Gaan jullie dan samen aan het hosselen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef aaipod het volgende:
Ben ik weer!
@Maharbal - Vanavond? Ik ga morgen! Als je er morgen weer bent sms even!
Nou ik hoop het. Ik heb al lange tijd niets gehosseld! (blunder PM niet meegerekend)quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gaan jullie dan samen aan het hosselen?
Ohnee dat mag Maharbal niet natuurlijk
Muhahahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef aaipod het volgende:
[..]
Nou ik hoop het. Ik heb al lange tijd niets gehosseld! (blunder PM niet meegerekend)
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef aaipod het volgende:
[..]
Nou ik hoop het. Ik heb al lange tijd niets gehosseld! (blunder PM niet meegerekend)
Weledelgestrenge is een oude term voor notarissen dacht ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:15 schreef Sessy het volgende:
[..]
En wat te denken van "weledelgestrenge" ?
Waarom mag ik niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Gaan jullie dan samen aan het hosselen?
Ohnee dat mag Maharbal niet natuurlijk
Ik moet vrijdag werken, dus morgen wordt 'm niet! Moet binnenkort maar 's als ik vrij hebquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef aaipod het volgende:
Ben ik weer!
@Maharbal - Vanavond? Ik ga morgen! Als je er morgen weer bent sms even!
Had jij niet iets van een vriendin oid?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Weledelgestrenge is een oude term voor notarissen dacht ik.
[..]
Waarom mag ik niet?
[..]
Ik moet vrijdag werken, dus morgen wordt 'm niet! Moet binnenkort maar 's als ik vrij heb
ja hadden wij ook met de studentenrechtbank, je kon je inschrijven voor privaat,publiek en straf en bedrijfsrecht ofzo ... Ik wou strafrecht, zoals iedereen vermoed ik.. Maar de helft van de studenten konden zich niet inschrijven wegens een storing ofzo, de volgende dag ging het weer open maar strafrecht zat toen al vol .. lekker is dat.. nou ja heb toen maar publiekrecht gedaan en heb wel een redelijke casus nu dus uiteindelijk is het wel goed gekomen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:14 schreef Orbis het volgende:
Nou, het inschrijven voor de bachelorscriptie was een waar slagveld. Een minuut voor opening stortte uSis volledig in. Door een speling van het lot kwam ik er toch nog door en ben ik toch nog mooi met mijn vierde keuze naar huis gegaan. Hoera voor 'Marktwerking in Nederland'!
Op BlackBoard eisen de mensen die minder gelukkig waren inmiddels al een genoegdoening. Twee personen beweren zelfs een jaar studievertraging op te lopen omdat de nog beschikbare onderwerpen hen niet interesseren...
Volgens mij spreek je iedereen die rechten heeft gestudeerd aan met weledelgestrenge :pquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Weledelgestrenge is een oude term voor notarissen dacht ik.
[..]
Waarom mag ik niet?
[..]
Ik moet vrijdag werken, dus morgen wordt 'm niet! Moet binnenkort maar 's als ik vrij heb
Mijn vader, die 'gewoon' rechtsgeleerdheid gestudeerd heeft wordt in hyper-officiële brieven ook wel eens als 'weledelgestrengde' aangeduid. Dus ja, het is voor iedere jurist.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:58 schreef Marloes het volgende:
[..]
Volgens mij spreek je iedereen die rechten heeft gestudeerd aan met weledelgestrenge :p
Al ruim 6 maanden geleden uitgemaaktquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Had jij niet iets van een vriendin oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yashaaaaa op 02-02-2011 23:43:03 ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doe eens even juichen voor mijn tentamen
Feli!!! Goed gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga binnenkort Gezondheidsrecht volgen, m'n eerste mastervak.. heb 't om roostertechnische redenen gekozen, maar goed, ben benieuwd
The more you try to erase me,
The more that I appear.
kuchahum oepsquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Al ruim 6 maanden geleden uitgemaakt
Hij had allang iemand gehosseld voor jij er wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 05:32 schreef Maharbal het volgende:
Aaipod waar was je nou!? Afgezien van donderdag, wanneer ga je weer?
Heb geen casus, vroeg me gewoon af of dat wel mogelijk wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 03:01 schreef Marloes het volgende:
Ik denk dat dat zonder verdere info lastig te beantwoorden is
Dit was te verwachten natuurlijk. Ik heb één minuut voor de start op 'Inschrijving voltooien' gedrukt en had daarmee nét voor de collapse mijn eerste keus, 'Noodweer bij de politie' kunnen bemachtigen. Ik ga even bijlezen op bb, is er al antwoord van de organisatie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:14 schreef Orbis het volgende:
Nou, het inschrijven voor de bachelorscriptie was een waar slagveld. Een minuut voor opening stortte uSis volledig in. Door een speling van het lot kwam ik er toch nog door en ben ik toch nog mooi met mijn vierde keuze naar huis gegaan. Hoera voor 'Marktwerking in Nederland'!
Op BlackBoard eisen de mensen die minder gelukkig waren inmiddels al een genoegdoening. Twee personen beweren zelfs een jaar studievertraging op te lopen omdat de nog beschikbare onderwerpen hen niet interesseren...
Misschien moet ik niet meer achter de computer als ik van het stappen terugkomquote:Op donderdag 3 februari 2011 05:32 schreef Maharbal het volgende:
Aaipod waar was je nou!? Afgezien van donderdag, wanneer ga je weer?
Hoezo niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Misschien moet ik niet meer achter de computer als ik van het stappen terugkom
Ojaquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Omdat Aaipod had gezegd dat hij helemaal niet uit ging gister hahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |