Kut ik ben softquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we dan morgen samen naar de meet?
Draaidop voor de winquote:
Ja. Maar door die last met mijn sinussen smaakte het al niet en al rookte ik er vijftig merkte ik er ook niets van. Dus begin maart gestopt met het idee dat ik na die operatie eind maart wel verder zou blowen. Niet dus. En wat ik al zei, ik mis het niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook cold turkey van de ene op de andere dag?
Ooooeeehh a cork a forkquote:
O, dan gooi ik het wel weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga zelf ook maar eens lezen hoe een natuurproduct cocaïne is dan.
Bij de stappen van cocabladeren naar het witte poeder komt er o.a. kerosine en zwavelzuur aan te pas.
Kut is dat he ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Coos het volgende:
zat nog te tikken en er was alweer een volgende
Echt een imiterend zangeresjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb TVOH opstaan. Die Ewbank is een prachtige meid, maar zingen kan ze echt niet.
Wat een zuchtmeisje zonder volume.
Ik ben ooit cold-turkey gegaan van zware pijnstillers (natuurlijk op eigen inzicht) en nu snap ik junks ineens een heel stuk beter. Het is echt een hel die eerste paar dagen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. Maar door die last met mijn sinussen smaakte het al niet en al rookte ik er vijftig merkte ik er ook niets van. Dus begin maart gestopt met het idee dat ik na die operatie eind maart wel verder zou blowen. Niet dus. En wat ik al zei, ik mis het niet.
Alhoewel soms bij pijn ik weleens denk.......maar als die pijnstillers vervagen in de zin van dat ik daar ook weinig baat meer bij heb ga ik denk wel weer wat roken of in de thee.
oi pm me ffquote:
Je ziet het bijna niet he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Coos het volgende:
Zoethoutassociatie heb ik meer gehoord, ik ben vooral fan van de aparte zoete nasmaakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef Copycat het volgende:
Beetje een zoethoutassociatie, Jian.
Een beetje vreemd, maar wel lekker! Thanks for the tip!
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Coos het volgende:
Laat dat bijna maar weg. Van de week had ik de balen dat ik de laatste post had, en toen moesten er nog honderdquote:
mopquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja.En dan moet je die hele zooi ook nog eens kopieëren en plakken.
Wie zat je te beffen dan, Ccquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoethoutassociatie heb ik meer gehoord, ik ben vooral fan van de aparte zoete nasmaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |