Dag geldt vooral voor nieuwe grote auto's, dat minder waardevast zijn. Maar dat zul je ook vast bedoelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Grote auto's zijn tweedehands een stuk minder waardevast dan een kleine. Maar ja wat moet je met een binnenweg sloep?
Hoe moet je Bert Heerink dan van de sokken rijden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Noek het volgende:
Als ik een baan in de regio heb, dan verkoop ik mijn auto. Die heb ik dan gewoon niet meer nodig.
Maar het is wel mijn oude trouwe Opel. Mijn eigen boerenkutbak.
Ik ook , ....... mijn regio loopt bij deze tot 200 meter van mijn huisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Noek het volgende:
Als ik een baan in de regio heb, dan verkoop ik mijn auto. Die heb ik dan gewoon niet meer nodig.
Maar het is wel mijn oude trouwe Opel. Mijn eigen boerenkutbak.
Met de fiets natuurlijk. Ik kan hard hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef mootie het volgende:
Hoe moet je Bert Heerink dan van de sokken rijden?
Koop je toch gewoon een Humvee. Die zijn nog degelijker ook!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef Jian het volgende:
Toch wel jammer dat die Hummer niet meer gemaakt wordt, staat wel watAan de andere kant, Gordon had natuurlijk ook zo'n ding
Maar de Saab houden we wel hoor. Die heeft stoelverwarming. Hell, dat ding blijft! Voorgoed!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook , ....... mijn regio loopt bij deze tot 200 meter van mijn huis
Heet ze zo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook , ....... mijn regio loopt bij deze tot 200 meter van mijn huis
Audi A8, Mercedes E-klasse, nee, nee, stil, ..... de nieuwe Jaguar XJquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef hondjes het volgende:
Onze nieuwe auto staat al een maand te wachten tot we hem komen halen.
Maar we wilden het kenteken op januari en nu zitten we in Spanje, dus wordt het volgende week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fout..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Audi A8, Mercedes E-klasse, nee, nee, stil, ..... de nieuwe Jaguar XJ
Jaguar XJ? Wat een vouwfiets is dat zeg!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Audi A8, Mercedes E-klasse, nee, nee, stil, ..... de nieuwe Jaguar XJ
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Copycat het volgende:
Donald met een paardenstaart? Was ik Deisyy, was ik nu zwaar beledigd.
mijn excuses alvast aan Donald en Deesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Noek het volgende:
![]()
Ik denk dat vooral Donald gekwetst is nu.
Ik seg nog so, kâp nâh met suipuh.quote:
Ik werd wakker dus ik weet het niet !!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Donald met een paardenstaart![]()
Daarom zei ik natuurlijki tegen hem dat hij weg moest wezen![]()
Zijn we daarna ergens heen gegaan waar het wel leuk was? Waar, waar?
Zit eens niet te zeuren Noek, anders wordt het misschien weer minder gezellig. Doe dat maar samen met Cc op die meet.quote:
Ken jij Conny Van Nessa niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef hondjes het volgende:
Dat is zielig.
Gaan ze verf spuiten.![]()
En ik ben Connie niet (weet trouwens niet wie dat is)
weet ik niet, alleen Gert weet ik nog, de rest waren slechts vage gezichtenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Laysa het volgende:
Waren wij dr ook? dat zou pas schrikken zijn
Natuurlijk weet je dat wel. Con/Vanessa, wie kent haar niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat is zielig.
Bwehehehe...nah binnenkort danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet ik niet, alleen Gert weet ik nog, de rest waren slechts vage gezichten
Joh, maak je niet druk. Het is geen aanval ofzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit eens niet te zeuren Noek, anders wordt het misschien weer minder gezellig. Doe dat maar samen met Cc op die meet.
Deisyy Duck en ...quote:
oh die..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Natuurlijk weet je dat wel. Con/Vanessa, wie kent haar niet.
Nee precies, arme jas.
Da's die voormalige stoephoer uit Voorburg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat is zielig.
De nieuwe XJ, een vouwfiets, al gezien dan ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jaguar XJ? Wat een vouwfiets is dat zeg!
Haar oog zit bijna op haar voorhoofd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
oh die..
Zag laatst haar huis,,klere zeg, mooi
Jaguar zegt al genoeg. Slecht merk, volgens mij ook een sticker-merk van Tata.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:39 schreef Jian het volgende:
[..]
De nieuwe XJ, een vouwfiets, al gezien dan ?
En haar glimlach sluit in haar nek aan.quote:
He dis mijn auto eens nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet meer uit wat je aan hebt.
Nee, maar dat is heus. Eén oog denkt:"RUN!"quote:
Een paar kilo minder kleding en hij rijdt ineens heel wat harder! 53 km per uur misschien wel!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet meer uit wat je aan hebt.
OEW ja, ach Jaguar slecht merk jonguh, Wa ? Aston, niet meer wat het geweest is. Mercedes is de laatste tijd ook allemaal klote. Die nieuwe Porches zijn het ook niet meer. Om vervolgens in een Picantootje te stappen. ken je het type ???quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jaguar zegt al genoeg. Slecht merk, volgens mij ook een sticker-merk van Tata.
Ow, ik dacht dat het een gezellige neger wasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deisyy Duck en ...
Juist! Guus Geluk!
Ik vind haar een over een ezel getild kutwijfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, maar dat is heus. Eén oog denkt:"RUN!"
Verder vind ik het een leuk wereldvreemd wijf. Net als Bridget en Arie. Maar da's nog net geen wijf.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een paar kilo minder kleding en hij rijdt ineens heel wat harder! 53 km per uur misschien wel!
Ja, dat zal.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind haar een over een ezel getild kutwijf
Serieus?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef hondjes het volgende:
Vanessa, men dacht nog even dat zij de moeder van Amanda was
Dat was Thea. Toch niet Con?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef hondjes het volgende:
Vanessa, men dacht nog even dat zij de moeder van Amanda was
Die heeft zich echt de poen in geneukt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind haar een over een ezel getild kutwijf
Als je Tata roept komt zo ongeveer alles wat van metaal is op je af hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jaguar zegt al genoeg. Slecht merk, volgens mij ook een sticker-merk van Tata.
Dan koop je toch gewoon een oudere auto. Een klassieker!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef Jian het volgende:
[..]
OEW ja, ach Jaguar slecht merk jonguh, Wa ? Aston, niet meer wat het geweest is. Mercedes is de laatste tijd ook allemaal klote. Die nieuwe Porches zijn het ook niet meer. Om vervolgens in een Picantootje te stappen. ken je het type ???
Had je wat eerder moeten posten. Gert heeft nu een Clio.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of lekker patsen met je verlaagde impala SS!
Haal het maar weg, hij ruilt hem anders vandaag nog inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Had je wat eerder moeten posten. Gert heeft nu een Clio.![]()
Ook een heftige bak, die was ik net in m'n rijtje even vergetenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Had je wat eerder moeten posten. Gert heeft nu een Clio.![]()
De Panamera 4.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hondjes, welke uitvoering van de Porche?
Qua rumoer van binnen bedoel je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook een heftige bak, die was ik net in m'n rijtje even vergeten
Als ik het geld had kocht ik helemaal geen auto. Alles per taxi.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik het geld had dan kocht ik gewoon een DeLorean! Gewoon, omdat het een cult kutbak is!
Koop er een negertje bij om te sturen hè!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik het geld had kocht ik helemaal geen auto. Alles per taxi.
Ja hè??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon wel heftig dat je daar als volwassen vent in durft te rijden
Als volwassen vent wel jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon wel heftig dat je daar als volwassen vent in durft te rijden
Niet eens een notenhouten-dashboard?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:55 schreef Jian het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je kan in zo'n bak natuurlijk niet in een colafles gaan zitten piesen, dat kan dan echt niet meer
Wel een flinke console tussen hem en haar in. Vermoedelijk wil hij dat gezeik ook niet meer zienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:55 schreef Jian het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je kan in zo'n bak natuurlijk niet in een colafles gaan zitten piesen, dat kan dan echt niet meer
Tuurlijk wel..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet eens een notenhouten-dashboard?
Nee. Maar bij een beetje auto:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Koop er een negertje bij om te sturen hè!
Dan neem je er gewoon een OV kaart bij toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:59 schreef Jian het volgende:
Nee, maar zonder gekheid zo'n Clio dat kun je best maken natuurlijk op het platte land ofzo, ik bedoel, daar sta je niet zo vaak stil voor de stoplichten, maar als je in een beetje stad woont, dan sta je om de vijftig meter stil en dan kunnen ze je goed zien natuurlijk, omg de hoon die je dan over je heen krijgt
Misschien kunnen ze daar zo'n chemische potti potti laten inbouwen. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel een flinke console tussen hem en haar in. Vermoedelijk wil hij dat gezeik ook niet meer zien
Als ik het geld had hè! Een DeLorean kost al een vermogen aan onderdelen! Een voordeel is wel dat ie niet roestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee. Maar bij een beetje auto:
de afschrijving
de wegenbelasting
de verzekering
de benzineprijs
de reparatiekosten
de parkeertarieven
als je al een parkeerplaats dichtbij kan vinden
Dat alles bij elkaar opgeteld rijd je al gauw tien maanden van deur tot deur.
Pietje reken jij dat effe na!
Me tooquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:59 schreef Laysa het volgende:
Ik heb een gehandicapten kaart...kan je overal dichtbij en gratis parkeren
Leuk is een vet understatementquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef Dementor het volgende:
Leuke auto Hondjes, dat maakt het rijden tussen Spanje en Nederland in ieder geval in het begin geen straf.
Wij meestal met mensen die boos worden omdat een gehandicapte op de gehandicapte parkeerplaats gaat staan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Me too![]()
Maar toch nog weleeens gezeur met zo'n parkeerMiep
Of mensen die vinden dat ze dr wat van moeten zeggen als je parkeert...ook altijd weer leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Me too![]()
Voor dat geld kan je ook wel een paar keer op en neer vliegen en taxi tot de deurquote:
Ik krijg er ook eentje, moet alleen nog iemand tegen komen die mij zo zwaar in de vernieling tikt dat ik hem af kan halenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Me too![]()
Ik had hem zo ingeleverd als dat zou betekenen dat ik ergens kon blijven wonen zonder steeds heen en weer te moeten.quote:
Grappig jij zegt wijn, ik moest aan weed denken. Zo stiekum bijn levelt.. Ooiii psst paar gram van die.quote:Zei ik al hè, tis duur. Ik weet niet wat ze bij Levelt hebben gezegd, maar 1 blad per kop (hooguit 2) is voldoende (2 min trekken) (7 bladen op een pot van een liter) En het is net als bij een goede, oude wijn, je moet er even aan wennen, zippen maar
O kom maar effe langs hoor ik weet precies waar ik je moet raken zonder verder al te veel schade aan te richten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik krijg er ook eentje, moet alleen nog iemand tegen komen die mij zo zwaar in de vernieling tikt dat ik hem af kan halen
Meneer hondjes is er erg makkelijk in, die leent hem zo uit .quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:03 schreef Copycat het volgende:
Stoere bak, hondjes! Dan rij je in een zucht en een scheet erg lekker naar Spanje.
Mag jij ook rijden, of mag je alleen bijrijden?
En dat dan het geheime potje van onder de balie vandaan komt! Aha, mevrouwtje is een kenner? Kijk eens mevrouwtje, het gedroogde melksap van de slaapbol!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig jij zegt wijn, ik moest aan weed denken. Zo stiekum bijn levelt.. Ooiii psst paar gram van die.Maar ik ga het zeker eens proberen
Echt? Mag ik zijn nummer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef hondjes het volgende:
Meneer hondjes is er erg makkelijk in, die leent hem zo uit .
Is volgend weekend ok ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Meneer hondjes is er erg makkelijk in, die leent hem zo uit .
En de verkoper met een ooglap opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat dan het geheime potje van onder de balie vandaan komt! Aha, mevrouwtje is een kenner? Kijk eens mevrouwtje, het gedroogde melksap van de slaapbol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |