Nee, die andere.quote:
Neequote:
Je bent daar ergens een geetje vergetenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef Oognip het volgende:
Pfff wat een achterlijk nummer van blof. Tis maar goed dat het een vrouw is die dit zingt
Nou, inderdaadquote:
Psssttt.... het is een manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef Oognip het volgende:
Pfff wat een achterlijk nummer van blof. Tis maar goed dat het een vrouw is die dit zingt
Haha mijn edit was nèt te laatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent daar ergens een geetje vergeten
Maandag vrij?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Hooooooooo het water gaat echt hard omhoog nu
Ik had een soortgelijke opmerking willen maken, maar beschaafd als ik ben heb ik dat niet gedaanquote:
Ik zei tegen de mister: Je zou eens wat moeten gaan eten met MMquote:
Ja nee die ja, maar het was nogal naar de bekende weg vragen toch?quote:
Zit je nou te doen alsof je meekijkt om een wit voetje bij Greys te halen?quote:
Mooi he? Heel puur gezongenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Bamba, ik vind dat Kerstnummer echt práchtig gedaan zeg
Krijg er haast kippenvel van
Jezus fuck Ing, dat valt me van je tegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had een soortgelijke opmerking willen maken, maar beschaafd als ik ben heb ik dat niet gedaan
Wit voetje?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit je nou te doen alsof je meekijkt om een wit voetje bij Greys te halen?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan Bamba zingen?
Trusten Qut, met de groeten uut Fryslan. BAM![]()
![]()
Die ene gast van VM die de solo doet met zijn Uggsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mooi he? Heel puur gezongen. Arme Do had het stervenskoud volgens mij
. En Voice Male is geweldig natuurlijk
Skup em weer terug naar Thailand en laat em daar de straf uitzittenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wit voetje?
Hij zat mijn Jees af te fikken
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zei tegen de mister: Je zou eens wat moeten gaan eten met MM
"Hoezo?"
Ja jullie eten allebei zo snel.
Is het even stil:
"Ik eet helemaal niet snel"
Ik denk aan het bovenbenenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Zou Elies de Beeb al aan het ellebogen zijn?
Nee, ik heb een weddenschap lopen dat een man wint en zit nog te spacen in een andere timezonequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit je nou te doen alsof je meekijkt om een wit voetje bij Greys te halen?
Hoofd, schouders, knie en teen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Zou Elies de Beeb al aan het ellebogen zijn?
En dan wordt het scharen maar dan andersquote:
we gaan nog niet JONGUHquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan Bamba zingen?
Trusten Qut, met de groeten uut Fryslan. BAM![]()
![]()
Oh god nu moest ik hardop lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |