Zo'n site is het hier nietquote:Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef greavy het volgende:
Owja. Even voordat mensen gaan zeuren: Die 2 laatste foto's heb ik niet vanaf niet-bevoegd terrein gemaakt. Daar mag ik komen..
quote:
Treinomlopen zijn niet echt te voorspellen nu, ze gooien erin wat er toevallig is.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:28 schreef Yreal het volgende:
Weet iemand welk mat er rijdt op leiden -> diemen zuid op zondag avond?
Normaal gesproken DD-AR aangevuld met wat Matjes. Is de afgelopen weken eigenlijk niet echt anders dan normaal.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Treinomlopen zijn niet echt te voorspellen nu, ze gooien erin wat er toevallig is.
Meestal rijdt daar gewoon DD-AR of SGM geloof ik
Je mag toch geen dingen met dieselmotor vervoeren?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:47 schreef Yreal het volgende:
Ik ga mischien een poging doen om een Snorfiets te vervoeren per trein. Maar dan heb ik er niet zoveel aan als er SGM rijdt. In DD-AR of DDM-1 past het prima
Dat was al wel voorbijgekomen, maar nog niet dat het officieel bevestigd was volgens mij. Ga mij er binnenkort dan toch eens aan wagen.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:50 schreef Bitlord het volgende:
Was dit al langsgekomen:
"Vanaf 10 januari 2011 kan met een Studenten OV-chipkaart bij NS op saldo gereisd worden. Het is ook nog mogelijk om met een papieren vervoerbewijs met 40 % reductie te reizen. Je moet dan niet inchecken, anders betaal je twee keer."
Dit is het einde van mijn bezoeken aan de kaartautomaat!
Bron
Hij rijdt op mengsmeerquote:Op zondag 9 januari 2011 14:50 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Je mag toch geen dingen met dieselmotor vervoeren?
10 euro incheck borg?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:50 schreef Bitlord het volgende:
Was dit al langsgekomen:
"Vanaf 10 januari 2011 kan met een Studenten OV-chipkaart bij NS op saldo gereisd worden. Het is ook nog mogelijk om met een papieren vervoerbewijs met 40 % reductie te reizen. Je moet dan niet inchecken, anders betaal je twee keer."
Bron
D'r staat alleen weer nergens of je eerst Reizen op saldo bij de NS moet aanvragen of dat het gelijk werkt..quote:Op zondag 9 januari 2011 14:50 schreef Bitlord het volgende:
Was dit al langsgekomen:
Bron
Onzin. Als ik incheck met mijn studentenkaart staat er weekOV gratis.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:27 schreef Peter het volgende:
[..]
D'r staat alleen weer nergens of je eerst Reizen op saldo bij de NS moet aanvragen of dat het gelijk werkt..
En kennelijk berekent NS altijd 40% korting, ook als je tijdens vrij reizen per ongeluk incheckt.
Op mijn VDU moest ik reizen op saldo wel apart activeren anders hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 15:30 schreef Hugo__Boss het volgende:
Je hebt 2 NS producten op je kaart staan, dus dit hoeft niet geactiveerd te worden denk ik.
Tegenwoordig is dat al standaard geactiveerd ...quote:Op zondag 9 januari 2011 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op mijn VDU moest ik reizen op saldo wel apart activeren anders hoor
De OV-chipkaart site geeft anders nog altijd aan dat je niet moet inchecken bij de trein. Geen uitzonderingen.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:30 schreef Hugo__Boss het volgende:
Je hebt 2 NS producten op je kaart staan, dus dit hoeft niet geactiveerd te worden denk ik. Doordeweeks vrij reizen ging altijd al met inchecken. In het weekend inchecken geeft een flinke foutmelding.
Oh okee, wist ik nietquote:Op zondag 9 januari 2011 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat al standaard geactiveerd ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |