Kut ik ben softquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we dan morgen samen naar de meet?
Draaidop voor de winquote:
Ja. Maar door die last met mijn sinussen smaakte het al niet en al rookte ik er vijftig merkte ik er ook niets van. Dus begin maart gestopt met het idee dat ik na die operatie eind maart wel verder zou blowen. Niet dus. En wat ik al zei, ik mis het niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook cold turkey van de ene op de andere dag?
Ooooeeehh a cork a forkquote:
O, dan gooi ik het wel weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga zelf ook maar eens lezen hoe een natuurproduct cocaïne is dan.
Bij de stappen van cocabladeren naar het witte poeder komt er o.a. kerosine en zwavelzuur aan te pas.
Kut is dat he ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Coos het volgende:
zat nog te tikken en er was alweer een volgende
Echt een imiterend zangeresjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb TVOH opstaan. Die Ewbank is een prachtige meid, maar zingen kan ze echt niet.
Wat een zuchtmeisje zonder volume.
Ik ben ooit cold-turkey gegaan van zware pijnstillers (natuurlijk op eigen inzicht) en nu snap ik junks ineens een heel stuk beter. Het is echt een hel die eerste paar dagen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. Maar door die last met mijn sinussen smaakte het al niet en al rookte ik er vijftig merkte ik er ook niets van. Dus begin maart gestopt met het idee dat ik na die operatie eind maart wel verder zou blowen. Niet dus. En wat ik al zei, ik mis het niet.
Alhoewel soms bij pijn ik weleens denk.......maar als die pijnstillers vervagen in de zin van dat ik daar ook weinig baat meer bij heb ga ik denk wel weer wat roken of in de thee.
oi pm me ffquote:
Je ziet het bijna niet he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Coos het volgende:
Zoethoutassociatie heb ik meer gehoord, ik ben vooral fan van de aparte zoete nasmaakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef Copycat het volgende:
Beetje een zoethoutassociatie, Jian.
Een beetje vreemd, maar wel lekker! Thanks for the tip!
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Coos het volgende:
Laat dat bijna maar weg. Van de week had ik de balen dat ik de laatste post had, en toen moesten er nog honderdquote:
mopquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja.En dan moet je die hele zooi ook nog eens kopieëren en plakken.
Wie zat je te beffen dan, Ccquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoethoutassociatie heb ik meer gehoord, ik ben vooral fan van de aparte zoete nasmaak
Maar gelukkig had je toen al heel bijtijds een nieuwe klaar gezetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat dat bijna maar weg. Van de week had ik de balen dat ik de laatste post had, en toen moesten er nog honderd
Gesproken nummering zou ideaal zijn.quote:
Prachtig!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij deed Jackie Wilson in Hootenanny dit jaar
een mooie tatoo is niet lelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt een imiterend zangeresje![]()
Die Ben Saunders intrigeert me, ik vind hem goed, al snap ik zijn tattoo's niet.
Ik zag in het publiek een oudere man die ook onder de tattoo's zat, dat zal zijn vader wel zijn.
Laat een toverhoed bovenop je pruim zetten! Heb je een ware goocheldoosquote:
Heb je die dan ???quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Kut, ik ben vergeten mijn elektrische deken aan te zetten
Doe je het alsnogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Hij is hier zeker goedgekeurd. Het tweede Bodumglas is ingeschonken. Die nasmaak kickt inderdaad ass. Big time.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Jian het volgende:
Zoethoutassociatie heb ik meer gehoord, ik ben vooral fan van de aparte zoete nasmaak
Maar ben is één en al tattoo. Ik denk dat als je met die man in bed ligt je eerst een tijd zoet bent met plaatjes kijkenquote:
Grrrr.............quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar gelukkig had je toen al heel bijtijds een nieuwe klaar gezet
Klopt, maar Donald zit in Gerlos met paardenstaart en alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je die dan ???![]()
In mijn droom zag Donald er best wel indrukwekkend uitals het er een
beeeeeeeeeeetje op lijkt heb zon elektrische dinges niet nodig
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef Deisyy het volgende:
ik heb geen toverhoedje nodig hoor, de spieren kunnen nog in en uit klappenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat een toverhoed bovenop je pruim zetten! Heb je een ware goocheldoos
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik heb ondertussen een bord patat met satesaus op en ik wilde nog wel
een beeeeetje lijnen![]()
nah... morgen beginnen dan maarof maandag NA het weekend nog beter
da's dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar Donald zit in Gerlos met paardenstaart en al
Benquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die onzekere blik van die Ben zo'n tegenstelling tot zijn ruige voorkomen. Hij kijkt altijd zo benepen.
ach en daarna het voorspel, zo kom ik wel de nacht door lijkt mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ben is één en al tattoo. Ik denk dat als je met die man in bed ligt je eerst een tijd zoet bent met plaatjes kijken
Ik maak juist een soort ritueel van het koffie zetten met filter koffie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Juud79 het volgende:
@ Remlof
Gewoon koffie zetten is saai en ouderwets.
Zo allemaal van die cupjes en zo machine das gewoon leuk, het ziet er kek en gezellig uit, het werkt snel en de koffie is lekker. Ik drink alleen maar koffie met melk en dan die van Arla, nomnom.
Ik doe trouwens in de winter regelmatig een beetje kaneel ipv cacao op mijn schuim.
Zwarte koffie is overigens heel slecht voor je maag als je veel kopjes per dag drinkt.
Ik vind het fijn en geniet me suf van mijn kopjes sinds ik dat ding heb.
quote:
wat een moeite, nee het moet bij mij wel vlug vlugquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak juist een soort ritueel van het koffie zetten met filter koffie.
Ik koop voor thuis nooit gemalen koffie, alleen echt goede bonen en heb ook zo'n geinig electrisch maal apparaatje. (mijn vader vond dat al heiligschennis, die vond dat je het met een handmaler moest malen)
En ook het rustig op de juiste manier opschenken van het water kan veel uitmaken voor de uiteindelijke smaak.
Nespresso is ook best te drinken hoor maart het op deze manier doen is toch veel leuker.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een moeite, nee het moet bij mij wel vlug vlug
Zo heb ik graag mijn seksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is dus het verschil .. Het moest bij mij ook vlug vlug en en senceo deed prima zijn werk. Meer en minder ook niet. Plus ik drik 2 bakkies per dag. En nu mag dat best kwaliteit zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah.. zit ik er helemaal klaar voor komt er niks meer
drink er een stuk of 5 a 6 per dag, maar denk ook dat ik van een nespresso minder zal drinken want dat is gewoon genieten, een senseo sla je zo achter over.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dus het verschil .. Het moest bij mij ook vlug vlug en en senceo deed prima zijn werk. Meer en minder ook niet. Plus ik drik 2 bakkies per dag. En nu mag dat best kwaliteit zijn.
oh dus jij bent van proppen en klaar is kees, erg romantischquote:
Leuk! Dan kan je Remlof zijn flesje bier ook vast openmaken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
de spieren kunnen nog in en uit klappenen kan er ook nog kunstjes mee
Wie is kees? Nou, nou?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus jij bent van proppen en klaar is kees, erg romantisch
Het is ook een verschil dat er meerdere mensen in je huis koffie drinken. Ik zou dan ook voor de ouderwetse pot gaan. Het is rete duur. Maar in mijn uppie 2 bakkies vond ik het een prima aanschaf.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
drink er een stuk of 5 a 6 per dag, maar denk ook dat ik van een nespresso minder zal drinken want dat is gewoon genieten, een senseo sla je zo achter over.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Leuk! Dan kan je Remlof zijn flesje bier ook vast openmaken.
Laysa krijgt zo blikken soep open.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er zijn echt meiden die dat kunnen heh...
![]()
ik heb eens ergens een filmpie gezien
kolere
altijd handig als je je blikopenener kwijt bentquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa krijgt zo blikken soep open.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... dus doe die mond dicht gek !
zo vraag je er toch om
Ik heb er de afgelopen maanden 4 kilo aangevreten en gezopen. Maar heb al vanaf maandag niets gesnoept of gesnackt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jah.. zoiets...![]()
maar serieus ik heb WEER die 5 kg erbij lopen vreten, dus die moet ik weer kwijt..
''quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er zijn echt meiden die dat kunnen heh...
![]()
ik heb eens ergens een filmpie gezien
kolere
Uhuh....sharp as a knifequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa krijgt zo blikken soep open.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... dus doe die mond dicht gek !
zo vraag je er toch om
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:16 schreef Toverheks het volgende:
gooi er ff een lekker ploatje in zal FANN zeggen.
Nou, ze bestellen maar hun eigen koffiecupjes, ik verstop gewoon de mijne, net als me chips, chocolaatjes,drop en koekjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook een verschil dat er meerdere mensen in je huis koffie drinken. Ik zou dan ook voor de ouderwetse pot gaan. Het is rete duur. Maar in mijn uppie 2 bakkies vond ik het een prima aanschaf.
Misschien moet hij beter zoekenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
altijd handig als je je blikopenener kwijt bent
Kan je ook kurken trekken die van mij brak van, metaal moeheid ..quote:
Die gebruik ik niet eens meer. Net als kurkentrekkers!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
altijd handig als je je blikopenener kwijt bent
Echt !!!! hahahahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, ze bestellen maar hun eigen koffiecupjes, ik verstop gewoon de mijne, net als me chips, chocolaatjes,drop en koekjesecht heb een spoephoekje wat klinkt dat lullig maar anders vreten de kinderen alles op en grijp ik er steeds naast
Het kan toch zomaar zo zijn dat die blikopener nog ergens in een doos zitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij bent best een beetje vunzig![]()
Ik ben meer van de draaidopjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je ook kurken trekken die van mij brak van, metaal moeheid ..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan toch zomaar zo zijn dat die blikopener nog ergens in een doos zit
Dat is soms echt nodig hoor, mijn vriendin doet dat ook. Dan haalt ze van allerlei lekkers in huis en als ze dan visite krijgt en iets lekkers op tafel wilt zetten is de kast leeg. Dus nu stopt ze het lekkers achter slot en grendel en zodra de houdbaarheidsdatum in zicht komt verhuist het naar de kast voor algemeen gebruikquote:
Had mijn moeder moeten weten toen ze after eight rond ging dele en lege zakjes vondquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is soms echt nodig hoor, mijn vriendin doet dat ook. Dan haalt ze van allerlei lekkers in huis en als ze dan visite krijgt en iets lekkers op tafel wilt zetten is de kast leeg. Dus nu stopt ze het lekkers achter slot en grendel en zodra de houdbaarheidsdatum in zicht komt verhuist het naar de kast voor algemeen gebruik
Trusten Griekse schonequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
doei doei trusten allemaal voor straks...
en voor de meeters morgen, veel plezier !!!
geen ruzie maken !
en als het wel gebeurd, hier alles vertellen, met details![]()
Soury en ik zullen je alles in geuren en kleuren vertellen, ook wie met wie is vertrokken enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
geen ruzie maken !
En een snufje zout op de gemalen koffie voor net even iets meer pitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak juist een soort ritueel van het koffie zetten met filter koffie.
Ik koop voor thuis nooit gemalen koffie, alleen echt goede bonen en heb ook zo'n geinig electrisch maal apparaatje. (mijn vader vond dat al heiligschennis, die vond dat je het met een handmaler moest malen)
En ook het rustig op de juiste manier opschenken van het water kan veel uitmaken voor de uiteindelijke smaak.
Nespresso is ook best te drinken hoor maart het op deze manier doen is toch veel leuker.
ja echt en nu is me hoekje achter de tv in de hoek van me slaaphok. en ja hoor snachts kwam Hans thuis, zegt heb je nog chippies, ik nee hoor alles op, oh zegt ie ja ja en loopt zo naar het hoekie en halalt er een zak chips tevoorschijn, dacht echt kut waar verstop ik het nu weer, want als ze wat willen vooral hans worden alle kastjes uitgeruimt.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja echt en nu is me hoekje achter de tv in de hoek van me slaaphok. en ja hoor snachts kwam Hans thuis, zegt heb je nog chippies, ik nee hoor alles op, oh zegt ie ja ja en loopt zo naar het hoekie en halalt er een zak chips tevoorschijn, dacht echt kut waar verstop ik het nu weer, want als ze wat willen vooral hans worden alle kastjes uitgeruimt.
vroeger haalde ik goedkopen chips enzo voor hun en ik lekker crocky of smitch achteraf natuurlijk wel gemeenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is soms echt nodig hoor, mijn vriendin doet dat ook. Dan haalt ze van allerlei lekkers in huis en als ze dan visite krijgt en iets lekkers op tafel wilt zetten is de kast leeg. Dus nu stopt ze het lekkers achter slot en grendel en zodra de houdbaarheidsdatum in zicht komt verhuist het naar de kast voor algemeen gebruik
Maar wel hier Deiss.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury en ik zullen je alles in geuren en kleuren vertellen, ook wie met wie is vertrokken enzo![]()
En een schepje Buismanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
En een snufje zout op de gemalen koffie voor net even iets meer pitRituelen
slaap lekker FANNquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
geen ruzie maken !
Ik vind goedkope chips van de aldi lekkerderder dan lays of die bussenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vroeger haalde ik goedkopen chips enzo voor hun en ik lekker crocky of smitch achteraf natuurlijk wel gemeen
Bestaat dat nogquote:
Dat deed mijn moeder vroeger ook en idd een snufje zout.quote:
Natuurlijk hier en de foto's plaatsen we ook hierquote:
de goedkopen chips van de lidl is ook lekker hoor, maar kom amper bij de lidl is te ver weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind goedkope chips van de aldi lekkerderder dan lays of die bussen
oh buisman in zo een busje, dat gebruikte mijn ouders oh en stinken en toch elke keer ruiken als dat busje open ging.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat deed mijn moeder vroeger ook en idd een snufje zout.
Buisman is cichorei. Dat zijn de wortelstokken van de andijvie, witlof en zelfs paardensla.
okéquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk hier en de foto's plaatsen we ook hier
En KPD uiteraard. Daar heb je toch wel toegangquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk hier en de foto's plaatsen we ook hier
Hier ook een moeders recept. Waar was dat snufje zout eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef Coos het volgende:
Dat deed mijn moeder vroeger ook en idd een snufje zout.
Volgens mij wel, alleen zat het vroeger in een blikje en nu in en glazen potje, dus tja dan hoeft het van mij niet meer en daarom ben ik overgestapt naar Nespressoquote:
Geen idee. Ik heb het iig nooit gedaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar was dat snufje zout eigenlijk voor?
In je vorige leven??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat deed ik vroeger ook bij de koffie!
Nee natuurlijk niet, dat is onreinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
En KPD uiteraard. Daar heb je toch wel toegang
Ja dat moet welquote:
Ik heb even gegoogled en blijkbaar is het om de bitterheid wat te verzachten.quote:
Ik vat het ook niet maar zelfs een pietsie zout in je chocolademelk doet wonderen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier ook een moeders recept. Waar was dat snufje zout eigenlijk voor?
Het maakt de koffie net iets pittiger, zeg maar het effect van Buisman, dat ook gewoon uit verschillende minerale zouten bestaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier ook een moeders recept. Waar was dat snufje zout eigenlijk voor?
Chocola door je chili?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vat het ook niet maar zelfs een pietsie zout in je chocolademelk doet wonderen.Aan de andere kant gooi ik weer een stukje pure chocolade door mijn chilie concarne. dan krijg ik ook rare blikken. Maar dat maakt het af.
huh waarom doe je dat??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vat het ook niet maar zelfs een pietsie zout in je chocolademelk doet wonderen.Aan de andere kant gooi ik weer een stukje pure chocolade door mijn chilie concarne. dan krijg ik ook rare blikken. Maar dat maakt het af.
Maar is en en dan niet dubbelop?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Jian het volgende:
Het maakt de koffie net iets pittiger, zeg maar het effect van Buisman, dat ook gewoon uit verschillende minerale zouten bestaat
Van een reep 2 blokjes .. maar dan is het een flinke pan. Daar gaat 3 kwart van de vriezer in. Maar echt dat geeft een appart smaakje. Wel puur he !!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef Copycat het volgende:
Chocolade door de chili? Wat doet dat dan?
Klinkt wel fascinerend. En dan een reep of een blokje?
Je moet volgens mij ook niet en en doen. Ik heb het van de moeder van mijn compagnon da's een Marokkaanse en die doet altijd een snufje zout over de gemalen bonen en echt waar dat proef jequote:
Truste, tot morgen Ccquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef Copycat het volgende:
Ik ga het een keer proberen!
En nu sluit ik af!
Nite all!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef Copycat het volgende:
Ik ga het een keer proberen!
En nu sluit ik af!
Nite all!
ga het eens proberenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Van een reep 2 blokjes .. maar dan is het een flinke pan. Daar gaat 3 kwart van de vriezer in. Maar echt dat geeft een appart smaakje. Wel puur he !!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:41 schreef remlof het volgende:
TT toch nog maar veranderd, Een vork, een mes, een kurk en een fles rijmt beter dan Een mes, een vork, een kurk en een fles
Kijk Jianquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Het maakt de koffie net iets pittiger, zeg maar het effect van Buisman, dat ook gewoon uit verschillende minerale zouten bestaat
Buisman werd opgegeven afgeraden omdat er kankerverwekkende stoffen in zou zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
ze was er nog vanmiddag we moesten duimen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Niets meer van Disana gehoord. Zou ze dan toch die shunt krijgen en aan de dialyse moeten?
Ja, daar zat ik vanavond ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Niets meer van Disana gehoord. Zou ze dan toch die shunt krijgen en aan de dialyse moeten?
Daar hebben we jou voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
En Buisman bestaat nog steeds, als je Zwartsluis binnenrijdt, dan ruik je het als de wind goed staat![]()
Kan het nu weer gewoon over seks gaan alsjeblief?
Ow ja, ik moet nog een keer neuken in een autoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
En Buisman bestaat nog steeds, als je Zwartsluis binnenrijdt, dan ruik je het als de wind goed staat![]()
Kan het nu weer gewoon over seks gaan alsjeblief?
Weet ik, daarom vraag ik het me ook afquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze was er nog vanmiddag we moesten duimen.
luister je nog steeds naar het zelfde ploatje Remlof, gooi er eens een mooie in.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Een vork, een mes, een kurk en een fles, zo spellen we Ernem-wes
Ben bang dat als het niet zo was ze wel hier kwam zwaaienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik vanavond ook al aan te denken
ohhhh hahahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik, daarom vraag ik het me ook af![]()
Cc heeft nog zitten vingeren, misschien heeft dat geholpen.
Waarom gelijk de lat zo hoog leggen? Probeer neuken eens!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik moet nog een keer neuken in een auto
Bedanktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Laysa het volgende:
Als ik jullie niet meer lees enzo....veel plezier morgen
Het maakt niet uit waar je het doet, als je het maar doet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Neem je gewoon een reisbus, ligt het ook nog een beetje comfortabelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik was effe Nieuwsuur kijken. Maar speciaal voor jou gooi ik er een favoriet van mij in die ik al heel lang niet meer gehoord heb:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
luister je nog steeds naar het zelfde ploatje Remlof, gooi er eens een mooie in.
Eerst droog?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom gelijk de lat zo hoog leggen? Probeer neuken eens!
Of een bedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Neem je gewoon een reisbus, ligt het ook nog een beetje comfortabel
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom gelijk de lat zo hoog leggen? Probeer neuken eens!
Nooit denk ik, heb m'n handen al vol aan m'n kattenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar je het doet, als je het maar doet.
Wanneer ga je eens een gezinnetje stichten Remlof?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat is dan lekker makkelijk ernaquote:
Daar moet je ook een mevrouw voor nemenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nooit denk ik, heb m'n handen al vol aan m'n kratten
Wow, die heb ik al 100 jaar niet gehoordquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik was effe Nieuwsuur kijken. Maar speciaal voor jou gooi ik er een favoriet van mij in die ik al heel lang niet meer gehoord heb:
Ik heb poezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar moet je ook een mevrouw voor nemen
20 schat ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow, die heb ik al 100 jaar niet gehoord
Nou dat zou wel helpenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Bus = auto bed = niet auto
ik hoef er toch niet ook nog een tekeninnetje bij te maken hè
25 jaar zelfs volgens de link, wat zegt dat over ons?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
20 schat ik
Vooral deze 12" versie is erg gaaf
Ja, dat hoor je wel eens ja. Dat walvissen in verdwaalde netten verstrikt raken!quote:
Het is koninginnetje en tekeningetjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Bus = auto bed = niet auto
ik hoef er toch niet ook nog een tekeninnetje bij te maken hè
Dat we oud wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
25 jaar zelfs volgens de link, wat zegt dat over ons?![]()
Uhuhquote:Deze is inderdaad gaaf
Goezo, en wil je nou een stempeltje of een plaatje in je schriftjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is koninginnetje en tekeningetje
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik was effe Nieuwsuur kijken. Maar speciaal voor jou gooi ik er een favoriet van mij in die ik al heel lang niet meer gehoord heb:
Ohh het gaat over waxinelichtjeshoudersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is koninginnetje en tekeningetje
Ik heb een stickerkalender en als ik 10 stickers heb mag ik een auto met strik uitkiezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Goezo, en wil je nou een stempeltje of een plaatje in je schriftje
Ik las "Een auto uitkezen"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een stickerkalender en als ik 10 stickers heb mag ik een auto met strik uitkiezen
Die ontspringen mooi weer de dans hoorde ik. Ze hoeven niet op te komen dragen als getuigenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh het gaat over waxinelichtjeshouders
Hè hè, tjonge wat een bevallingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh het gaat over waxinelichtjeshouders
Ga dan maar voor een busquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een stickerkalender en als ik 10 stickers heb mag ik een auto met strik uitkiezen
Echt waarquote:
Wat is dan het voordeel van een auto met strik ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel van een auto met strik ?
Das een cadeautje en die mag je meenemen na de scheidingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel van een auto met strik ?
Ik kijk wel uit, voor je het weet komt ze niet naar de miet en dan heb ik het gedaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet![]()
Dat moet je aan Mera vragen
Deze?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die strik waarschijnlijkquote:
Die is wel lekker voordelig, dan rij ik zo onder de hefbomen van de parkeergarage doorquote:
Doe dat maar inderdaad niet, dat zouden Soury en ik heel jammer vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, voor je het weet komt ze niet naar de miet en dan heb ik het gedaan
Om te gaan neuken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is wel lekker voordelig, dan rij ik zo onder de hefbomen van de parkeergarage door
Niet als je dat boven de 200 km/u doet, want dan komt de achterspoiler omhoog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is wel lekker voordelig, dan rij ik zo onder de hefbomen van de parkeergarage door
Op de grond lag? Dat was dan geen Clioquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:07 schreef remlof het volgende:
Als je wil neuken in een auto moet je het in een parkeergarage doen hoor ik, daar kan je drie maanden dood in je auto liggen voordat ze je vinden dus met een uurtje stomende seks zal je dan ook wel niet betrapt worden
Jeetje, net als bij zo'n Veyron, kittigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet als je dat boven de 200 km/u doet, want dan komt de achterspoiler omhoog.
Nee om dood op de vloer te gaan liggenquote:
Of aan de koffiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal te blowen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal te blowen.
Ik zit poppetjes van snot te boetseren. Tijd om te slapenquote:
Nee, dat lijkt mij nu niet zo'n goed idee. Ik weet zeker dat daar een paar of twee absoluut geen behoefte aan hebben en het zou dan ook maar zo het feestje kunnen bederven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:55 schreef remlof het volgende:
Kom jij morgen trouwens niet Teun?
Zou ik wel jammer vinden.
Bijna, ik zat "Eastbound and Down" te kijken. Om eerlijk te zijn: "Matige shit" met een paar aardige momenten.quote:
Onzin, IRL is iedereen veel relaxter dan achter zijn/haar toetsenbordquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij nu niet zo'n goed idee. Ik weet zeker dat daar een paar of twee absoluut geen behoefte aan hebben en het zou dan ook maar zo het feestje kunnen bederven.
Have fun morgen
Dit gezegd hebbend, kun jij er niet een paar enorm op hun bek rammen voor mij?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, IRL is iedereen veel relaxter dan achter zijn/haar toetsenbord
hoi ouwe!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit gezegd hebbend, kun jij er niet een paar enorm op hun bek rammen voor mij?![]()
hi. ben ik niet met je eens. volgens moi is iedere valse kat for real ook een kreng. misschien dat het niet aan het oppervlakte komt, maar als je zes weken iedere dag met certain (desnoods fictief) scum moet meeten, komt die ware ransaap echt wel uit den mouwquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, IRL is iedereen veel relaxter dan achter zijn/haar toetsenbord
Maar bedankt!
Ja goed man, al valt werken na een week vakantie dan weer niet echt meequote:
Dat is waar, maar ook met scum kan het natuurlijk best een paar uurtjes gezellig zijn. Zo niet, dan kun je ze altijd nog doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi. ben ik niet met je eens. volgens moi is iedere valse kat for real ook een kreng. misschien dat het niet aan het oppervlakte komt, maar als je zes weken iedere dag met certain (desnoods fictief) scum moet meeten, komt die ware ransaap echt wel uit den mouw![]()
ja, met die feestdagen iets te lang...zit door al die zondagen en het jaargetijde in een halve depressiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja goed man, al valt werken na een week vakantie dan weer niet echt mee
Heb jij nog vrij gehad?
Lul niet, ik dacht dat je een eikel was maar je bent een toffe peerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi. ben ik niet met je eens. volgens moi is iedere valse kat for real ook een kreng. misschien dat het niet aan het oppervlakte komt, maar als je zes weken iedere dag met certain (desnoods fictief) scum moet meeten, komt die ware ransaap echt wel uit den mouw![]()
haha, ik vond jou al lief voorda'k je ontmoette, terwijl ik wist dat je mij een lul vondquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Lul niet, ik dacht dat je een eikel was maar je bent een toffe peer
Ik denk het wel, maar dan incognito. Gewoon informatie verzamelen die ik dan hier weer kan gebruikenquote:
Ga je echt in alle Clio's kijken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar dan incognito. Gewoon informatie verzamelen die ik dan hier weer kan gebruiken
Hij is gewoon echt een eikel. Jij hebt niet naast hem geslapen hè, ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Lul niet, ik dacht dat je een eikel was maar je bent een toffe peer
Nee, ik ben gewoon met Kally meegegaan, lekker ding dat ze isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is gewoon echt een eikel. Jij hebt niet naast hem geslapen hè, ik wel![]()
ze zullen heus wel ff roddelen, wat moeten ze andersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar dan incognito. Gewoon informatie verzamelen die ik dan hier weer kan gebruiken
haha..ligt gert remlof te rukken in een poepbruine clioquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En in alle parkeergarages. Ik wil natuurlijk wel weten welke auto je gekozen hebt
Jep, maar ook uit lekkere dingen komt gewoon iedere maand bloed en humeurigheidquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon met Kally meegegaan, lekker ding dat ze is
Logisch, hebben wij ook gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze zullen heus wel ff roddelen, wat moeten ze anders![]()
Ik zet 'm vast in m'n sigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar ook uit lekkere dingen komt gewoon iedere maand bloed en humeurigheid![]()
Oh God, wat schrijf ik weer, die krijg ik natuurlijk vroeg of laat weer op mijn brood als vrouwenhater
Wil je ze morgen asjeblief wel vertellen dat ik deep down een enorme eikel ben Remlof? Bij voorbaat dankquote:
Ja maar zo gedraag je je alleen op het forumquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wil je ze morgen asjeblief wel vertellen dat ik deep down een enorme eikel ben Remlof? Bij voorbaat dank
Volgens mij is Teun in het echt een watje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar zo gedraag je je alleen op het forum
Nu niet emo worden hè, daar kan ik niet zo goed tegenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar zo gedraag je je alleen op het forum
Dat seg ik, watjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu niet emo worden hè, daar kan ik niet zo goed tegen
Wat Coos zegt, je bent gewoon een watjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu niet emo worden hè, daar kan ik niet zo goed tegen
Zeg dat nu niet Coos. Maar waarom ga jij niet naar Utrecht? Trek je dat niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij is Teun in het echt een watje.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:15 schreef willem-jozef het volgende:
coos![]()
wel 'ns een negerin aan je clio gehad?![]()
wel een beetje erg gevaarlijke uitstraling, dus ik waarschuw al die provocerende dozen hier!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij is Teun in het echt een watje.
Als jij me komt ophalen en weer thuis afzet kom ik ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg dat nu niet Coos. Maar waarom ga jij niet naar Utrecht? Trek je dat niet?
Ik heb überhaupt nog nooit een negerin gehad. Een blauwe wel, dat was ok. Afgelopen zomer had ik er bijna eentje te pakken, maar die vond mij weer niet leuk genoeg. Wel om de rekening te betalen natuurlijk, maar niet voor de rest. De hoer!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:15 schreef willem-jozef het volgende:
coos![]()
wel 'ns een negerin aan je clio gehad?![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:18 schreef remlof het volgende:
Zomg: Man verandert vibrator in bom voor ex
Als ik heen zou gaan zou ik dat nog doen ook. Gert gaat zeker met de trein?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Als jij me komt ophalen en weer thuis afzet kom ik ook.
Het lijkt me geweldig als Coos, Teun en w-j ineens zouden binnenstappenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik heen zou gaan zou ik dat nog doen ook. Gert gaat zeker met de trein?
ik ook!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Als jij me komt ophalen en weer thuis afzet kom ik ook.
sounds temptingquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lijkt me geweldig als Coos, Teun en w-j ineens zouden binnenstappen
Truste eikelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sounds tempting
ik ga ook naar bed.
goed volluk vanavond!![]()
trusten herrn!
Ik las het; dit gaat nog een lang staartje krijgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Hulpverleners Moerdijk ziek"![]()
En maar roepen dat er niks aan de hand is.
Gelul vanaf het eerste moment.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
TV Rijnmond deed het toch goed Pietje?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
hmm, eergisteren zei al iemand in Rotterdam een regendruppel op haar gezicht te hebben gehad die nogal brandde.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Arme spruitjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, eergisteren zei al iemand in Rotterdam een regendruppel op haar gezicht te hebben gehad die nogal brandde.
Mooi bericht Hondjes!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:07 schreef hondjes het volgende:
Lissy en dochter mogen het ziekenhuis uit![]()
![]()
Dat is goed nieuws voor iedereenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:07 schreef hondjes het volgende:
Lissy en dochter mogen het ziekenhuis uit![]()
![]()
Voor jou ook goed nieuws, dat betekent dus voorlopig geen operatie of dialyse.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las het; dit gaat nog een lang staartje krijgen.
Hondjes, wat fijn voor jullie.
Met mij is trouwens alles goed hoor (Deisyy en anderen). Ik heb alleen een vochtbeperking van anderhalve liter per dag gekregen, maar volgens mij is dat nog wel te doen.
Mijn buurman een eind verderop (al weet ik niet exact welke) heeft een kettingzaag en zaagt bomen. Ook op zaterdag en vanaf 08:00 uurquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:33 schreef Deisyy het volgende:
Mijn buurjongetje heeft sinds kort een racespel en is doof![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:33 schreef Deisyy het volgende:
maar ja het is weer eens iets anders dan zijn Smoke on the water-deuntje op zijn elektrische gitaar
Het is mooi weer om elkaar niet alleen te zien maar ook te ruikenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:25 schreef Toverheks het volgende:
en wens degene die naar de meet gaan heel erg veel plezier
Wat moet ik me daar nu weer bij voorstellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is mooi weer om elkaar niet alleen te zien maar ook te ruiken
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is mooi weer om elkaar niet alleen te zien maar ook te ruiken
Eerst een tijdje door de regen in Utrecht sjokken om de kroeg te vinden, kletsnat arriveren en je ruikt elkaar de rest van de avond.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaan ze ook aan elkaar snuffelen dan
Ja, en met de staart kwispelen, en soms een beetje vals grommen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gaan ze ook aan elkaar snuffelen dan
Sliep die lekker, je Clio?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:38 schreef Gert het volgende:
Midday![]()
Pietje, aangezien je vanavond niet kan kijken:
Uitslag sing off TVOH uitgelekt
Da's heel verstandig ja, vooral niet gaan rondhangen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:40 schreef Coos het volgende:
En wat Moerdijk betreft: doorlopen mensen niets aan de hand
Eerst moest het model 'm even voorgezegd worden, maar nu is-ie ook echt enthousiast hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Sliep die lekker, je Clio?vroem vroem.......
Begrijp ik dan weer niet hè, prachtige banen als bijvoorbeeld Thialf, die garant staan voor veel publiek en sfeer, maar nee hoor ze gaan een EK schaatsen op een aggenebbes buitenbaantje met 3 en een halve paardenkop aan publiek....?quote:
zal wel allemaal met sponsor belangen enzo wezen. en dit is een buitenbaan en bij mijn weten wordt het EK altijd op een buitenbaan gereden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Begrijp ik dan weer niet hè, prachtige banen als bijvoorbeeld Thialf, die garant staan voor veel publiek en sfeer, maar nee hoor ze gaan een EK schaatsen op een aggenebbes buitenbaantje met 3 en een halve paardenkop aan publiek....?
Wordt er al gemiet?
Ja klopt, anderhalve liter per dag. Ze rekenen 150ml per glas of kopje of bakje yoghurt, dus als je gaat rekenen is het best nog redelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws voor iedereen![]()
[..]
Voor jou ook goed nieuws, dat betekent dus voorlopig geen operatie of dialyse.
Je mag nu niet meer dan anderhalve liter vocht per dag binnen krijgen?
Irene Wust is al geweest op de 500, maar werd 4e ze had de laatste buitenbocht en er staat behoorlijk veel wind.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klopt, anderhalve liter per dag. Ze rekenen 150ml per glas of kopje of bakje yoghurt, dus als je gaat rekenen is het best nog redelijk.
Ik heb in bed een beetje naar dat schaatsen liggen luisteren maar ik snap ook niet zo goed waarom dat buiten moet. Bovendien gaan ze helemaal niet hard, al moeten de besten nog komen begrijp ik.
Dat had toch beter gekund?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Irene Wust is al geweest op de 500, maar werd 4e ze had de laatste buitenbocht en er staat behoorlijk veel wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |