quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef Sam-x het volgende:
Misschien moet je dit tegen hem vertellen..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef Sam-x het volgende:
Misschien moet je dit tegen hem vertellen..
Ik denk dat hij de belastingen van de hoeren doet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:44 schreef Vanky het volgende:
Waarschijnlijk ligt hij nu de halve Wallen aan het platpoepen?
Jouw pa is toevallig Wim Denie?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Wij wonen dus ergens in Eindhoven en mijn pa werkt sinds twee en een half jaar in West-Brabant. Normaal komt hij altijd mooi om kwart over 6 thuis, mits er geen file staat, en is hij gezellig 's avonds thuis. Echter is hij nou sinds woensdag precies 11 uur thuis geweest. Afgelopen nacht misschien 6 uur en die nacht daarvoor 5 uur. Hij is veel te druk op zijn werk.Dit is erg jammer want mijn pa is een keiharde baas. Bovendien moet hij waarschijnlijk komend weekend keihard door blijven werken want het gaat slecht ofzo. Ik heb eigenlijk ook geen idee waarom, want als hij iets over de problemen op zijn werk wilt vertellen komt hij niet uit zijn woorden en struikelt hij al over simpele woorden als kern en gemeente.
![]()
Klacht: Pa nooit meer thuis en hij spacet hem terwijl hij voorheen een keiharde baas was.
quote:
Je pa heeft een eigen bedrijf?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Wij wonen dus ergens in Eindhoven en mijn pa werkt sinds twee en een half jaar in West-Brabant. Normaal komt hij altijd mooi om kwart over 6 thuis, mits er geen file staat, en is hij gezellig 's avonds thuis. Echter is hij nou sinds woensdag precies 11 uur thuis geweest. Afgelopen nacht misschien 6 uur en die nacht daarvoor 5 uur. Hij is veel te druk op zijn werk.Dit is erg jammer want mijn pa is een keiharde baas. Bovendien moet hij waarschijnlijk komend weekend keihard door blijven werken want het gaat slecht ofzo. Ik heb eigenlijk ook geen idee waarom, want als hij iets over de problemen op zijn werk wilt vertellen komt hij niet uit zijn woorden en struikelt hij al over simpele woorden als kern en gemeente.
![]()
De 20ste post pas.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jouw pa is toevallig Wim Denie?
Hij is dus baas van het bedrijf en nog steeds je belachelijke klacht? Ben maar blij, zijn werknemers hebben het zeker moeilijker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Quyxz_ het volgende:
![]()
Klacht: Pa nooit meer thuis en hij spacet hem terwijl hij voorheen een keiharde baas was.
Hahah, wat een baas!quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:36 schreef kikoooooo het volgende:
Geboren in 1990, ga eens op jezelf wonen zeikerd.
Allemachtig!quote:
wat een knoest zeg !quote:
Het ligt eraan of je het over de gemeente Moerdijk of de kern hebt héquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:17 schreef Vanky het volgende:
Heb eens zo'n burgemeester, op politiek vlak haal je hem toch zo onderuit?
Wat een kneus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |