Wat wil je erin hebben staan precies?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:29 schreef Lottekoekkie het volgende:
Yep maar als je die 20 euri hard nodig hebt ga je niet naar intratuin.....
Wil een lief modje ajb de tt aanpassen?
Je kan ook een bon van 15 doen hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, iets van,Aangeboden: kadobon van intratuin tw van 20 euro plus een kortingsbon van 5 euro, zoiets?
Maar dan moeten mensen alsnog 5 euro zelf betalen. Omdat de korting geldt vanaf 20 euro. Ow, wacht, aan de kassa kun je met 15 euro betalen klaar zijn als je voor precies 20 euro koopt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan ook een bon van 15 doen he
20 euro aan spullen - 5 euro van de bon
Nee natuurlijk niet... Als ze voor 20 euro spullen hebben dan gaat die korting van 5 er toch af? Dus dan hoef je maar 15 te betalenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan moeten mensen alsnog 5 euro zelf betalen. Omdat de korting geldt vanaf 20 euro.
Is de TT zo goed LK?
Zie edit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet... Als ze voor 20 euro spullen hebben dan gaat die korting van 5 er toch af? Dus dan hoef je maar 15 te betalen
Ik heb die bon ook, maar volgens mij zit er echt geen instinker in hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
nou, je moet volgens de voorwaarden van meneer intratuin 20 euri besteden wil je de kortingsbon van 5 euri inleveren. resumerend, als je 25 eui besteed betaal je dus niks bij (kadobon 20 euro plus kortingsbon te besteden bij minimale besteding van 20 euro... dan gedoe.
Zal maandag even Intratuin bellen of die kortingsbon van 5 euro ook geldig is bij besteding van 20 euro met een kadobon, bedenk ik net pas, misschien is dat een instinker
Mocht dat zo zijn dan blijft het aanbod vd de kadobon staan maar wordt die 25 euro.
Beetje ingewikkelde aanbieding maar weet je wat, maak er maar een bon van 25 euro van. Dan is het gewoon duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |