quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef HaJee het volgende:
Driewerf hoezee voor de brankweerveteranen van Moerdijk !
[ afbeelding ]
Ze waren er toch maar mooi weer als eerste bij !
Nogmaals........de gemeente Moerdijk of de kern?? of de inwoners??quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:08 schreef ron-d het volgende:
Dankzij deze helden is het allemaal toch maar geblust he !
[ link | afbeelding ]
ja ik snap hem ook niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:57 schreef Giester het volgende:
[..]
Nogmaals........de gemeente Moerdijk of de kern?? of de inwoners??
Ik ook niet, vandaar respect voor de veteranen!quote:
Onze bradaz zijn uit hun jeugd getrokken en omgevormd tot helden!quote:
Ach so. Danke !quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Giester het volgende:
[..]
Onze bradaz zijn uit hun jeugd getrokken en omgevormd tot helden!
De slag om de brank bij Moerdijk heeft levens verandert!
Idd! Zo zie je maar aan het begin van elk nieuw decennium staat een ramp aan de voet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef ron-d het volgende:
Dit zijn de helden.. over 20-30 jaar wordt er nog steeds over deze mannen gesproken..
Ik hoor de kleinkinderen al vertellen.. ''Mijn opa heeft de brank bij Moerdijk meegemaakt!''
Bedankt voor je medeleven. Zij die streden om de slag bij de brank van Moerdijk, zijn degene die zorgden voor onze brankveiligheid! Respect daarvoor.quote:
Geen idee hoe het gebeurde, waarschijnlijk een grote woordenbrij in die grijze massa van me.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe je brank typt in plaats van brand. De d en de k zitten niet eens bij elkaar in de buurt. Desalniettemin een mooi woord en heldendaad van al deze brankweermannen
En daarvoor respect brada!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geen idee hoe het gebeurde, waarschijnlijk een grote woordenbrij in die grijze massa van me.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wilde iets posten over een brankmerk, maar toen bedacht ik met dat brand in het Engels merk betekent
Brandmerk is best dubbelzinnig dus
Dat is wel een beetje het understatement van de eeuw he?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:29 schreef Scorpie het volgende:
Elke dag denk ik nog terug aan de brank. De verwoestende brank. De brank die alle levens veranderde van de Mannen die erbij waren. De verzengende hitte, de intense vlammen, de metershoge vuurmuur die op ons afkwam. Maar wij, Brankweermannen, bleven heldhaftig en moedig staan om te vechten tegen de brank, die allesvernietigend bleek te zijn. Deze brank was geen normale brank, het was 1 van de meest afschuwelijke branken die ik ooit gezien heb.
That we remember, the Brank of 2011.
Diepste respect broeder!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:29 schreef Scorpie het volgende:
Elke dag denk ik nog terug aan de brank. De verwoestende brank. De brank die alle levens veranderde van de Mannen die erbij waren. De verzengende hitte, de intense vlammen, de metershoge vuurmuur die op ons afkwam. Maar wij, Brankweermannen, bleven heldhaftig en moedig staan om te vechten tegen de brank, die allesvernietigend bleek te zijn. Deze brank was geen normale brank, het was 1 van de meest afschuwelijke branken die ik ooit gezien heb.
That we remember, the Brank of 2011.
Ik zie deez brada heeft een foto winkel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:35 schreef ToT het volgende:
1 brankkraan voor je topic!
[ afbeelding ]
En een bakkie oerhollands gebrankte koffie:
[ afbeelding ]
Dat is niet mijn winkel, vriend!quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:42 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik zie deez brada heeft een foto winkel!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |