Jij hebt toch een doosje?quote:
Heel veel bands zie Foboquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar luister jij ook alweer naar?
Alle spullen zijn trouwens afgeleverd bij Peu, have fun ermeequote:
Ow,langharig schreeuwtuig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt toch een doosje?
[..]
Heel veel bands zie Fobo
Ik heb gisteren of woensdag nog naar Day Six geluisterd. Bevalt nog steeds primaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt toch een doosje?
[..]
Heel veel bands zie Fobo
Dat wordt nog watquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef PeuRac het volgende:
Oeps, de versterker die ik van snuit heb gekregen is wel grootff checken hoe sterk die nu eigenlijk is, volgens mij een stuk zwaarder dan de speakers die ik nog heb
Ze zien er zo leuk uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil er ook wel een. Geen idee wat ik er mee moet, maar toch
Ze zijn leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:36 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil er ook wel een. Geen idee wat ik er mee moet, maar toch
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alle spullen zijn trouwens afgeleverd bij Peu, have fun ermee
ik had heel snel ff gekeken van de week, maar volgens mij moet ik eerst een andere radio kopen voor ik er wat mee kanquote:
Yuki!quote:
Die radio is zelfs nog beter dan dat ik nu zelf heb ontdekte ik.. Kan zelfs een SD kaartje in!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alle spullen?
Echt nog zo bedankt voor de radio he!
laat het goed in mijn geval maar weg. enige dat goed was vandaag was het eten dat ik gekookt heb. de rest is kut.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die radio is zelfs nog beter dan dat ik nu zelf heb ontdekte ik.. Kan zelfs een SD kaartje in!
Ik zeg niets.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alle spullen?
Echt nog zo bedankt voor de radio he!
What up?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat het goed in mijn geval maar weg. enige dat goed was vandaag was het eten dat ik gekookt heb. de rest is kut.
Hij ligt al hier, nu heeft die pechquote:
Peuquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
Snel even iemand vinden die 'm erin kan bouwen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij ligt al hier, nu heeft die pech
Als er een iso stekker in je auto zit, kost dat 5min werkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
Uhuh, geen zin om weer de boel los te maken en om te bouwen sowiesoquote:
Ja maar die heeft daar morgen heul geen tijd voor!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat het goed in mijn geval maar weg. enige dat goed was vandaag was het eten dat ik gekookt heb. de rest is kut.
Ik kom wel wat eerderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar die heeft daar morgen heul geen tijd voor!
Is echt makkie johquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog een soldeerboutman?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er een iso stekker in je auto zit, kost dat 5min werk
Anders een half uurtje max solderen.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Bosquote:
Ik kan datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
Er zit nu een niet werkende radio in toch? Peu moet even kijken of de slede erbij zit, anders die van je huidige gebruikenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah dat hoeft toch niet! Ik ben sowieso thuis, met kleine man ziek komt mijn moeder bij mij zitten.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:40 schreef Barbusse het volgende:
En er worden cadeautjes uitgedeeld hier?
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:40 schreef Barbusse het volgende:
En er worden cadeautjes uitgedeeld hier?
Ja een hele oude, met cassettedeckquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zit nu een niet werkende radio in toch? Peu moet even kijken of de slede erbij zit, anders die van je huidige gebruiken
ik voel me fysiek een bejaarde: de ongemakken stapelen zich op.quote:
Ik heb er geen, maar kan het prima, heb de hele auto van mn moeder bedraad.quote:
Leuk toch?quote:
Zekersquote:
Dan ga je wel heel erg vooruit, van casettedeck naar MP3, USB, AUX en SD Kaartje mogelijkhedenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja een hele oude, met cassettedeck
Ik heb dus geen soldeerbout he, laat dat duidelijk wezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er geen, maar kan het prima, heb de hele auto van mn moeder bedraad.
Heb ik ook in mijn auto! De originele fabrieks radio van ruim 20jr oudquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja een hele oude, met cassettedeck
Enormquote:
Ja superleuk. Maar wel een beetjequote:
Ik dacht juist dat jij een cadeautje was.quote:
Wat moet je daar als vrouw dan ook meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb dus geen soldeerbout he, laat dat duidelijk wezen
Nouja, als er geen iso stekker in je auto zit, ga ik niet de stekker van de radio afknippen, maar een ISO stekker aan je auto makenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb dus geen soldeerbout he, laat dat duidelijk wezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
dingen nog verder mollen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet je daar als vrouw dan ook mee
Ben ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij een cadeautje was.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:43 schreef JoeBravo het volgende:
godzijdank bestaat er chocolaDaim en creme brulee smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
Joh, geniet ervan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja superleuk. Maar wel een beetje
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, als er geen iso stekker in je auto zit, ga ik niet de stekker van de radio afknippen, maar een ISO stekker aan je auto makenDus dan moet die ook gehaald worden, misschien ligt die nog wel bij mn ouders trouwens. Bel ik morgen wel ff voor, hebben we nog wel in t magazijn gok ik.
In een auto van 97 zit vast wel een Iso.. Zelfs m'n Civic van 1992 had datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, als er geen iso stekker in je auto zit, ga ik niet de stekker van de radio afknippen, maar een ISO stekker aan je auto makenDus dan moet die ook gehaald worden, misschien ligt die nog wel bij mn ouders trouwens. Bel ik morgen wel ff voor, hebben we nog wel in t magazijn gok ik.
quote:
Ja doe ik ook hoor. Maar ik vind het gewoon moeilijkquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:43 schreef JoeBravo het volgende:
godzijdank bestaat er chocolaDaim en creme brulee smaak
Creme BruleeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja maar jij krijgt mijn liefde! Dus niet zeurenquote:
Absoluut, maar ik heb'em niet nodigquote:
Merk er niks vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij krijgt mijn liefde! Dus niet zeuren
Nee gisteren al uitgeborsteldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arm Huppeltje![]()
Je haar nog in de krul?
Je krijgt zo advies over minipuberquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij krijgt mijn liefde! Dus niet zeuren
* wuiftquote:
Je hoeft er niet perse condooms in te bewarenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik heb'em niet nodig
Voor jou heb ik vast ook nog wat liggen, de volgende keer neem ik ook wat voor jou meequote:
Awwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Merk er niks van
[..]
Nee gisteren al uitgeborsteld
Ik ook niet. Alleen liefde en juridisch adviesquote:
Jij hier?quote:
Tettenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen liefde en juridisch advies
ik wou zeggen, ik alleen liefde, maar ik ben niet erg loveable atm geloof ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen liefde en juridisch advies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |