Ik wil even de anonieme gever bedanken voor het pakket aan mijn moeder, die onlangs heel erg ziek geweest is.

Ik kwam thuis en zag dat er een pakket was aangenomen door mijn broer, die al thuis was en dacht dat iemand schoenen had besteld, zo'n doos stond er namelijk op tafel! Toen mijn moeder thuiskwam en ik haar verwelkomde keek ze verbaasd en zei dat ze niks besteld had! Bovenop stond dat er een brief inzat en ze las hem voor. Wat bleek, het pakket was afkomstig van een FOK!ster(toch?

)
Na de brief gelezen te hebben keek ze een beetje verbaasd en daarna nieuwsgierig en we maakten het pakket open. Het zat vol met verwennerijen zoals badspullen en douchespullen, en een paar lieve 'randoms'!
Ik wil de gever heel erg bedanken hiervoor, ze vond het echt fantastisch (ontroerd doordat er nog zulke mensen zijn, en zelfs ik werd verheerlijkt (onterecht natuurlijk, alles naar deze user).

Ook wil ik ElisaB nog even bedanken voor het werk wat ze er aan gehad heeft, hoewel ik niet weet wat je precies gedaan hebt, je bezorgt een hoop mensen een fijn gevoel. Mijn moeder heeft een moeilijke tijd gehad, hoewel ze het niet erg liet merken, maar is nu beter (hopelijk voor altijd) en dit geeft een goede opkikker! Dankje