ik voel me fysiek een bejaarde: de ongemakken stapelen zich op.quote:
Ik heb er geen, maar kan het prima, heb de hele auto van mn moeder bedraad.quote:
Leuk toch?quote:
Zekersquote:
Dan ga je wel heel erg vooruit, van casettedeck naar MP3, USB, AUX en SD Kaartje mogelijkhedenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja een hele oude, met cassettedeck
Ik heb dus geen soldeerbout he, laat dat duidelijk wezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er geen, maar kan het prima, heb de hele auto van mn moeder bedraad.
Heb ik ook in mijn auto! De originele fabrieks radio van ruim 20jr oudquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja een hele oude, met cassettedeck
Enormquote:
Ja superleuk. Maar wel een beetjequote:
Ik dacht juist dat jij een cadeautje was.quote:
Wat moet je daar als vrouw dan ook meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb dus geen soldeerbout he, laat dat duidelijk wezen
Nouja, als er geen iso stekker in je auto zit, ga ik niet de stekker van de radio afknippen, maar een ISO stekker aan je auto makenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb dus geen soldeerbout he, laat dat duidelijk wezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
dingen nog verder mollen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet je daar als vrouw dan ook mee
Ben ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij een cadeautje was.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:43 schreef JoeBravo het volgende:
godzijdank bestaat er chocolaDaim en creme brulee smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
Joh, geniet ervan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja superleuk. Maar wel een beetje
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, als er geen iso stekker in je auto zit, ga ik niet de stekker van de radio afknippen, maar een ISO stekker aan je auto makenDus dan moet die ook gehaald worden, misschien ligt die nog wel bij mn ouders trouwens. Bel ik morgen wel ff voor, hebben we nog wel in t magazijn gok ik.
In een auto van 97 zit vast wel een Iso.. Zelfs m'n Civic van 1992 had datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, als er geen iso stekker in je auto zit, ga ik niet de stekker van de radio afknippen, maar een ISO stekker aan je auto makenDus dan moet die ook gehaald worden, misschien ligt die nog wel bij mn ouders trouwens. Bel ik morgen wel ff voor, hebben we nog wel in t magazijn gok ik.
quote:
Ja doe ik ook hoor. Maar ik vind het gewoon moeilijkquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:43 schreef JoeBravo het volgende:
godzijdank bestaat er chocolaDaim en creme brulee smaak
Creme BruleeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |