Nee, even het persoonlijke geneuzel weghalen. Zorgt voor het verbaggeren van een topic. Alhoewel... wat voor topicquote:Op zondag 9 januari 2011 16:26 schreef reformatorisch het volgende:
[..]
Gaan we deze topic ook alweer sluiten, kom op zeg!!!
Ik schrok alquote:Op zondag 9 januari 2011 16:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, even het persoonlijke geneuzel weghalen. Zorgt voor het verbaggeren van een topic. Alhoewel... wat voor topic
Soms moet dat even om een topic weer in de goede richting te sturen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:45 schreef reformatorisch het volgende:
Maar ga je zomaar berichten verwijderen?, ben vrij nieuw hier dus weet nog hoe dit allemaal hier werkt?
Gut!! en toen was ik weer linksquote:Op zondag 9 januari 2011 16:54 schreef reformatorisch het volgende:
Maar toch niet om een topic links te trekken?
Tuurlijk nietquote:Op zondag 9 januari 2011 16:54 schreef reformatorisch het volgende:
Maar toch niet om een topic links te trekken?
wat is precies de toegevoegde waarde van het weten wat jezus zou doen dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
Jij wil de kereltjes liever doodknuppelen? Zou Jezus dat ook doen?
Idd.quote:
O, wat ik dus af en toe doequote:Op zondag 9 januari 2011 17:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Idd.
We modereren omdat persoonlijk geneuzel naar elkaar en over elkaar niets toe voegt aan een topic, Reformatorisch
Ik denk dat die als een spiegelpost is neergezet. Ik snapte hem wel zo tenminste.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:08 schreef opastokvis het volgende:
[..]
wat is precies de toegevoegde waarde van het weten wat jezus zou doen dan?
een beetje onder de gordel hoor.
Was ook een hele simpele opmerking van dhr. koosvogelsquote:Op zondag 9 januari 2011 17:08 schreef opastokvis het volgende:
[..]
wat is precies de toegevoegde waarde van het weten wat jezus zou doen dan?
een beetje onder de gordel hoor.
Doe je niet alleen hoorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |