ben blij dat mijn leven soms saai isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn leven mag dan een soap zijn, dat van Mike_Hunt en WIS gaat ook voor de Televisierring hoor!
euhh i beg to differ...so bizonderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn leven mag dan een soap zijn, dat van Mike_Hunt en WIS gaat ook voor de Televisierring hoor!
ik weet niet wat erger is, dat gefotoshopte of die roze jurkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nieuwe kandidaat voor het programma uit de kast...tenminste als het aan mij ligt
[ afbeelding ]
Ik skip wel eens topicsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Did we just meet? HELLO
Dit heb ik al meerdere keren verteld.![]()
ik weet dat niemand mijn posts leest, but come on.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:15 schreef Peter het volgende:
'pikken in de polder 4' kan ook, nu hij in NL is...
je bent toch nog een tween and shit.. dus ur big break zal ook ooit komen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben blij dat mijn leven soms saai is
U bent vergeven.quote:
daar voelt meneer zich weer te goed voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
die shit in Nederland is vreselijk goedkoop.
Jij niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar voelt meneer zich weer te goed voor
Ik merk niets van homovervolging in andere landen, maar ik stoor me er wel aan en maak me er ook druk om.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef welkominspace het volgende:
[..]
beetje hypocriet om je te storen aan iets wat je niet eens meekrijgt niet?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar voelt meneer zich weer te goed voor
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:41 schreef mike_hunt het volgende:
Kga sporten, bis gleich![]()
![]()
whoooo whoooo whoooo Barbra Streisand.
Ik ken hem. Waar ken ik hem van? Help me out here!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nieuwe kandidaat voor het programma uit de kast...tenminste als het aan mij ligt
[ afbeelding ]
Never mind. Weet het alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken hem. Waar ken ik hem van? Help me out here!
Wat het een soap maakt, is dat je het hier post.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hunk du Jour.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:21 schreef Ang3l het volgende:
O hallo meneer. Wat bent u glad maar toch best leuk
[ afbeelding ]
Ja de blog praat niet terugquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat het een soap maakt, is dat je het hier post.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Potjandosie! Daarom is het kruispunt bij de V&D dus afgezet!
http://www.omroepbrabant.(...)al+in+Eindhoven.aspx
Hij heeft wel wat weg van Silar. Zach dinges toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:21 schreef Ang3l het volgende:
O hallo meneer. Wat bent u glad maar toch best leuk
[ afbeelding ]
ja Zachery Quinto dacht ik dat zijn naam was.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van Silar. Zach dinges toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
Ang3l, ik en alle andere Eërs zijn aan de dood ontsnapt, en jij maakt er grapjes over.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:10 schreef Vlarp het volgende:
Gutte gut.. er gebeurt ook eens wat in Eindhoven. Jullie staan nu ook de hele tijd voor het raam te kijken?
Ach lieverd, geeft niks hoor, komt wel goed, Vlarp heeft ook niet het eeuwige leven. Hoe oud is hij ondertussen 67?quote:
Ja tis hier nou eenmaal geen Rotterdam waar altijd wel iets crimineels gebeurd. Of een probleemwijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:10 schreef Vlarp het volgende:
Gutte gut.. er gebeurt ook eens wat in Eindhoven. Jullie staan nu ook de hele tijd voor het raam te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |