Nou! Iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Meer mensen moeten dingen opschrijven. Met pen en papier!
Ze wonen iets verder, tegenover de Lidl en de (volgens mij) Chinees, in dat hele grote "gebouw"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is aan de andere kant van de weg! Echt heel vlakbij!
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
En nee, dat is niet doelloos stampen!
Snuit! Hint!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Da's nog vlakbij hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze wonen iets verder, tegenover de Lidl en de (volgens mij) Chinees, in dat hele grote "gebouw"
Niet als ik het doe hoor.quote:
Schalkhaar..? Dat komt me bekend voor.. Lang geleden toen ik nog Schoolmeubels reed kwam ik geregeld in Deventer..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is aan de andere kant van de weg! Echt heel vlakbij!
ik weet wel een oplossingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
Zwager heeft een collega die een foto van mij heeft gezien en zijn zinnen op mij heeft gezet. Dus al heel de week krijg ik onder lunchtijd een sms van Zwager, of ik 'echt echt echt niet - weetjehetzeker? uit eten wil' etc, gedwongen/omgekocht door de bewuste collega zeker, en nu heeft die collega me toegevoegd op FB maar ik wil niehieeeeeeeeet.
(Wat een lange zin, met veel komma's.)
Dan accepteer je toch niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
Zwager heeft een collega die een foto van mij heeft gezien en zijn zinnen op mij heeft gezet. Dus al heel de week krijg ik onder lunchtijd een sms van Zwager, of ik 'echt echt echt niet - weetjehetzeker? uit eten wil' etc, gedwongen/omgekocht door de bewuste collega zeker, en nu heeft die collega me toegevoegd op FB maar ik wil niehieeeeeeeeet.
(Wat een lange zin, met veel komma's.)
Ja, opzich welquote:
Echt wel!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk het wel, kom niet zo vaak in Schalkhaar. Ja om er door te rijdenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, opzich welweet je welk gebouw ik bedoel trouwens?
Ik heb gewoon een ouderwetsche papieren agendaquote:
Ik vond het wel lief.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik moet vanalles opschrijven om het niet te vergeten, maar een route valt daar doorgaans niet onder.
snap ikquote:
Yuki vind ik nu wel, de paddenstoelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu's place kan ik na vanavond wel zonder domdom..
Yuki's wordt lastiger.. Die heb ik op aanwijzingen van Peu gereden..
Evie en Me-Mo weet ik dan weer wel..
Evie en Me-Mo zijn makkelijk, Yuki trouwens ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu's place kan ik na vanavond wel zonder domdom..
Yuki's wordt lastiger.. Die heb ik op aanwijzingen van Peu gereden..
Evie en Me-Mo weet ik dan weer wel..
Iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yuki vind ik nu wel, de paddenstoel
En dan nog de juiste keus maken om bij het parkeerterrein te komenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie en Me-Mo zijn makkelijk, Yuki trouwens ookalleen op de rotonde de juiste afslag nemen,dan rij je er tegenaan
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan nog de juiste keus maken om bij het parkeerterrein te komen
Yuki is belachelijk makkelijk idd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Evie en Me-Mo zijn makkelijk, Yuki trouwens ookalleen op de rotonde de juiste afslag nemen,dan rij je er tegenaan
Dat laatste stukje weet ik dan weer wel.. Maar het eerste deelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan nog de juiste keus maken om bij het parkeerterrein te komen
Je hebt een doel bij het stampen?quote:
Die zin kan je ZO FOUT opvattenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Yuki is belachelijk makkelijk idd.
Nee, maar ik stamp niet echt, ik blijf charming as even natuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je hebt een doel bij het stampen?
Ik meestal niet..ik denk er niet echt bij na en gaaaa gewoon.
Geen doel, geen gedachte..gewoon enjoy..
quote:
Ik ruik een sig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Yuki is belachelijk makkelijk idd.
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
naar MissB kan ik nu 3 routes uit mn hoofd rijden en ik ben er nog niet eens geweest![]()
In Hengelo wordt het lastiger, daar ben ik járen geleden voor het laatst geweesten kwam er al bijn nooit.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
Patsers.
Ik kan in mijn eigen huis soms de badkamer niet eens vinden. Zo groot woon ik niet nee.
Zoveel drink ik ook wel eensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
Patsers.
Ik kan in mijn eigen huis soms de badkamer niet eens terugvinden. Zo groot woon ik niet nee.
Ow, maar het ene kan samengaan met het ander. Eigenlijk best wel aantrekkelijk om gewoon keihard te stampen in plaats van wat dansbewegingen om je charme niet te verliezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar ik stamp niet echt, ik blijf charming as even natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
Patsers.
Ik kan in mijn eigen huis soms de badkamer niet eens terugvinden. Zo groot woon ik niet nee.
We pikken Samzz van station Hengelo opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Creepy!
Hengelo kan ik zo vinden, maar ja, niet vanuit Enschede
Oh maar ik ben er niet zo mee bezig ofzo!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow, maar het ene kan samengaan met het ander. Eigenlijk best wel aantrekkelijk om gewoon keihard te stampen in plaats van wat dansbewegingen om je charme niet te verliezen.
Ik weet alleen de Ikea te vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We pikken Samzz van station Hengelo op
en dan ook niet vanuit t centrum zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet alleen de Ikea te vinden
Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ik ben er niet zo mee bezig ofzo!
Neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en dan ook niet vanuit t centrum zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |