Dag geldt vooral voor nieuwe grote auto's, dat minder waardevast zijn. Maar dat zul je ook vast bedoelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Grote auto's zijn tweedehands een stuk minder waardevast dan een kleine. Maar ja wat moet je met een binnenweg sloep?
Hoe moet je Bert Heerink dan van de sokken rijden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Noek het volgende:
Als ik een baan in de regio heb, dan verkoop ik mijn auto. Die heb ik dan gewoon niet meer nodig.
Maar het is wel mijn oude trouwe Opel. Mijn eigen boerenkutbak.
Ik ook , ....... mijn regio loopt bij deze tot 200 meter van mijn huisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Noek het volgende:
Als ik een baan in de regio heb, dan verkoop ik mijn auto. Die heb ik dan gewoon niet meer nodig.
Maar het is wel mijn oude trouwe Opel. Mijn eigen boerenkutbak.
Met de fiets natuurlijk. Ik kan hard hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef mootie het volgende:
Hoe moet je Bert Heerink dan van de sokken rijden?
Koop je toch gewoon een Humvee. Die zijn nog degelijker ook!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef Jian het volgende:
Toch wel jammer dat die Hummer niet meer gemaakt wordt, staat wel watAan de andere kant, Gordon had natuurlijk ook zo'n ding
Maar de Saab houden we wel hoor. Die heeft stoelverwarming. Hell, dat ding blijft! Voorgoed!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook , ....... mijn regio loopt bij deze tot 200 meter van mijn huis
Heet ze zo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook , ....... mijn regio loopt bij deze tot 200 meter van mijn huis
Audi A8, Mercedes E-klasse, nee, nee, stil, ..... de nieuwe Jaguar XJquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef hondjes het volgende:
Onze nieuwe auto staat al een maand te wachten tot we hem komen halen.
Maar we wilden het kenteken op januari en nu zitten we in Spanje, dus wordt het volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fout..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Audi A8, Mercedes E-klasse, nee, nee, stil, ..... de nieuwe Jaguar XJ
Jaguar XJ? Wat een vouwfiets is dat zeg!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Audi A8, Mercedes E-klasse, nee, nee, stil, ..... de nieuwe Jaguar XJ
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Copycat het volgende:
Donald met een paardenstaart? Was ik Deisyy, was ik nu zwaar beledigd.
mijn excuses alvast aan Donald en Deesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Noek het volgende:
![]()
Ik denk dat vooral Donald gekwetst is nu.
Ik seg nog so, kâp nâh met suipuh.quote:
Ik werd wakker dus ik weet het niet !!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Donald met een paardenstaart![]()
Daarom zei ik natuurlijki tegen hem dat hij weg moest wezen![]()
Zijn we daarna ergens heen gegaan waar het wel leuk was? Waar, waar?
Zit eens niet te zeuren Noek, anders wordt het misschien weer minder gezellig. Doe dat maar samen met Cc op die meet.quote:
Ken jij Conny Van Nessa niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef hondjes het volgende:
Dat is zielig.
Gaan ze verf spuiten.![]()
En ik ben Connie niet (weet trouwens niet wie dat is)
weet ik niet, alleen Gert weet ik nog, de rest waren slechts vage gezichtenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Laysa het volgende:
Waren wij dr ook? dat zou pas schrikken zijn
Natuurlijk weet je dat wel. Con/Vanessa, wie kent haar niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat is zielig.
Bwehehehe...nah binnenkort danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet ik niet, alleen Gert weet ik nog, de rest waren slechts vage gezichten
Joh, maak je niet druk. Het is geen aanval ofzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit eens niet te zeuren Noek, anders wordt het misschien weer minder gezellig. Doe dat maar samen met Cc op die meet.
Deisyy Duck en ...quote:
oh die..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Natuurlijk weet je dat wel. Con/Vanessa, wie kent haar niet.
Nee precies, arme jas.
Da's die voormalige stoephoer uit Voorburg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat is zielig.
De nieuwe XJ, een vouwfiets, al gezien dan ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jaguar XJ? Wat een vouwfiets is dat zeg!
Haar oog zit bijna op haar voorhoofd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
oh die..
Zag laatst haar huis,,klere zeg, mooi
Jaguar zegt al genoeg. Slecht merk, volgens mij ook een sticker-merk van Tata.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:39 schreef Jian het volgende:
[..]
De nieuwe XJ, een vouwfiets, al gezien dan ?
En haar glimlach sluit in haar nek aan.quote:
He dis mijn auto eens nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet meer uit wat je aan hebt.
Nee, maar dat is heus. Eén oog denkt:"RUN!"quote:
Een paar kilo minder kleding en hij rijdt ineens heel wat harder! 53 km per uur misschien wel!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet meer uit wat je aan hebt.
OEW ja, ach Jaguar slecht merk jonguh, Wa ? Aston, niet meer wat het geweest is. Mercedes is de laatste tijd ook allemaal klote. Die nieuwe Porches zijn het ook niet meer. Om vervolgens in een Picantootje te stappen. ken je het type ???quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jaguar zegt al genoeg. Slecht merk, volgens mij ook een sticker-merk van Tata.
Ow, ik dacht dat het een gezellige neger wasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deisyy Duck en ...
Juist! Guus Geluk!
Ik vind haar een over een ezel getild kutwijfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, maar dat is heus. Eén oog denkt:"RUN!"
Verder vind ik het een leuk wereldvreemd wijf. Net als Bridget en Arie. Maar da's nog net geen wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |