Niet in een FHF topic waarin het gratis isquote:Op zondag 23 januari 2011 12:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vraagprijzen zouden handig zijn (en zijn ook verplicht)...
Yikes!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet in een FHF topic waarin het gratis is
Picsquote:Op zondag 23 januari 2011 12:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Yikes!
Mea culpa. Ik ga mezelf onmiddellijk geselen vanwege deze domheid mijnerzijds...
Jij wilt te graag...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er zit trouwens een verplaatsbaar tussenschot in de tas. de 15,4" is dus max maar een kleinere laptop past ook.
edit: toch maar op V&A gezet, met verkoop zou ik eventuele verzendkosten van de spullen hier kunnen betalen mocht een user daar niet toe in staat zijn.
[ Bericht 7% gewijzigd door loecje op 23-01-2011 13:45:41 ]
er moeten inderdaad batterijen in massage kussen (2x AA). er zitten geen batterijen bij maar bij testen werkt het massage kussen gewoon.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:25 schreef Yaros het volgende:
Ik heb wel interesse in het massagekussen![]()
Moeten daar batterijen in? En doet ie het nog?
Ben inmiddels ook een kastopruiming aan het doen, wil je er wat voor terug?
Grtz
We zitten hier op FHF dus gratis mits hulpbehoevend.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:59 schreef Slenger het volgende:
Hoeveel moet de MP3 speaker kosten incl. verzendkosten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |