abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90987398
Onder het motto alle kleine beetjes helpen.
3 kortingsbonnen van elk 5 euro voor Intratuin. Let wel, elke bon is per stuk slechts geldig bij besteding van minimaal 20 euro. Maar kan net dat beetje uitmaken voor aanschaf van die leuke pot of die leuke plant(jes).
Uiteraard enkel voor diegenen die net die paar euro aan bonnen goed kunnen gebruiken
Bonnen zijn te besteden van 10-01-2011 t/m 05-02-2011
evt reacties mogen ook via pb
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_91027208
Tjemig, lees het net terug en vind het zelf een aanbod van drie keer niks :@ , heeft niemand vd doelgroep een .... aan dus doe het anders (kan het wel ineens achter de schermen doen maar dan valt het op :? )
Dus doe ik het anders, ik bied aan een kado-bon van 20 euro plus een 5 euri kortingsbon, samen dus goed voor iets leuks voor in je huis of tuin.
pi_91027362
alle kleine beetjes helpen. ook die 5 euro bij besteding van 20 euro.
pi_91027651
Yep maar als je die 20 euri hard nodig hebt ga je niet naar intratuin.....
Wil een lief modje ajb de tt aanpassen :* ?
pi_91030716
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:29 schreef Lottekoekkie het volgende:
Yep maar als je die 20 euri hard nodig hebt ga je niet naar intratuin.....
Wil een lief modje ajb de tt aanpassen :* ?
Wat wil je erin hebben staan precies? :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91030909
Nou, iets van,Aangeboden: kadobon van intratuin tw van 20 euro plus een kortingsbon van 5 euro, zoiets? :W
pi_91031039
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, iets van,Aangeboden: kadobon van intratuin tw van 20 euro plus een kortingsbon van 5 euro, zoiets? :W
Je kan ook een bon van 15 doen he ;)
20 euro aan spullen - 5 euro van de bon :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_91031097
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Je kan ook een bon van 15 doen he ;)
20 euro aan spullen - 5 euro van de bon :s)
Maar dan moeten mensen alsnog 5 euro zelf betalen. Omdat de korting geldt vanaf 20 euro. Ow, wacht, aan de kassa kun je met 15 euro betalen klaar zijn als je voor precies 20 euro koopt. :@

Is de TT zo goed LK?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_91031148
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar dan moeten mensen alsnog 5 euro zelf betalen. Omdat de korting geldt vanaf 20 euro.

Is de TT zo goed LK?
Nee natuurlijk niet... Als ze voor 20 euro spullen hebben dan gaat die korting van 5 er toch af? Dus dan hoef je maar 15 te betalen ;)
ninja edit faal *O*
pi_91031163
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:45 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet... Als ze voor 20 euro spullen hebben dan gaat die korting van 5 er toch af? Dus dan hoef je maar 15 te betalen ;)
Zie edit. :P
pi_91031823
nou, je moet volgens de voorwaarden van meneer intratuin 20 euri besteden wil je de kortingsbon van 5 euri inleveren. resumerend, als je 25 eui besteed betaal je dus niks bij (kadobon 20 euro plus kortingsbon te besteden bij minimale besteding van 20 euro... dan gedoe.
Zal maandag even Intratuin bellen of die kortingsbon van 5 euro ook geldig is bij besteding van 20 euro met een kadobon, bedenk ik net pas, misschien is dat een instinker
Mocht dat zo zijn dan blijft het aanbod vd de kadobon staan maar wordt die 25 euro.
Beetje ingewikkelde aanbieding maar weet je wat, maak er maar een bon van 25 euro van. Dan is het gewoon duidelijk :@
pi_91031911
Denk dat de lieve mod beter heel die heisa hier weg kan halen (als je dat kunt doen lieve mod O+ ) en er meteen een aanbieding van een kadobon van 25 euro vd Intratuin van kunt maken (dat vreet ik die kortingsbonnen zelf wel op O-)
pi_91031946
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
nou, je moet volgens de voorwaarden van meneer intratuin 20 euri besteden wil je de kortingsbon van 5 euri inleveren. resumerend, als je 25 eui besteed betaal je dus niks bij (kadobon 20 euro plus kortingsbon te besteden bij minimale besteding van 20 euro... dan gedoe.
Zal maandag even Intratuin bellen of die kortingsbon van 5 euro ook geldig is bij besteding van 20 euro met een kadobon, bedenk ik net pas, misschien is dat een instinker
Mocht dat zo zijn dan blijft het aanbod vd de kadobon staan maar wordt die 25 euro.
Beetje ingewikkelde aanbieding maar weet je wat, maak er maar een bon van 25 euro van. Dan is het gewoon duidelijk :@
Ik heb die bon ook, maar volgens mij zit er echt geen instinker in hoor _O- Je kan gewoon 20 euro aan spul halen, bon inleveren en dan 15 euro betalen :Y
pi_91032030
Ik kan het topic niet weghalen. Wel kan ik het op slot doen, zodat je een nieuwe poging kunt wagen. Twee keer is scheepsrecht of zo?

Al denk ik ook dat je gewoon een plantje voor 20 euro kunt uitzoeken en bij de kassa 15 euro + bon kunt afrekenen. Je besteedt toch 20 euro in de winkel? Waar zij weer korting op geven.
pi_91032198
Zou zomaar kunnen kloppen maar, eerlijk is eerlijk, wil niet iemand aan de kassa laten staan met een dilemma, dan liever meteen hoppa.
Dus daarom, kadobon van 25 euri. Sluiten we elke onduidelijkheid uit.
(ben zelf wandelende wekelijkse klant bij IT om de hoek dus krijg die kortingsbonnen zelf wel op :@ ) en kost die bon me uiteindelijk maar een tientje ;)

maar voor zover ik weet is het 20 euro besteden en alles wat er boven komt kan die kortingsbon voor worden ingeleverd......maar just to be sure, je zal dan aan de kassa staan, is niet leuk als ik het fout heb gezegd.
Dus graag topic weghalen, sluiten en maak ik wel een nieuwe aan, wordt nu anders wel onoverzichtelijk.
Thanx allemaal voor het meedenken en modje, graag en djw ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door Lottekoekkie op 08-01-2011 18:13:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')