quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
En nee, dat is niet doelloos stampen!
Mannen kunnen dat vrij goed he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit verkeerd gereden op mijn eigen aantekeningen(wedden dat het morgen mis gaat?
)
mag best met superlatieven hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben locationally challenged...
Jij hebt nog nooit met mij getechno'ed!quote:
Is het heel erg als ik weet dat de N344 langs de hoeren van Deventer komt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben locationally challenged...
mijn timing is perfectquote:
Stiekem vond je het wel gezellig, wat langer met mij over straat zwalken!quote:
Jouw huis is ook makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Mannen kunnen dat vrij goed he?
Toen mijn ex me ophaalde voor onze eerste date, vanuit Limburg, had hij een papiertje bij zich met drie zinnen over de route. Reed in 1 keer zo naar mijn huis toe. Mannen zijn niet te geloven.
Was dat altijd maar zo hequote:
Grote kans dat als ik t papiertje vergeet, ik het nog weetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen mijn ex me ophaalde voor onze eerste date, vanuit Limburg, had hij een papiertje bij zich met drie zinnen over de route. Reed in 1 keer zo naar mijn huis toe. Mannen zijn niet te geloven.
Hahaha ja idd, die komt uit in de stad jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik weet dat de N344 langs de hoeren van Deventer komt?
opschrijven? wat een watje wijf.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stiekem vond je het wel gezellig, wat langer met mij over straat zwalken!
Die van MissB ookquote:
Dat is aan de andere kant van de weg! Echt heel vlakbij!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die van MissB ookMn oom en tante wonen er vlakbij
(nouja, in Schalkhaar)
quote:
ik moet vanalles opschrijven om het niet te vergeten, maar een route valt daar doorgaans niet onder.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Meer mensen moeten dingen opschrijven. Met pen en papier!
Ik moest altijd vanuit Doetinchem in de richting van Olst (naar t Kasteel), dan kwam ik er practisch langs en zag je de rode gloedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha ja idd, die komt uit in de stad ja
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moest altijd vanuit Doetinchem in de richting van Olst (naar t Kasteel), dan kwam ik er practisch langs en zag je de rode gloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |