Nee, die andere.quote:
Neequote:
Je bent daar ergens een geetje vergetenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef Oognip het volgende:
Pfff wat een achterlijk nummer van blof. Tis maar goed dat het een vrouw is die dit zingt
Nou, inderdaadquote:
Psssttt.... het is een manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef Oognip het volgende:
Pfff wat een achterlijk nummer van blof. Tis maar goed dat het een vrouw is die dit zingt
Haha mijn edit was nèt te laatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent daar ergens een geetje vergeten
Maandag vrij?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Hooooooooo het water gaat echt hard omhoog nu
Ik had een soortgelijke opmerking willen maken, maar beschaafd als ik ben heb ik dat niet gedaanquote:
Ik zei tegen de mister: Je zou eens wat moeten gaan eten met MMquote:
Ja nee die ja, maar het was nogal naar de bekende weg vragen toch?quote:
Zit je nou te doen alsof je meekijkt om een wit voetje bij Greys te halen?quote:
Mooi he? Heel puur gezongenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Bamba, ik vind dat Kerstnummer echt práchtig gedaan zeg
Krijg er haast kippenvel van
Jezus fuck Ing, dat valt me van je tegenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had een soortgelijke opmerking willen maken, maar beschaafd als ik ben heb ik dat niet gedaan
Wit voetje?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit je nou te doen alsof je meekijkt om een wit voetje bij Greys te halen?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan Bamba zingen?
Trusten Qut, met de groeten uut Fryslan. BAM![]()
![]()
Die ene gast van VM die de solo doet met zijn Uggsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mooi he? Heel puur gezongen. Arme Do had het stervenskoud volgens mij
. En Voice Male is geweldig natuurlijk
Skup em weer terug naar Thailand en laat em daar de straf uitzittenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wit voetje?
Hij zat mijn Jees af te fikken
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zei tegen de mister: Je zou eens wat moeten gaan eten met MM
"Hoezo?"
Ja jullie eten allebei zo snel.
Is het even stil:
"Ik eet helemaal niet snel"
Ik denk aan het bovenbenenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Zou Elies de Beeb al aan het ellebogen zijn?
Nee, ik heb een weddenschap lopen dat een man wint en zit nog te spacen in een andere timezonequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit je nou te doen alsof je meekijkt om een wit voetje bij Greys te halen?
Hoofd, schouders, knie en teen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Zou Elies de Beeb al aan het ellebogen zijn?
En dan wordt het scharen maar dan andersquote:
we gaan nog niet JONGUHquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan Bamba zingen?
Trusten Qut, met de groeten uut Fryslan. BAM![]()
![]()
Oh god nu moest ik hardop lachenquote:
Ze hadden allemaal van die geweldige schoenen aan zag ik alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene gast van VM die de solo doet met zijn Uggs
Ik heb echt 4x lopen zeggen vanaaf dat hij eens NIET zo moet schrokken!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zei tegen de mister: Je zou eens wat moeten gaan eten met MM
"Hoezo?"
Ja jullie eten allebei zo snel.
Is het even stil:
"Ik eet helemaal niet snel"
Hij gaat als ie klaar is ook meteen van tafelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt 4x lopen zeggen vanaaf dat hij eens NIET zo moet schrokken!
Ik had nu 2 bordjes gemaakt. 1 met pannenkoeken met banaan en appel en 1 bordje voor mij met spek. Hij heeft er 5 weggewerkt... terwijl ik net klaar was met 2
En daar zat ik dan... alleen te eten. Want meneer was immers ALWEER klaar![]()
![]()
En dan ook nog doodleuk zeggen "Ik schrok niet!!!!!!!"
Heb hem net zitten kijken en hem met de tekst "nakomelingcontainer" en tranen in mijn ogen van het lachen aan mijn Mr geshowt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Kijk dit even, dit staat Dirkh te wachten
Dat hoofd van die gast, het wordt ook steeds erger
Aaaaahwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt 4x lopen zeggen vanaaf dat hij eens NIET zo moet schrokken!
Ik had nu 2 bordjes gemaakt. 1 met pannenkoeken met banaan en appel en 1 bordje voor mij met spek. Hij heeft er 5 weggewerkt... terwijl ik net klaar was met 2
En daar zat ik dan... alleen te eten. Want meneer was immers ALWEER klaar![]()
![]()
En dan ook nog doodleuk zeggen "Ik schrok niet!!!!!!!"
Ik kan haast met hem meevoelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt hardop zitten lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb hem net zitten kijken en hem met de tekst "nakomelingcontainer" en tranen in mijn ogen van het lachen aan mijn Mr geshowt.
Hij vindt je best evil
Ik zweer het je, ik ga de mijne slappen als hij het lef heeft om onder het eten te gaan lezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
Onze conversatie!
Zo ben je al klaar?
Ja *tijdschrift pakt en kaarsjes negeert
Mobiel piept (ligt aan mijn rkant en Mr zit aan lkant)
Mr buigt zich over mijn bord heen onder mijn vork die net naar mond gaat door naar mobiel.
*eten lanceert.
Ik moest ook aan MM denken en aan Q
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Bamba?
Je weet dat Bella niet meer leeft he?
Jij hebt geen piem0l toch?quote:
Ik oooook echt tranen in mijn ogen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MIJN WEKKER GAAT HEUL NIET! BAM !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
OH QUT![]()
Ik ga nog ff Turrrrboooooo-douchen en dan zo zachies an wel es richting de bedstee.
Morgen 8 uur gaat den wekkert
Hoe heet die dikke?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef Bamba het volgende:
Dit is een heel leuk stukje in hun huidige show, de Disney medley
En hier kan je goed horen hoe zuiver VM klinkt en hoe hoog die kleine kan zingen
Ik denk dat je van de laatste ook kippenvel krijgt dan Greys
Nee. Nou, NIET bij mij iigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij gaat als ie klaar is ook meteen van tafel?
Er hangt en komt geen tv in de keukenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer het je, ik ga de mijne slappen als hij het lef heeft om onder het eten te gaan lezenDeed ie vroeger ALTIJD. Ik kán daar ZO NIET tegen hea. Idem dito met tv kijken. Op vrijdag en in het weekend, prima. Maar fucking doordeweeks gaat die klere kut tv tijdens het fucking eten écht uit. Ik kan daar echt giftig van worden, een tv onder het eten
Ooh, zo een deal!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aaaaahw
Als ik weer helemaal beter ben gaan we wel een keer maccen en dan mogen Mm en MrMuis samen schrokken, dan gaan wij ergens anders zitten en heel langzaam eten.
Echt? Waarom?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan daar nooit zo'n isjoe van maken hoor, bij mij is eten echt een noodzakelijk kwaad waar ik zsm van af wil zijn.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik oooook echt tranen in mijn ogen.Voor mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat maakt mij echt niet uit hoor, kijk maar in het waxprijsvraag topic, daar gillen we ook om het filmpje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik haat koken en ik haat rommel in de keuken en ik hou echt niet van warm etenquote:
Euh, okay.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan daar nooit zo'n isjoe van maken hoor, bij mij is eten echt een noodzakelijk kwaad waar ik zsm van af wil zijn.
Altijd andersom hierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef Qwea het volgende:
En nu we het er toch over hebben he... doen jullie kerels dat ook? Dan wil je bijvoorbeeld mac... en dan vraag je : Moet je ook? En dan zegt ie nee.
En dan haal je mac... en ga je eten... dan kijkt ie het eten uit je strot... en dan vraag je uit fatsoen.. wil je ook wat? EN DAN WILLEN ZE WEL WATBestel dan zelluf
![]()
Of: "nee ik hoef niet, ik pak wel wat van jou" dus dan haal ik maar extraquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef Qwea het volgende:
En nu we het er toch over hebben he... doen jullie kerels dat ook? Dan wil je bijvoorbeeld mac... en dan vraag je : Moet je ook? En dan zegt ie nee.
En dan haal je mac... en ga je eten... dan kijkt ie het eten uit je strot... en dan vraag je uit fatsoen.. wil je ook wat? EN DAN WILLEN ZE WEL WATBestel dan zelluf
![]()
Nopequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
De Beeb ligt in d'r broek piesend van het lachen onder tafel van die foto's weer denk ik
Oh dan wordt het lastig ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik haat koken en ik haat rommel in de keuken en ik hou echt niet van warm eten
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]tranen in mijn ogen van 't lachen. Wat een mietje. Maar dit ziet er ook uit alsof het ergens bij een zwartwaxer gebeurt. Even tussen het kippenslachten en het ploegen door.
Dat is bij Delete-Me natuurlijk wel anders. Maar dat zullen we wel merken. Ik heb ook vast een hele aardige wax-angel en niet zo'n boeren pummel.
Dat gaat hier andersomquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef Qwea het volgende:
![]()
Omfg. Dat doet écht pijn hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
Ohhhh als die een potige vent treftquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Die reactie van Dirkh op het waxfilmpje
[..]
Dat haal ik echnie, kijk morgen wel trugquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NopeZe kan ze niet vinden
Ik ga mijn vaste computer aansluiten, maar dan moeten jullie wel beloven ff te wachten tot ik terug ben
Onze keuken kun je niet in etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er hangt en komt geen tv in de keuken
Een paar posts eronderquote:
Volgens mij hebben ze daar geen mannen als wax personeel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ohhhh als die een potige vent treft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |