quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:16 schreef Zeroku het volgende:
http://twitter.com/#!/dushi_kimberley/status/22722563125805056
Wilde.quote:
hoezo... je had geen lapo...quote:
Immer.quote:
Okay, hai.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik ga lekker meeposten ondanks dat ik niet werk
Wie is ze?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze willen Lutte niet eens naakt zien
Niet? Weg plan voor de TC.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moeten hun weten... Ik welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Falertsquote:
Nee, ik wilde vanavond pics gaan maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ben jij al klaar met je naaktpicscrappagina?
je bent niet de eerste volgens mij...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik ga lekker meeposten ondanks dat ik niet werk
Whut?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, ik wilde vanavond pics gaan maken.
F5en met autoupdatesquote:
in de nieuwe lay-out verschijnen de nieuwe posts/topics automatisch hoor...quote:
ik ook maar ik moet nog iemand hebben die ze wilt keurenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, ik wilde vanavond pics gaan maken.
FOK!mededelingenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Van welk subforum ben jij nou eigenlijk mod Benny?
Dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
F5en met autoupdates___________________!@)!)*@)(!
seksualiteitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Talentenjachtenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ook maar ik moet nog iemand hebben die ze wilt keuren
Adoreer Lutte Forum.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
PM nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
F5en met autoupdates___________________!@)!)*@)(!
kijk maar uit, anders loopt je pm box zo over...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ook maar ik moet nog iemand hebben die ze wilt keuren
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijk maar uit, anders loopt je pm box zo over...
Wie volgt het nog welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
Waar gaat dit nou allemaal over? Volg het niet meer
over naaktpicscrappaginaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
Da's meestal zo bij deze SCquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ofcoursequote:
alle nieuwes hier worden de eerste paar dagen gezien als kloons... zeker die zonder ui...quote:
quote:
Leg ze de regels niet uit ouwe ventquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
alle nieuwes hier worden de eerste paar dagen gezien als kloons... zeker die zonder ui...
Oh ik had nooit zin om iets in elkaar te flansenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
alle nieuwes hier worden de eerste paar dagen gezien als kloons... zeker die zonder ui...
Ik ben geen kloonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
van APquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon
Van wie zou ik een kloon moeten zijn
quote:
Hoi HT!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon
Van wie zou ik een kloon moeten zijn
savonds niet nee maar overdag welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Wedden dat geen van hen nu aan het werk is?
Nee, want in TAL is geen aids te doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Gelebadeend het volgende:
De mods zijn toch eigenlijk altijd aan het werk als ze op FOK! zitten?
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want in TAL is geen aids te doen.
Hej iBennyquote:
Als er nu überhapt mensen hier op het werk zitten, meeste zijn scholieren heb ik het ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Wedden dat geen van hen nu aan het werk is?
Yup... morgen krijg ik mijn loonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Gelebadeend het volgende:
Ik ben hard aan het werk aan een POquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej iBenny
[..]
Als er nu überhapt mensen hier op het werk zitten, meeste zijn scholieren heb ik het idee
Waaronder ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej iBenny
[..]
Als er nu überhapt mensen hier op het werk zitten, meeste zijn scholieren heb ik het idee
Ik werk ook, morgen dus dan kan ik niet FOK!ken van half 11 tot half 7quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej iBenny
[..]
Dat zeg jijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, want in TAL is geen aids te doen.
ik loop nu stage dus dat telt welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej iBenny
[..]
FOK! is geen werk, FOK! is mijn passie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:26 schreef Gelebadeend het volgende:
FOK! is mijn levenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
FOK! is geen werk, FOK! is mijn passie.
dat denkt hij alleen maar omdat jioj zo alert bent op bagger enzo dat hij het niet eens zietquote:
FOK! is geen passie, het is een verslaving.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
FOK! is je pause voor als je weer eens geen kut te doen hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op die paar notes die je aan mij geeft om je quotum te halen is er niet veel te beleven.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat denkt hij alleen maar omdat jioj zo alert bent op bagger enzo dat hij het niet eens ziet
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef MaleDuck het volgende:
dit gaat veel te snel... het is weekend hoor jongens...
ouwe sokquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef MaleDuck het volgende:
Ohjaa! Tis vrijdagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef MaleDuck het volgende:
mods die een quotum hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op die paar notes die je aan mij geeft om je quotum te halen is er niet veel te beleven.
Mods die geen plaatjesquote:
PO?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:27 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het werk aan een PO
Dat is een lange dagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik werk ook, morgen dus dan kan ik niet FOK!ken van half 11 tot half 7
stage is idd ook werk jaquote:
Smoesjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Sorry de weken gaan zo snel de laatste tijd
over jezelf in de derde persoon pratenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
Wie zijn Gelebadeend en die gekke kikker nu weer? Weer baggerkloontjes van Honkeytonk?
Jij bent een kloon van hem?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben het serieus niet, kijk naar zijn datum
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
over jezelf in de derde persoon praten
Echt hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
Wie zijn Gelebadeend en die gekke kikker nu weer? Weer baggerkloontjes van Honkeytonk?
quote:
jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
Welke? Hoedanook, het is tof.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja
maar heb al van een mod vernomen dat die gast de kliko in gaat
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind de vibrerende variant leuker.
Viezerikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind de vibrerende variant leuker.
Zet dat dan niet daar neerquote:
quote:
Okejquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Praktische Opdracht
Sjieke naam voor een werkstuk
Werkze iig morgen en nee, FOK!ken gaat dan idd een beetje moeilijkquote:
ik ook niet meer... dm maar...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zullen we naar TC van gisteren gaan? Ze weten de naam niet
Wat niet doen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet zo doen tegen beertje
Had hij het over mij?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet zo doen tegen beertje
Achja, mag tot 11:59 ingeleverd worden, dus gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okejsuc6 ermee dan
[..]
Werkze iig morgen en nee, FOK!ken gaat dan idd een beetje moeilijk
Kroebesh.quote:
Relnichtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quincy ofzo zei nicht tegen jou
Zoiets zou ik heul niet doen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quincy ofzo zei nicht tegen jou
Goeie vraag.quote:
Ik heb liever naaktpics dan tC.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet het niet. ik wilde mijn naaktpics gaan maken
ik heb m gevondenquote:
Ik mag je al sowieso niet, alleen al principieel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zoiets zou ik heul niet doen!
Ik heb liever naaktbeelden op TC.quote:
quote:
Er zijn SC's die sneller gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:35 schreef QuincydeKoster het volgende:
Tering dit topic is binnen no-time vol!
Vorige ook alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:35 schreef QuincydeKoster het volgende:
Tering dit topic is binnen no-time vol!
Ik houd ook van jouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mag je al sowieso niet, alleen al principieel.
DEV SC heeft 5 jaar bestaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er zijn SC's die sneller gaan
Ik heb altijd mijn cam, alleen gisteren een keer niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar jij doet je cam toch nie aan...
Okayquote:
Ik weet de naam niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
haha, ik zit dus alleen met Lutte in de TC, want de rest wilde Lutte niet naakt zien!![]()
Sneller dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:36 schreef tdrone het volgende:
GRTDOJW de sc die sneller is als een schaduw
Sneller dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:36 schreef tdrone het volgende:
GRTDOJW de sc die sneller is als een schaduw
crescquote:
ja, maar ik was daar gister ook voor het eerst...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn cam, alleen gisteren een keer niet.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
haha, ik zit dus alleen met Lutte in de TC, want de rest wilde Lutte niet naakt zien!![]()
okquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
Je internetgeschiedenis opslaanquote:
Tdrones clitoris.quote:
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:37 schreef Lutte het volgende:
www.tinychat.com/ de sc die er niet komt-sc ?
jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
zal ik mijn lul dan maar laten zien op TC?
nee... dat doet zeer...quote:
Iedereen hier van de mannen wilt Lutte doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had je je zaadjes erin willen deponeren om mij van mijn probleem af te helpen dan?
Ja!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
[..]
Groeien er plantjes uit je mond als ik er zaadjes ingooi dan?
[..]quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Dat probleem kan Benny wel verhelpen.
Ik zit ook al met verbazing te lezen hahaquote:
Doen we dat wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hoeft hem er ook niet in te koppen, kun je ook lief doen.
Mijn hele bericht ging daar kuttenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het voor je testen. Maar dan wel met Benny's zaadjes.
Mijn hele bericht ging daar kuttenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik zal het voor je testen. Maar dan wel met Benny's zaadjes.
Ze bedoeld dat ze Benny zijn zaad in dr mond wil...jezusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn hele bericht ging daar kutten
Afblijvenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Deze kant van Lutte bevalt mij wel.
Ze bedoeld dat ze Benny zijn zaad in dr mond wil...jezusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn hele bericht ging daar kutten
De voorkant of de achterkant?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Deze kant van Lutte bevalt mij wel.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dus dat was die bruine staaf waar honkey het over had.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dus dat was die bruine staaf waar honkey het over had.
waar Lutte huilt en vieze dromen heeft?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
Volgende TT gaat over Lutte's humor.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat krijg ik nou dagelijks. Van mijzelf weliswaar, maar datm aakt niks uit.
Ga je ook kreunen van genot als iemand je schouder aanraakt? Per ongeluk weliswaar?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat krijg ik nou dagelijks. Van mijzelf weliswaar, maar datm aakt niks uit.
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga je ook kreunen van genot als iemand je schouder aanraakt? Per ongeluk weliswaar?
ik zou HT niet durven aanraken denk ik....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga je ook kreunen van genot als iemand je schouder aanraakt? Per ongeluk weliswaar?
Gelei maakt het lekker glibberigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
Hee nog een fan-PM. Nu ga ik even mijn poesje eten geven, Whiskas Kip en Kalkoen. Met erwt. En gelei.
Nu ben je ziek. Gebruik ander glijmiddel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
Hee nog een fan-PM. Nu ga ik even mijn poesje eten geven, Whiskas Kip en Kalkoen. Met erwt. En gelei.
Pics van je gevulde poes.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
Nee even serieus, ik moet Missy eten geven.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu ben je ziek. Gebruik ander glijmiddel.
Ik denk niet dat ik je ooit nog serieus kan nemenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee even serieus, ik moet Missy eten geven.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:47 schreef tdrone het volgende:
ik heb het door! Annnet heeft Lutte gehacked
Hoeft ook niet serieus, mag ook hard. Keihard.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je ooit nog serieus kan nemen
En dan?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoeft ook niet serieus, mag ook hard. Keihard.
Ik wist dat je deze zou makenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoeft ook niet serieus, mag ook hard. Keihard.
GMTA...quote:
das niet best...quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das niet best...
maar je bent er weer, dat is het belangrijkste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |