Nee, dat is het typische. Ik heb 2 laptops aan staan met die stream, die op deze laptop flikkerde er net een paar keer uit, de ander bleef gewoon doordraaien. Maar op die andere laptop heb ik baggergeluid, dus daar webcam full screen en gemute. Ja, je moet watquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan stap je over op een fatsoenlijke internetprovider die er niet steeds uitklapt? Je bent nl. de enige met problemen.
weet je wat wel is.. die stem.. het is net of hij die toon net haalt.. het is niet echt een boem bam een echte stem die laag is ..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef Bol_Wan het volgende:
Dit is wel een van de beter R&B artiesten van het moment, dit is tenminste R&B, en geen defecte laptop zoals het vaak meer klinkt
Simpel, harder gooien.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef Kanariegeel het volgende:
Hoe gaan ze het nou trouwens doen met uit het raam? Ze zijn toch 2 verdiepingen naar beneden gegaan?
dat valt mij niet op, vind zijn stem allesbehalve storend hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef miieejj het volgende:
[..]
weet je wat wel is.. die stem.. het is net of hij die toon net haalt.. het is niet echt een boem bam een echte stem die laag is ..
zeg maarsnap je ??
Gaat checken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Chromed Bird
Beste extensie in Chrome
weer naar die oude studio gaan en daar uit het raam gooienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:31 schreef Kanariegeel het volgende:
Hoe gaan ze het nou trouwens doen met uit het raam? Ze zijn toch 2 verdiepingen naar beneden gegaan?
Heh!?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef miieejj het volgende:
[..]
weet je wat wel is.. die stem.. het is net of hij die toon net haalt.. het is niet echt een boem bam een echte stem die laag is ..
zeg maarsnap je ??
dat andere liedje vind ik dus wel storend.. het is niet echt een vent die zingt.. maar een mannetje ..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat valt mij niet op, vind zijn stem allesbehalve storend hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |