quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
en speciaal voor Ang3lConstantine-cosplaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ik wil dit jaar gaan carnavallen... ga je met mij mee, dan doen we een duo-kostuum. Mag jij rogue zijn en ik gambit...quote:
Helemaal overheen gelezen deze post.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vind het toch wel beledigend dat je steeds twijfelt aan mijn ouderschap
zou je toch willen vragen op te houden dit steeds (hardop) te doen.
kwetst me wel een beetje enzo
Zijn Brits, accentje maakt ze nog geiler.quote:
Aww. Die is kjooooeeeet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
@CDP: oogt erg oostblok
[ afbeelding ]
Dit wordt godverdekut een schrale carnaval voor mij denk ik. Valt midden in de maandagsluiting, dus moet waarschijnlijk gewoon werkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik wil dit jaar gaan carnavallen... ga je met mij mee, dan doen we een duo-kostuum. Mag jij rogue zijn en ik gambit...
of we kunnen gaan als de drie feetjes uit doornroosje
Hola. M'n nieuwe Aussiebum zit zo fijn <3quote:
Betekent die opdruk nog iets, omdat hij daar zo specifiek naar wijst?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
mag Joseph Sayers nog vandaag de dag?
This post is only slightly arrousing without Pics.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hola. M'n nieuwe Aussiebum zit zo fijn <3
Lijkt de zanger van maroon5 wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
My object of affection de afgelopen 48 uur:
[ afbeelding ]
Het is de zanger van Maroon 5, en de handen zijn van z'n vriendinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt de zanger van maroon5 wel.
En die handmodellendat je dan je taakomschrijving voor de shoot krijgt uitgelegd!
Binge & purge.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:38 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb net chips gegeten.Ik krijg nu neigingen om tóch ff naar het toilet te gaan om... enfin.
Owquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is de zanger van Maroon 5, en de handen zijn van z'n vriendin
Hij stond al op FB/Twitter:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
This post is only slightly arrousing without Pics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |