What up?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat het goed in mijn geval maar weg. enige dat goed was vandaag was het eten dat ik gekookt heb. de rest is kut.
Hij ligt al hier, nu heeft die pechquote:
Peuquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
Snel even iemand vinden die 'm erin kan bouwen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij ligt al hier, nu heeft die pech
Als er een iso stekker in je auto zit, kost dat 5min werkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
Uhuh, geen zin om weer de boel los te maken en om te bouwen sowiesoquote:
Ja maar die heeft daar morgen heul geen tijd voor!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat het goed in mijn geval maar weg. enige dat goed was vandaag was het eten dat ik gekookt heb. de rest is kut.
Ik kom wel wat eerderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar die heeft daar morgen heul geen tijd voor!
Is echt makkie johquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog een soldeerboutman?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er een iso stekker in je auto zit, kost dat 5min werk
Anders een half uurtje max solderen.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Bosquote:
Ik kan datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
Er zit nu een niet werkende radio in toch? Peu moet even kijken of de slede erbij zit, anders die van je huidige gebruikenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah dat hoeft toch niet! Ik ben sowieso thuis, met kleine man ziek komt mijn moeder bij mij zitten.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:40 schreef Barbusse het volgende:
En er worden cadeautjes uitgedeeld hier?
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:40 schreef Barbusse het volgende:
En er worden cadeautjes uitgedeeld hier?
Ja een hele oude, met cassettedeckquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zit nu een niet werkende radio in toch? Peu moet even kijken of de slede erbij zit, anders die van je huidige gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |