekijkt om een wit voetje bij Greys te halen?quote:
Mooi he? Heel puur gezongenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Bamba, ik vind dat Kerstnummer echt práchtig gedaan zeg
Krijg er haast kippenvel van
Jezus fuck Ing, dat valt me van je tegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had een soortgelijke opmerking willen maken, maar beschaafd als ik ben heb ik dat niet gedaan
Wit voetje?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit je nou te doen alsof je meekijkt om een wit voetje bij Greys te halen?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan Bamba zingen?
Trusten Qut, met de groeten uut Fryslan. BAM![]()
![]()
Die ene gast van VM die de solo doet met zijn Uggsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mooi he? Heel puur gezongen. Arme Do had het stervenskoud volgens mij
. En Voice Male is geweldig natuurlijk
Skup em weer terug naar Thailand en laat em daar de straf uitzittenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wit voetje?
Hij zat mijn Jees af te fikken
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zei tegen de mister: Je zou eens wat moeten gaan eten met MM
"Hoezo?"
Ja jullie eten allebei zo snel.
Is het even stil:
"Ik eet helemaal niet snel"
Ik denk aan het bovenbenenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Zou Elies de Beeb al aan het ellebogen zijn?
Nee, ik heb een weddenschap lopen dat een man wint en zit nog te spacen in een andere timezonequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit je nou te doen alsof je meekijkt om een wit voetje bij Greys te halen?
Hoofd, schouders, knie en teen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Zou Elies de Beeb al aan het ellebogen zijn?
En dan wordt het scharen maar dan andersquote:
we gaan nog niet JONGUHquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan Bamba zingen?
Trusten Qut, met de groeten uut Fryslan. BAM![]()
![]()
Oh god nu moest ik hardop lachenquote:
Ze hadden allemaal van die geweldige schoenen aan zag ik alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene gast van VM die de solo doet met zijn Uggs
Ik heb echt 4x lopen zeggen vanaaf dat hij eens NIET zo moet schrokken!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zei tegen de mister: Je zou eens wat moeten gaan eten met MM
"Hoezo?"
Ja jullie eten allebei zo snel.
Is het even stil:
"Ik eet helemaal niet snel"
Hij gaat als ie klaar is ook meteen van tafelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt 4x lopen zeggen vanaaf dat hij eens NIET zo moet schrokken!
Ik had nu 2 bordjes gemaakt. 1 met pannenkoeken met banaan en appel en 1 bordje voor mij met spek. Hij heeft er 5 weggewerkt... terwijl ik net klaar was met 2
En daar zat ik dan... alleen te eten. Want meneer was immers ALWEER klaar![]()
![]()
En dan ook nog doodleuk zeggen "Ik schrok niet!!!!!!!"
Heb hem net zitten kijken en hem met de tekst "nakomelingcontainer" en tranen in mijn ogen van het lachen aan mijn Mr geshowt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Kijk dit even, dit staat Dirkh te wachten
Dat hoofd van die gast, het wordt ook steeds erger
Aaaaahwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt 4x lopen zeggen vanaaf dat hij eens NIET zo moet schrokken!
Ik had nu 2 bordjes gemaakt. 1 met pannenkoeken met banaan en appel en 1 bordje voor mij met spek. Hij heeft er 5 weggewerkt... terwijl ik net klaar was met 2
En daar zat ik dan... alleen te eten. Want meneer was immers ALWEER klaar![]()
![]()
En dan ook nog doodleuk zeggen "Ik schrok niet!!!!!!!"
Ik kan haast met hem meevoelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt hardop zitten lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb hem net zitten kijken en hem met de tekst "nakomelingcontainer" en tranen in mijn ogen van het lachen aan mijn Mr geshowt.
Hij vindt je best evil
Ik zweer het je, ik ga de mijne slappen als hij het lef heeft om onder het eten te gaan lezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
Onze conversatie!
Zo ben je al klaar?
Ja *tijdschrift pakt en kaarsjes negeert
Mobiel piept (ligt aan mijn rkant en Mr zit aan lkant)
Mr buigt zich over mijn bord heen onder mijn vork die net naar mond gaat door naar mobiel.
*eten lanceert.
Ik moest ook aan MM denken en aan Q
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Bamba?
Je weet dat Bella niet meer leeft he?
Jij hebt geen piem0l toch?quote:
Ik oooook echt tranen in mijn ogen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MIJN WEKKER GAAT HEUL NIET! BAM !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
OH QUT![]()
Ik ga nog ff Turrrrboooooo-douchen en dan zo zachies an wel es richting de bedstee.
Morgen 8 uur gaat den wekkert
Hoe heet die dikke?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef Bamba het volgende:
Dit is een heel leuk stukje in hun huidige show, de Disney medley
En hier kan je goed horen hoe zuiver VM klinkt en hoe hoog die kleine kan zingen
Ik denk dat je van de laatste ook kippenvel krijgt dan Greys
Nee. Nou, NIET bij mij iigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij gaat als ie klaar is ook meteen van tafel?
Er hangt en komt geen tv in de keukenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer het je, ik ga de mijne slappen als hij het lef heeft om onder het eten te gaan lezenDeed ie vroeger ALTIJD. Ik kán daar ZO NIET tegen hea. Idem dito met tv kijken. Op vrijdag en in het weekend, prima. Maar fucking doordeweeks gaat die klere kut tv tijdens het fucking eten écht uit. Ik kan daar echt giftig van worden, een tv onder het eten
Ooh, zo een deal!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aaaaahw
Als ik weer helemaal beter ben gaan we wel een keer maccen en dan mogen Mm en MrMuis samen schrokken, dan gaan wij ergens anders zitten en heel langzaam eten.
Echt? Waarom?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan daar nooit zo'n isjoe van maken hoor, bij mij is eten echt een noodzakelijk kwaad waar ik zsm van af wil zijn.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik oooook echt tranen in mijn ogen.Voor mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat maakt mij echt niet uit hoor, kijk maar in het waxprijsvraag topic, daar gillen we ook om het filmpje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik haat koken en ik haat rommel in de keuken en ik hou echt niet van warm etenquote:
Euh, okay.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan daar nooit zo'n isjoe van maken hoor, bij mij is eten echt een noodzakelijk kwaad waar ik zsm van af wil zijn.
Altijd andersom hierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef Qwea het volgende:
En nu we het er toch over hebben he... doen jullie kerels dat ook? Dan wil je bijvoorbeeld mac... en dan vraag je : Moet je ook? En dan zegt ie nee.
En dan haal je mac... en ga je eten... dan kijkt ie het eten uit je strot... en dan vraag je uit fatsoen.. wil je ook wat? EN DAN WILLEN ZE WEL WATBestel dan zelluf
![]()
Of: "nee ik hoef niet, ik pak wel wat van jou" dus dan haal ik maar extraquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef Qwea het volgende:
En nu we het er toch over hebben he... doen jullie kerels dat ook? Dan wil je bijvoorbeeld mac... en dan vraag je : Moet je ook? En dan zegt ie nee.
En dan haal je mac... en ga je eten... dan kijkt ie het eten uit je strot... en dan vraag je uit fatsoen.. wil je ook wat? EN DAN WILLEN ZE WEL WATBestel dan zelluf
![]()
Nopequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
De Beeb ligt in d'r broek piesend van het lachen onder tafel van die foto's weer denk ik
Oh dan wordt het lastig ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik haat koken en ik haat rommel in de keuken en ik hou echt niet van warm eten
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]tranen in mijn ogen van 't lachen. Wat een mietje. Maar dit ziet er ook uit alsof het ergens bij een zwartwaxer gebeurt. Even tussen het kippenslachten en het ploegen door.
Dat is bij Delete-Me natuurlijk wel anders. Maar dat zullen we wel merken. Ik heb ook vast een hele aardige wax-angel en niet zo'n boeren pummel.
Dat gaat hier andersomquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef Qwea het volgende:
![]()
Omfg. Dat doet écht pijn hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Ohhhh als die een potige vent treftquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Die reactie van Dirkh op het waxfilmpje
[..]
Dat haal ik echnie, kijk morgen wel trugquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NopeZe kan ze niet vinden
Ik ga mijn vaste computer aansluiten, maar dan moeten jullie wel beloven ff te wachten tot ik terug ben
Onze keuken kun je niet in etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er hangt en komt geen tv in de keuken
Een paar posts eronderquote:
Volgens mij hebben ze daar geen mannen als wax personeel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ohhhh als die een potige vent treft![]()
Serieus? Ik wil echt gewoon normaal en rustig etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb een vrouwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar geen mannen als wax personeel.
Alleen 'Wax Angels'
Hoezo niet draaien?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Onze keuken kun je niet in eteniesch klein.
Maar in het nieuwe huis kan het sowieso niet want tv aan muur en die kan niet draaien
Alleen ik zal 'm wel kennen van iedereen uit deze SCquote:
Vertelden ze je dat dan meteen bij het maken van de afspraak?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar geen mannen als wax personeel.
Alleen 'Wax Angels'
Echt zo'n les is dat geweest. Ik haal echt altijd 2 menu's als hij nee zegtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of: "nee ik hoef niet, ik pak wel wat van jou" dus dan haal ik maar extra.
Bedtijd, trusten!
Trusten trouwens!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of: "nee ik hoef niet, ik pak wel wat van jou" dus dan haal ik maar extra.
Bedtijd, trusten!
Toch weet ik niet als je als man daar zou liggen, of het dan handig is als je een vrouwelijke waxer hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat is echt beter.
Zelfs een mannelijke fysio brrr.
Echt? Joe bint gek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt zo'n les is dat geweest. Ik haal echt altijd 2 menu's als hij nee zegt
Jullie zijn ergquote:
Ik ook en ik ook en ik ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik haat koken en ik haat rommel in de keuken en ik hou echt niet van warm eten
Die heb ik verbodenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoezo niet draaien?
MM daar heb je speciale arrummpjes voor
Dit is ook die Jees zangertquote:
Ja, daag hoorquote:
Jij bent toch al m'n zusje hier, dat kan heul nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie zijn erg
[..]
Ik ook en ik ook en ik ook niet
Trouwen
Dat zou ik ook niet doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daag hoorIk ben pas gek als ik mijn menu ga zitten delen
Ja, ik weet haar naam ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertelden ze je dat dan meteen bij het maken van de afspraak?
"Jouw Wax Angel is ..... "
Niet? Why not?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef ElisaB het volgende:
Je zult er vast aan wennen, maar ik geloof niet dat ik wax-angel zou willen zijn
die is zoooo mooi! Ik heb ook nog een mooie van Jan Keukenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is ook die Jees zangert
Of had ik je die al laten zien voordat je weg was?
Echt mooiMaar dan zal jij het wel niets vinden
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's wel leukAlsof je naar de 'gewone' kapper gaat
Alsof je een harde piem0l zou krijgen als iemand er ambtshalve zijn taakje vanm heeft gemaakt je ballen er bekant af te rossenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
Toch weet ik niet als je als man daar zou liggen, of het dan handig is als je een vrouwelijke waxer hebt
De hele dag in de private parts van jan en allemaal frunniken?quote:
Ik krijg echt geen genoeg van dit nummerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
die is zoooo mooi! Ik heb ook nog een mooie van Jan Keuken
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's wel leukAlsof je naar de 'gewone' kapper gaat
Wilde Elies d'r antwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
De hele dag in de private parts van jan en allemaal frunniken?
Ik zou d'r ook niet zo op zitten te wachten eigenlijk
Of zoals Dirkh het net verwoordde:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alsof je een harde piem0l zou krijgen als iemand er ambtshalve zijn taakje vanm heeft gemaakt je ballen er bekant af te rossen
Overigens: de beeb heeft de foto's gevonden. Vijf minuutjes en dan kan ik iets posten
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik geloof best wel dat de huid wat beschadigt, maar er zijn verschillende waxen. Voor de gevoelige huid zullen ze vast geen ducktapehars gebruiken. Anders vallen er gewoon twee van die paaseitjes op de grond en geloof me, ik kijk dan niet vrolijk.![]()
Nee, ik heb hier wel vertrouwen in, het zijn geen klussers zoals in het filmpje.
Paaaseitjes...veeg me ooopquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zoals Dirkh het net verwoordde:
[..]
WTF is dat joh?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is ook die Jees zangert
Of had ik je die al laten zien voordat je weg was?
Echt mooiMaar dan zal jij het wel niets vinden
We zitten niet echt meer op één lijn qua youtubes he?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
WTF is dat joh?
Zat nog een keer naa die Les Poppies cover te luisteren en dan dat?
Om weer even op een lijn te komen: Wat zet je nog een keer op?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
We zitten niet echt meer op één lijn qua youtubes he?
Ik zet 'm nog een keer op![]()
Ik dacht even dat ie zong creeping maar hij zingt sweeping
Heb je de 2 andere filmpjes nog gezien die ik gepost had?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
We zitten niet echt meer op één lijn qua youtubes he?
Ik zet 'm nog een keer op![]()
Ik dacht even dat ie zong creeping maar hij zingt sweeping
Die van die J-zangert waar jij net 'WTF' over riepquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Om weer even op een lijn te komen: Wat zet je nog een keer op?
Ik klikte die onderste aan waar jij bij zette van dat kippenvel en toen hoorde ik hé ho, hé ho en toen dacht ik dat ik vast verkeerd geklikt hadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb je de 2 andere filmpjes nog gezien die ik gepost had?
Laat dat mens effe met rust, jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb je de 2 andere filmpjes nog gezien die ik gepost had?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik klikte die onderste aan waar jij bij zette van dat kippenvel en toen hoorde ik hé ho, hé ho en toen dacht ik dat ik vast verkeerd geklikt had![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:54:22 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Er was een optocht en die trok net voor het stadhuis langsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
Elies wat doen al die trouwjurken er nou?
Ik snap het niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:54:49 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:16 schreef ElisaB het volgende:
Toen ging dus de auto stuk, maar wij moesten naar het hotel om te nep-trouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk je nou staan, met je petje. Je bent echt geen spat veranderd. Hoe lang geleden is dit dan?
[ Bericht 9% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:55:14 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
2004quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
Kijk je nou staan, met je petje. Je bent echt geen spat veranderd. Hoe lang geleden is dit dan?
Nu is ie 17 en 1:90m, dus toen was ie... 11!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:17 schreef Greys het volgende:
En hoe oud is het miniatuurtje du moment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:19 schreef ElisaB het volgende:
Dames en heren, nog een klein momentje... de bruid heeft problemen met haar jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ist? Is ie weer vast gevroren?quote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(met op rechts mijn exen nog rechtser onze eigenste ambtenaar
)
[ Bericht 13% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:55:44 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:19 schreef ElisaB het volgende:
Dames en heren, nog een klein momentje... de bruid heeft problemen met haar jurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten Tombo
And so the lion fell in love with the lamb
[ Bericht 17% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:56:06 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Elies heeft ons al heel de avond haar trouwfoto's beloofd, en daar zijn zequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, geen idee waar het opeens over gaat
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:23 schreef ElisaB het volgende:
He he, ze zitten hoorJe hebt lipstick op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch?
[ Bericht 9% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:56:22 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:23 schreef ElisaB het volgende:
He he, ze zitten hoorOoohhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een leuke foto van jullie!!!
[ Bericht 9% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:56:43 ]And so the lion fell in love with the lamb
En je haar zit mooi elies!quote:
Oh, weet ik veel!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies heeft ons al heel de avond haar trouwfoto's beloofd, en daar zijn ze
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:30 schreef ElisaB het volgende:
Er komt nog meer hoor; we hadden ff een vastloperT
Moment; twee minuten en dan gaan we weer
quote:
Nee, da's mijn eigen kleurquote:
[ Bericht 6% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:57:14 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Effe serieus, is dit van een paar dagen geleden en moet ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:30 schreef ElisaB het volgende:
Er komt nog meer hoor; we hadden ff een vastloperT
Moment; twee minuten en dan gaan we weer
Doequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:33 schreef APK het volgende:
Effe serieus, is dit van een paar dagen geleden en moet ikdoen of mag ik gewoon
doen?
Dit is van 2004quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Effe serieus, is dit van een paar dagen geleden en moet ikdoen of mag ik gewoon
doen?
[ Bericht 14% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:57:32 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:35 schreef ElisaB het volgende:
We hadden een stand-up comedian, maar ik heb geen idee meer waarom ze dit deden. Heb er wel om gelachenJezus fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:57:49 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
[ Bericht 23% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:58:03 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
[ Bericht 23% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:58:13 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:42 schreef ElisaB het volgende:
Ander miniatuurtje...Hoeveel heeft ze er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Elies al klaar met de peuk
[ Bericht 9% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:58:28 ]I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Dat met die benen is nog goedgekomenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:43 schreef Greys het volgende:
Oh da's een cute miniatuurtje, een goed gelukt exemplaar
[ Bericht 19% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:58:53 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
En over die bovenste zeggen ze:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, doe es niet![]()
Die bovenste is wel echt iets voor jou
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:47 schreef ElisaB het volgende:
En omdat jullie het zijn en ik er niet mee zit om een beetje voor lul te staan....:WhoehoehoeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:59:08 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zuwwe die morgen ophalen en in Bleiswijk afleveren?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En over die bovenste zeggen ze:
Göcek, Turkije. Fini werd in verwaarloosde toestand (kreupel en erg mager) bij het asiel achtergelaten door onbekenden. Vanwege haar kreupele achterpoot werd de Turkse dierenarts geraadpleegd. Hij constateerde dat ze waarschijnlijk door een oud trauma aan haar heupje (aanrijding?) een stijve achterpoot heeft, waarmee ze zich verder goed kan redden (door op drie poten te lopen). Fini's geboortedatum wordt geschat op 1 januari 2009, ze is inmiddels gesteriliseerd en is ca. 40 cm hoog. Fini is sinds 29 september bij een gastgezin in Coevorden.
Karakter:
Fini is aandoenlijk en intelligent hondje met prachtige ogen. Ze zou een prima gezinshondje zijn. Ze vindt het heerlijk om lekker bij je mogen zitten en ze houdt ook van eventjes spelen met de baas. Fini heeft nog wel wat opvoeding nodig maar is goed met kinderen en katten en vindt het prettig om een hondenkameraadje te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dawast
[ Bericht 20% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:59:22 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik ben eigenlijk een beetje anti-hondjes-uit-het-buitenland, maar daar kan dit hondje niets aan doen natuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zuwwe die morgen ophalen en in Bleiswijk afleveren?
Coevorden is hier niet eens zo gek ver vandaan
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:51 schreef ElisaB het volgende:
(Dat wil je niet missen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dawast![]()
En zo ist!
[ Bericht 10% gewijzigd door ElisaB op 08-01-2011 00:59:42 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hangt ze al aan de tel.?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:52 schreef APK het volgende:
Effe Robbie voor CarO zoeken
Hop hier is het:
Deze ziel zit er ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:56 schreef Bamba het volgende:
Elies, wat een ontzettend leuke foto's!!
Greys, wat een schatje is het! Ik zeg doen!
Hij is prachtigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een beetje anti-hondjes-uit-het-buitenland, maar daar kan dit hondje niets aan doen natuurlijkHet is een beetje een sneuneusje met dat pootje, maar verder klinkt ie wel heel erg leuk he?
Owwhhquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze ziel zit er ookIs nog maar een pup.
[ afbeelding ]
Een pootje kan er altijd af natuurlijk, dan maar verder op 3 poten en zonder pijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:59 schreef Greys het volgende:
Ik ga die site maar wegklikken
Maar die ene is wel heeeeeel leuk. Even over nadenken nog of Bink dat wel tof zou vinden (en mijn portemonnee als dat met dat pootje toch wat lastiger blijkt enzo).
Hoi hoi.quote:
Ja he, een stoer dingquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een pootje kan er altijd af natuurlijk, dan maar verder op 3 poten en zonder pijn![]()
Maar ik kan me voorstellen dat je gezien je sietuuaaaasie er wel ff flink over na moet denken...
Tis wel echt een popje om te zien
quote:Vrouw rijdt bewust over katjes heen
ENSCHEDE - Een nog onbekende vrouwelijke dierenbeul heeft op een parkeerplaats in Enschede een doos met drie jonge katten uit de auto gezet. Daarna reed de vrouw er met de auto volgens getuigen bewust overheen.
Dat kostte uiteindelijk een van de dieren het leven, meldt de Tubantia. Het diertje was zo zwaar gewond dat een dierenarts de zeven weken oude poes moest laten inslapen.
De twee katjes die de brute dierenmishandeling wonderwel overleefden, werden naar het Dierenopvangcentrum Enschede gebracht en zijn vervolgens bij een pleeggezin in Enschede ondergebracht.
De verontwaardiging onder de medewerkers van het revalidatiecentrum Roessingh, waar het voorval op de parkeerplaats plaatsvond, en de Dierenopvang is groot. De politie hoopt dat getuigen zich zullen melden.
Zijn ze allemaal wegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:00 schreef Barbaaf het volgende:
Dat was even snel doorklikken voordat alle foto's weer weg waren, ik heb er toch een paar meegekregen![]()
In Enschede! Ik schaam me plaatsvervangend diepquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he, een stoer ding
En sorry dat dit voor het slapen gaan moet, maar gódverdomme![]()
![]()
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:05 schreef CarOnline het volgende:
In Enschede! Ik schaam me plaatsvervangend diep
Ik doe mee, het licht gaat ineens uitquote:
quote:Man verandert vibrator in bom voor ex
Door raistlin6 @ 08/01/2011 02:09
Terry Allen Lester van 37 jaar uit de Amerikaanse staat Minnesota wilde zijn ex-vriendin voor kerst verrassen met een zwarte vibrator. Hij had de vibrator echter omgetoverd tot een explosief wat zou moeten ontploffen op het moment van inbrengen, zo laat de politie weten.
Het zwarte seksspeeltje had hij gevuld met kruit en gekoppeld aan een ontsteker. De politie had een tip gekregen van vrienden van Lester. Lester had hen namelijk alles verteld over zijn snode plan. De politie vond ook nog een paarse vibrator met begeleidende tekst: "Merry X-Mas Bitch". De paarse vibrator was niet omgebouwd en vermoedelijk bestemd voor een andere ex van de man.
Lester zal niet al te blij zijn met de aanklacht tegen hem voor het maken van een bom en voor terroristische dreiging. In Amerika staat daar een maximum gevangenisstraf van tien jaar op.
Ja verdorie, nou heb ik alle pret gemistquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:01 schreef ElisaB het volgende:
Zo, heb ze weer even verwijderd (op een enkele na waar weinig op te zien is)
Hou je vast:quote:
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hou je vast:
Ik had een vergadering van een of andere geheime dienstIn een school ofzo... En een collega en ik zagen een andere collega in het klein (kabouterformaat) een kast in rennen... Toen bleek dus dat de helft van de collega's "vervangen" werd door kabouters die tijdelijk groot waren, die kabouters waren onze vijanden. Mn collega werd vermoord, en ik rende die halve school door met een vijand die eruit zag als Arie Koomen achter me aan...
En toen eindigden we op het sportveld, en toen dacht ik "dit is ook onrealistisch, ik heb echt niet zo'n goede conditie dat ik dit zo lang vol zou houden" dus toen werd ik wakker
Leg uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:21 schreef APK het volgende:
Lijkt mij vrij duidelijk, als je het Freudiaans interpreteert
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:25 schreef Greys het volgende:
Conclusie is dat de MediaMarkt reclame met Arie nachtmerries bezorgt, denk ik.
Volgens mij zit de oplossing in 'geheime dienst', 'school' en 'kabouters'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:25 schreef Greys het volgende:
Conclusie is dat de MediaMarkt reclame met Arie nachtmerries bezorgt, denk ik.
Ja, die pakken allemaal 1 haartje en dan maar trekkenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:27 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zit de oplossing in 'geheime dienst', 'school' en 'kabouters'
Ook scherpquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:32 schreef Greys het volgende:
Wax Angels --> Charlies Angels --> Geheime Dienst
Vertel, want ik zie het nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]Als je hem zo neerzet zie ik het er ook wel in ja
Ik wil werk, mn opleiding af en een babyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel, want ik zie het niet
Die kabouters zijn je oppaskinderen ofzo?
Maar de kabouters zijn evil en je vijand in je droom?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil werk, mn opleiding af en een baby
Maar toch geen baby van Arie Koomenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil werk, mn opleiding af en een baby
Niets aan de hand mensen!quote:MOERDIJK - Tientallen hulpverleners die bij deenorme chemische brand inMoerdijk waren, kampenmet acute gezondheidsproblemen.
Agenten, brandweerlieden en ambulancemedewerkers klagen over geïrriteerde ogen, huidaandoeningen en hebben last van irritaties aan de mond, keel en luchtwegen. Dit schrijft het AD vandaag. Vooral onbeschermde hulpverleners, zoals agenten, hebben grote risico's gelopen.
De klachten zijn aanleiding om ruim 2500 hulpverleners een brief te sturen wat ze moeten doen bij gezondheidsklachten. Ook is er een meldpunt in het leven geroepen.
Politiebonden ACP en ANPV houden gezondheidsklachten van hun leden scherp in de gaten. Zo informeren ze agenten tot wie zij zich kunnen wenden en inventariseren ze wat de klachten zijn en hoe die kunnen zijn ontstaan.
Scherpquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de kabouters zijn evil en je vijand in je droom?
Dan zie ik dat 'willen' niet echt
Dat kan goed iddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ScherpMisschien was het een hint van mezelf aan mezelf dat het nu nog niet zo'n goed idee is, omdat het in strijd is met school en werk
Dan koop je wat andersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:56 schreef Qwea het volgende:
Mijn nichtje is binnenkort jarig en nu wil ze k3 sieraden maken (dat is de naam van het pakketje
)
Alleen, die shit is alleen online te koop en dan dok je flink verzendkostenDat vind ik zooooo zonde.
quote:
De burgemeester organiseert vanmiddag ook een info bijeenkomst voor de mensen van Moerdijk waar ze alle vragen zullen beantwoorden. De mensen zijn per brief uitgenodigd. Maar de mensen van de wijken die de volle laag kregen (in Dordt o.a.) die zijn niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is het wat? Ik wilde hem ook, maar grafisch is hij net zo ruk als toen. Dat is juist de bedoeling, maar tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:28 schreef Rewimo het volgende:
TomboKlinkt verwarrend die droom
![]()
We hebben de allereerste versie van Mario nu op de Wii. Alleen mag ik er bijna niet mee spelen van het kindEn ik krijg van die heerlijke NES-flashbacks, mijn allereerste spelcomputer. Uren en uren Mario spelen
Tot veel te laat in de nacht
Neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
De burgemeester organiseert vanmiddag ook een info bijeenkomst voor de mensen van Moerdijk waar ze alle vragen zullen beantwoorden. De mensen zijn per brief uitgenodigd. Maar de mensen van de wijken die de volle laag kregen (in Dordt o.a.) die zijn niet uitgenodigd.![]()
![]()
Dit stond op Teletekst, maar zoals bv de mensen in de wijk van yvonne zijn niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee!
En heb je het nou over de gemeente moerdijk of over de kern moerdijk?!!!!!!!!!!!!111
Echt, te triest dit. En dat is een zwaar understatement.
Veel plezier (al heb ik even gemist wat gaia isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:06 schreef Ynske het volgende:
t zonnetje schijnt, t regent niet, ok wel wat wind. Maar op naar gaia
veel plezierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:06 schreef Ynske het volgende:
t zonnetje schijnt, t regent niet, ok wel wat wind. Maar op naar gaia
T Gaiapark, ze hebben een nieuw zebratjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel plezier (al heb ik even gemist wat gaia is).
Hier hoost het, is het donker en waait het hard.
Ja, hij is tofquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:01 schreef Qwea het volgende:
Is het wat? Ik wilde hem ook, maar grafisch is hij net zo ruk als toen. Dat is juist de bedoeling, maar toch
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
De kabouter rende de kast in.
Tombo valt stiekem op Van Velzen en is bang dat ie homo is?
No can do, want ik heb ze allemaal ook direct weer uit Photobucket verwijderdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:42 schreef indaha het volgende:
Elisa laat de foto's nog eens zien please
Twee!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No can do, want ik heb ze allemaal ook direct weer uit Photobucket verwijderd
GREYYZZZZZZ!!!!
Was er één foto die er uitsprong () en die het verdient nog een keer gepost te worden?
(dan leut ik die nog een keer up)
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
Twee!
Die ene van jou bij de auto die stuk ging![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:En die ene dat jullie allebei lachend zitten te luisteren waar ik dacht dat je lipstick op hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |