Normaal rijdt daar in de spits toch ieder kwartier 10 bakken SLT?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:52 schreef greavy het volgende:
[..]
NS had 3x DDAR en 2x SLT-VI in Dordrecht stil staan.. Zet die 2x SLT-VI dan in...
En dan wordt je chipkaart definitief onbruikbaar verklaard? Dat kunnen ze toch nooit maken, er zijn zat trajecten waar steeds bij het eindpunt de apparatuur offline gaat ivm einde rit waardoor mensen dus niet kunnen uitchecken. Dan sta je elke week bij de baliequote:Op maandag 10 januari 2011 17:21 schreef James1988 het volgende:
Na de daggrens worden alle niet-uitgecheckte check-ins ongeldig verklaard en ben je die ¤ 10,- hoe dan ook kwijt. Daarnaast wordt er een tellertje bijgehouden met het aantal gemiste check-outs en als dat aantal hoger is/wordt dan een bepaalde limiet (volgens mij is dat 12) wordt je kaart geblokkeerd.
Je moet dan naar een balie toe waar je je kaart kunt laten deblokkeren, maar ook hier zit volgens mij een limiet aan het aantal keer dat dit gedaan wordt.
Maandag t/m zondag rijdt naar uit Dordrecht op x.07 en x.37 SLT ri Dordrecht, variërend van 4 tot 12 bakken. Maandag t/m vrijdag op x.25 en x.55 tot plm 20.00 rijdt er een DDAR die door gaat naar Leiden, en dan naar Utrecht via Schiphol en dan naar Almere.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Normaal rijdt daar in de spits toch ieder kwartier 10 bakken SLT?
Kunnen ze nu op z'n minst 12 bakken SLT doen inderdaad. En als het technisch mogelijk is, 16. Dat past op alle perrons.
leuk treintje is dat. jammer dat er maar 1 van is. een tijdje terug zat ik ook in die trein. je komt eerst terecht op een soort status website. je ziet dan op welk station je bent, wat de volgende is, reistijden etc. erg fijn!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef greavy het volgende:
Zo.. Utrecht ff bekeken, nu weer terug naar Rotterdam.ICM met Wifi, heen+terugreis
Dat routertje werkt op een dynamo op 1 van de wielenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:20 schreef Sandrvich het volgende:
Hebben jullie het trouwens ook dat het internet belachelijk traag wordt als de trein traag rijd of stilstaat? Is dit met opzet gedaan? Ik heb zowel op m'n laptop als ipod.
quote:De bedoeling is dat er vanaf eind mei 1 V250-stel gaat proefdraaien in een omloop Amsterdam - Breda v.v. Na een aantal testmaanden zullen er eventuele softwareaanpassingen gemaakt worden en zal er per dienstregeling 2012 volledig overgestapt worden op V250. Dit is het huidige geplande ingroeiscenario (ik zeg dus niet dat het 100% zeker is), of het ook werkelijk zo gaat lopen weet niemand....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |