liever jij dan ikquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:54 schreef Teal het volgende:
[..]
Ze maken me uit voor iemand die weet wat bagger is
Schaam jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:54 schreef Teal het volgende:
[..]
Ze maken me uit voor iemand die weet wat bagger is
Wat een baasje is het ook, met zijn fipoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:53 schreef honkeytonk het volgende:
Is dit een Fipo?!
[..]
Ja! Dit is een fipo!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat een baasje is het ook, met zijn fipo
Ik mag hem nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
probeer anders maar een voorbeeld te nemen aan mij ik post enkel kwaliteit
maar geen lapoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daarom was ik daar langer dan 2 uur, proberen kwaliteit te leren. Werd alleen maar meer baggerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
probeer anders maar een voorbeeld te nemen aan mij ik post enkel kwaliteit
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
mensen die stemmen horen in hun hoofd
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
probeer anders maar een voorbeeld te nemen aan mijhonkeytonk hij post enkel kwaliteit
oke maar de auto unban is wel handig`quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:57 schreef honkeytonk het volgende:
Handtekeningen actie banmeld-topic
Even stemmen op dat het banmeldtopic terug moet...
Al dat leedvermaak
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:57 schreef honkeytonk het volgende:
Handtekeningen actie banmeld-topic
Even stemmen op dat het banmeldtopic terug moet...
Al dat leedvermaak
Ik heb al twee weken geleerd. Alleen een 5.4 en een 5.2quote:
Hihiquote:
Hoe wel danquote:
Netjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb al twee weken geleerd. Alleen een 5.4 en een 5.2!
Wel een 7.8 een 6.4 die daar tegenover staanquote:
psst... je moet bijna 18 zeggen, dat klinkt beterquote:
Dat doe je alleen als je nog geen bier mag drinken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
psst... je moet bijna 18 zeggen, dat klinkt beter
Oh, okayquote:
Ow... dat mag ik al een tijdjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat doe je alleen als je nog geen bier mag drinken.
gewoon even zn kansen inschatten...quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon even zn kansen inschatten...
Donderde half van me stoel toen ik 17 zagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
psst... je moet bijna 18 zeggen, dat klinkt beter
Dacht dat modjes ouder warenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:06 schreef Teal het volgende:
[..]
Donderde half van me stoel toen ik 17 zag
[..]
Dacht dat modjes ouder warenwaarom, zo erg is 17 toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Tja, als je 35 in je hoofd hebt wel hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom, zo erg is 17 toch niet?
Niets mis mee nee, maar ik dacht dat modjes ouder waren, dus dan is 17 verrassendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom, zo erg is 17 toch niet?
Dit jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, als je 35 in je hoofd hebt wel hoor
Myraela was ook 17 toen ze mod werd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:07 schreef Teal het volgende:
[..]
Niets mis mee nee, maar ik dacht dat modjes ouder waren, dus dan is 17 verrassend
Ik lijk heul geen 35quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, als je 35 in je hoofd hebt wel hoor
Dat zeg ik toch ook niet...quote:
Mijn kansen inschattenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon even zn kansen inschatten...
Dat doen de meesten hier wel hoor, vraag maar aan bennyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:09 schreef Teal het volgende:
[..]
Mijn kansen inschattenhaha en dat doe ik via internet
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat doen de meesten hier wel hoor, vraag maar aan benny
Ik ben niet zo'n wanhopig figuurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat doen de meesten hier wel hoor, vraag maar aan benny
Pauperquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:10 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n wanhopig figuur
Nou oke, misschien wel, maar niet via internet
quote:
wat doe je op Fok! dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:10 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n wanhopig figuur
Nou oke, misschien wel, maar niet via internet
Nee je hebt het verpestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:11 schreef Teal het volgende:
[..]
Moet ik dan wanhopig zijn hier
Oke komt ie dan hea:
CC msn?
Tijds verdrijf zoals dit topic heet, GEEN REET TE DOEN OP JE WERK.quote:
Sta ik weer vooraanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee je hebt het verpest![]()
Sluit maar aan achter de overige kandidaten
Jep, jij hebt nummer 78quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee je hebt het verpest![]()
Sluit maar aan achter de overige kandidaten
Haha, staan jullie daar pasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, jij hebt nummer 78
ik kreeg gister nummer 77
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, jij hebt nummer 78
ik kreeg gister nummer 77
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:13 schreef Zeroku het volgende:
Kindergrap loopt uit de hand in de supermarkt
1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
welke kreeg jij ookalweer?
owja, er zijn er vrij veel bij gekomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Of omdat ze lelijk isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:15 schreef Teal het volgende:
Ik stap uit je stomme rij, ik ga niet wachten
Zoals ik al aangaf, ben niet wanhopig
Ik zoek wel een rijtje waar niemand durft te gaan staan omdat ze onbereikbaar lijkt
Of omdat ze lesbisch is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:15 schreef Teal het volgende:
Ik stap uit je stomme rij, ik ga niet wachten
Zoals ik al aangaf, ben niet wanhopig
Ik zoek wel een rijtje waar niemand durft te gaan staan omdat ze onbereikbaar lijkt
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja, er zijn er vrij veel bij gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Moet je wel eerst kijken voordat je daar gaat staan heaquote:
Tenzij je alleen de goede kant gezien hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef Teal het volgende:
[..]
Moet je wel eerst kijken voordat je daar gaat staan hea
Je koopt toch ook geen beschimmelde sinaasappel
Als er veel mensen in de rij staan is ze juist onbereikbaar omdat iedereen dr wilt hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef Teal het volgende:
[..]
Als je alleen de goede kant ziet wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef Teal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tenzij je alleen de goede kant gezien hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
GMTAquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tenzij je alleen de goede kant gezien hebt
wij staan de laatste paar dagen in de stats alleen onder elkaarquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:17 schreef Teal het volgende:
[..]Kijk dat hoor ik graag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teal bekijkt voortaan alle sinaasappels in de winkel helemaal...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Wie mag er bovenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wij staan de laatste paar dagen in de stats alleen onder elkaar
Duuh, je FOK!tquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:17 schreef Teal het volgende:
Nou bedankt FOK! nu ben ik dus wel wanhopig
Wie boven en wie onder?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wij staan de laatste paar dagen in de stats alleen onder elkaar
quote:
Hup, die pompoms de lucht inquote:
Vandaag heeft Benny geen vreemde uitspraken gedaan hoor... rustig maarquote:
Al gedaan:quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:17 schreef Teal het volgende:
Nou bedankt FOK! nu ben ik dus wel wanhopig
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef Teal het volgende:
[..]
Nee ik ben wanhopig geworden door een ijsbeer
Geen idee...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat is hier allemaal aan de hand
Dat is mijn doel, ik kan het nogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef Teal het volgende:
[..]
Nouhou! je kreeg een glimlach op me face
Vorige week hadden ze de telefoon die ik wilde met de goede provider, maar ik moest een week wachten omdat ons Ron dat ook moest want die moest hem bestellen, en nu hebben we vandaag Rons telefoon gehaald maar de telefoon die ik wilde is in heel Veghel, Uden, Schijndel en alles daartussen nergens meer te bekennen.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vorige week hadden ze de telefoon die ik wilde met de goede provider, maar ik moest een week wachten omdat ons Ron dat ook moest want die moest hem bestellen, en nu hebben we vandaag Rons telefoon gehaald maar de telefoon die ik wilde is in heel Veghel, Uden, Schijndel en alles daartussen nergens meer te bekennen.
Contact opgenomen met de provider of telefoonzaak?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vorige week hadden ze de telefoon die ik wilde met de goede provider, maar ik moest een week wachten omdat ons Ron dat ook moest want die moest hem bestellen, en nu hebben we vandaag Rons telefoon gehaald maar de telefoon die ik wilde is in heel Veghel, Uden, Schijndel en alles daartussen nergens meer te bekennen.
En nu niet meer doen heaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is mijn doel, ik kan het nog
Hmpf..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alleen met abonnement, en ik mag hem toch niet online bestellen.
Ga ik nu maar eens doen, ben net thuis. En daar gaat het niet eens om.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Contact opgenomen met de provider of telefoonzaak?
Waarom krijg jij het altijd voor elkaar om mij te laten lachen om je debiele UIquote:
Omdat je weet dat, dat stiekem honkeytonk in het echt isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom krijg jij het altijd voor elkaar om mij te laten lachen om je debiele UI
Oefening baart kunst.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom krijg jij het altijd voor elkaar om mij te laten lachen om je debiele UI
Komt omdat je een modje bentquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je moet van goede huize komen om mij te laten lachen
Ik kom toch ook van goede huize?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heeft-ie een LG cookie? Die zijn vies, ik heb ooit getracht er ééntje op te etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:29 schreef Lutte het volgende:
Ik laat ons Ron zo zijn telefoon opeten.Ik heb net een half uur enthousiast en blij gedaan, mag ik dan nu rustig FOK!ken?
Preciesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Modjes hebben per definitie geen humor, hoe kon ik dat nou vergeten?
Ik ben en blijf een normaal persoonquote:
Welke telefoon heeft hij? interesse in een star, af te halen vanaf 25 Januari?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:29 schreef Lutte het volgende:
Ik laat ons Ron zo zijn telefoon opeten.Ik heb net een half uur enthousiast en blij gedaan, mag ik dan nu rustig FOK!ken?
I'm gonna think about itquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kom toch ook van goede huize?
Je bent nooit normaal geweestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben en blijf een normaal persoon
Nee, een ministar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heeft-ie een LG cookie? Die zijn vies, ik heb ooit getracht er ééntje op te eten
Is dat zo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wie is Jan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik lach niet om jan en alleman
Een Samsung Star.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben en blijf een normaal persoon
[..]
Welke telefoon heeft hij? interesse in een star, af te halen vanaf 25 Januari?
[..]
I'm gonna think about it
Moet je is doen, dan kijk je een stuk leuker naar het levenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik lach niet om jan en alleman
Ja ik mag mijn abbo eindelijk verlengen/wijzigen en dan neem ik een HTC Desirequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een Samsung Star.Maar toch bedank voor het aanbod.
of je sluit fok gewoon evenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:33 schreef Zeroku het volgende:
Vanavond tyf ik denk ik even de accu uit mijn laptop.
Ik moet echt ff goed leren.
Leren is toch juist tof?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:33 schreef Zeroku het volgende:
Vanavond tyf ik denk ik even de accu uit mijn laptop.
Ik moet echt ff goed leren.
Ja, mits het interessant is.quote:
Jewel, want als jij niet geleerd had, had je ook niet hier op fok kunnen zitten. Dus leren is coolquote:
Ja, want dat is het enige wat ik doe.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want dat is het enige wat ik doe.
De Cijfers:Als een échte FOK!ker haal je uiteraard alleen maar 9's en 10'en zonder te leren. Op het moment dat de leraar je cijfer voorleest krijg je een miniorgasme omdat alle klasgenoten je vol bewondering aankijken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:34 schreef Teal het volgende:
[..]
Jewel, want als jij niet geleerd had, had je ook niet hier op fok kunnen zitten. Dus leren is cool
Bron?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
De Cijfers:Als een échte FOK!ker haal je uiteraard alleen maar 9's en 10'en zonder te leren. Op het moment dat de leraar je cijfer voorleest krijg je een miniorgasme omdat alle klasgenoten je vol bewondering aankijken.
okquote:
Zie je eigen topic en het is nog waar ook want ik haal alleen maar negens en tienen zonder te lerenquote:
Natuurlijk is het waar, wat had je anders verwacht? Ik post enkel en alleen de waarheid.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zie je eigen topic en het is nog waar ook want ik haal alleen maar negens en tienen zonder te leren
Je hebt toch ook leren typen en met een computer omgaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zie je eigen topic en het is nog waar ook want ik haal alleen maar negens en tienen zonder te leren
Dit ga ik onthouden aangezien je iets had gepost wat mij verbaasdequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Natuurlijk is het waar, wat had je anders verwacht? Ik post enkel en alleen de waarheid.
Wat verbaasde je dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dit ga ik onthouden aangezien je iets had gepost wat mij verbaasde
Ik deed het uit mijn blote hoofdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:36 schreef Teal het volgende:
[..]
Je hebt toch ook leren typen en met een computer omgaanZonder die skills was je niet op FOK! dus je theorie gaat niet helemaal op
Tijd voor een hoofddoekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik deed het uit mijn blote hoofd
Niet iedereen hoeft te weten wat jij postte aangezien het te erg is om waar te zijnquote:
PM/DM het dan!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten wat jij postte aangezien het te erg is om waar te zijn
Ligt eraan of ze doable zijn of nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:39 schreef Teal het volgende:
Wat vinden jullie van jongens met half lang haar?
Of ze wat zijn?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze doable zijn of niet
Nou?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:39 schreef honkeytonk het volgende:
Ohja! Weten jullie wat ik vanmiddag heb meegemaakt?
Sportschoolquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ga maar eens naar huis denk ik... lekker een avondje bankhangen of wat anders waar je niet bij na hoeft te denken
sorry... ze staat al een maand droogquote:
Ligt eraan. Als ze Benny heten zou ik ze doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:39 schreef Teal het volgende:
Wat vinden jullie van jongens met half lang haar?
quote:
Hou toch eens opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry... ze staat al een maand droog![]()
Ow wacht het is engels lol. ik las het als 1 woordquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
DOABLE oftewel of je ze zou doen
sorry... was even een inkoppertjequote:
Ik ook, maar toch gaan, krijg je kick vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar moet ik niet aan denken... daar ben ik te gaar voor...
Als ik ze doable vindquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef Teal het volgende:
[..]
Ow wacht het is engels lol. ik las het als 1 woord
Wanneer zijn ze dat dan?
Oké! Ik heb 2 dingen te vertellen!quote:
Als ze lekker zijn, als je halflang haar hebt en een hoofd als een uitgekotste hondendrol niet, is het Brad Pitt met haar tot zijn schouders, begin ik alvast met soppen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef Teal het volgende:
[..]
Ow wacht het is engels lol. ik las het als 1 woord
Wanneer zijn ze dat dan?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch gaan, krijg je kick van
Hihi, wat luek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké! Ik heb 2 dingen te vertellen!
Laten we beginnen met de 2e:
Ik keek IHVH van oudejaarsavond, en toen hadden ze het het over die kanjer bij de loterij ofzo, en toen zei iemand: "En morgenavond wordt deze kanjer live getrokken"
Ik ging helemaal kapot![]()
![]()
![]()
![]()
Ook weinig keusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ze Benny heten zou ik ze doen.
waar het hart vol van is...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké! Ik heb 2 dingen te vertellen!
Laten we beginnen met de 2e:
Ik keek IHVH van oudejaarsavond, en toen hadden ze het het over die kanjer bij de loterij ofzo, en toen zei iemand: "En morgenavond wordt deze kanjer live getrokken"
Ik ging helemaal kapot![]()
![]()
![]()
![]()
Loop je naar binnen, en dan zeg je: ik wil eerst kijken of ik het wat vind.quote:
dat durf ik nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef Teal het volgende:
[..]
Loop je naar binnen, en dan zeg je: ik wil eerst kijken of ik het wat vind.
NO EXCUSES
2x2dequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:43 schreef honkeytonk het volgende:
En het 2e is een ander vehaal, ik had ruzie met een kale Duitser
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dus Teal, ben jij doable of niet?
Weet niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dus Teal, ben jij doable of niet?
SORRY, schattig?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je negeert me
ik zei dat ik je best lief en schattig vind hoor
ja!quote:
ik zei het toch...quote:
nee... dat ga ik niet herhalenquote:
Moet hij maar niet op het midden van het fietspad gaan staanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:46 schreef honkeytonk het volgende:
Ik was aan het fietsen omstreeks 1 uur, toen op het fietspad een busje stond. Heel erg asociaal, en ik kon er niet langs. Dus ik klop even op het busje, en gebaar of die man aan de kant wil rijden. En toen negeerde hij mij. Dus ik van mijn fiets afstappen, fiets over greppeltje heen tillen, en verder fietsen en terwijl ik dat deed gaf ik een klap (geen harde hoor) op zijn achterruit wegens zijn asocialiteit. Ik fiets verder en hij ging mij de hele straat volgen, en mij volgen tot mijn huis. Ik had dit allang door en ik fietste naar een ander huis en stapte af. Die man was intussen aan het rennen, want zijn busje kon daar niet komen. En toen werd hij heel boos op mij, hij greep mij bij mijn hoofd, en schreeuwde tegen mij dat ik hier nog van zou horen![]()
Natuurlijk zal ik nooit meer van hem horen aangezien hij mijn naam niet weetMaar nu krijgt iemand anders wel problemen, omdat hij het adres van dat huis heeft opgeschreven
![]()
Nu voel ik mij schuldig
Ow dat over dat ik droog sta ofzo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee... dat ga ik niet herhalenDan wordt je weer boos
Ik voel mij schuldig voor die iemand die nu een boze man op zijn dak krijgtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet hij maar niet op het midden van het fietspad gaan staan
Niet schuldig voelen
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ow dat over dat ik droog sta ofzo?
Sta je droog dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ow dat over dat ik droog sta ofzo?
oow oke, sterkte voor die genequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik voel mij schuldig voor die iemand die nu een boze man op zijn dak krijgtIk heb al een briefje met uitleg door de deur gedaan
Jij zegt het constantquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef Teal het volgende:
Spannend hiero en super gezellig
Maar ik ga want het is bijna 5uur en dus tijd om naar huis te gaan
Tag Tag!
Goedzo, vrouwen horen te soppen jaquote:
Je hoeft je bureau niet elke dag te soppen hoor... das niet nodig... 1 keer per week is genoegquote:
Neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef Teal het volgende:
[..]
Goedzo, vrouwen horen te soppen ja
Wil je ook mijn ramen komen lappen ?
Okequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je hoeft je bureau niet elke dag te soppen hoor... das niet nodig... 1 keer per week is genoeg
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ze maken echt elke gek moderator tegenwoordig.
Als ie nou gezegd had: stuiterbal... dan had er wel waarheid ingezeten?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als ie nou gezegd had: stuiterbal... dan had er wel waarheid ingezeten?
Maar ik ben weg
Fijn weekend en wie weet tot later!
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ken genoeg gekken die niet moderator zijn
quote:
Ladies CRE Modsquote:
een Frikandel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Neem ook zo'n bruine pretpaal voor mij mee.
Waar istie geweest dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Neem ook zo'n bruine pretpaal voor mij mee.
Hij is opquote:
SPOILER: Bruine PretpaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij is op
Zeg dan meteen een biertjeSPOILER: Bruine PretpaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:
Da's mijn eerste in lange tijdquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Da's mijn eerste in lange tijdVanaf nu sla ik al mijn goede topics op, zodat als iemand mij weer een baggeruser noem, ik hem/haar die topics kan laten zien
Okee sterktequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Beoordeling 3D![]()
Dus moet alles afhebben
Doorgestreept heb ik al gedaanquote:Huiswerk: Maak een serie tekeningen (niet te klein, minimaal A2 of op vellen van 50 x 65) van restruimtes in je omgeving. Met restruimtes bedoel ik bijvoorbeeld de ruimte onder een stoel, tafel of bed (houdt rekening met de poten!!!) maar ook bijvoorbeeld de ruimte onder je armen. Maak er volumes van. Zoek ook andere minder voor de hand liggende voorwerpen en teken hun restruimte.
Voor een voorbeeld van zon restruimte zie House van Rachel Whitebread:
Les 4:
Werk de schetsen van de restruimtes die je hebt gemaakt uit tot een ruimtelijke werk van karton. Je mag combinaties maken van de volumes die je hebt geschetst om to een volume te komen dat interessant van vorm is.
Zoek in het gebouw een plek op die je opvalt en geef hier een beeldende reactie op.
Kijk goed naar de architectuur en de karakteristieken van de ruimte (en dus de restruimte) daarvan en de aanwezige voorwerpen en ook naar de functie, de ruimtelijke setting en de betekenis van de gekozen locatie.
Maak een aantal schetsen en/of foto,s van de locatie en van details ervan en probeer te omschrijven waarom je nu juist op deze locatie inzoomt en wat voor element daar op zijn plek zou zijn: een element dat opgaat in de ruimte, een accent geeft aan een specifieke karakteristiek of functie van de ruimte of dat vervreemdend werkt.
In ieder geval wordt dit het huiswerk voor de volgende keer:
Neem draad, garen, ander touw of/en wol, oude kleding en andere materialen als papier en karton of gaas en maak een constructie in je woonruimte of woonomgeving waar je zelf onderdeel van bent. Dat kan een constructie zijn tussen twee muren, tussen plafond en vloer maar ook tussen meubels. Onderzoek wat de mogelijkheden zijn van jezelf en de
materialen die je hebt en verken de grenzen er van.
Opdracht twee: Maak een verbinding tussen twee punten in dezelfde ruimte maar deze keer ben je niet gebonden aan materiaal. Je kan ook denken aan geluid, licht of beweging (van jezelf) Het moet wel door anderen te ervaren zijn ook al bestaat het voor korte tijd (denk aan een performance of geluid.) Voorbeelden zijn twee mensen die tegenover elkaar staan en elkaar aankijken of stepping stones in een rivier.
Huiswerk: Degene die ik heb gevraagd nog te werken en te kijken naar de prothese weten wat ze kunnen doen. Voor de anderen,: kies een voorwerp in je huis en schets het. Maak vervolgens schetsen van hetzelfde voorwerp maar nu probeer je het een stemming mee te geven bijvoorbeeld droevig, vrolijk, bedachtzaam of kwaad. Kies op zijn minst drie stemmingen. Maak ruimtelijke schetsen. Je mag de stemming beïnvloeden d.m.v. kleur maar ook d.m.v. het veranderen van de vorm. Probeer ook d.m.v. de keuze van de materialen waarmee je schetst het karakter vorm te geven, inkt is bijvoorbeeld harder dan aquarelverf. En ook door de manier van schetsen (uitbundig, ingetogen) kun je heel veel uitdrukken. Experimenteren dus! Voer een van de schetsen uit met een materiaal naar keuze maar je mag maar 1 materiaal gebruiken.
Les 6:
Materiaal: Materiaal: Lege melkpakken, 3 stuks (mag ook leeg yoghurt of frisdrankpak zijn), (Stanley)mes, schaar, lijm, nietmachine aluminiumfolie, klei, schuimrubber en touw.
Uitgangspunt is een lege kartonnen verpakking. Bewerk en verander het melkpak zo dat je het bijna niet meer herkent. Maak een object dat de oorspronkelijke vorm- een hoge vierkante open doos- en de eigenlijke functie- een container voor vloeistof- ontkent. Voeg geen andere materialen toe behalve eventueel lijm of nietje. Maak op zijn minst twee versies.
Vervolgens wordt dit object het startpunt voor een ander werk. Kies een van de andere materialen die je hebt meegenomen en maak een nieuw object dat verwant is aan het eerste. Geen letterlijke kopie, geen tweelingbroer van een ander materiaal maar wel familie. Maak verschillende uitwerkingen en maak er een verzameling van. Onderzoek hoe de aard van de verschillende materialen het beeld bepaald.
Sluit FOK! dan afquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Doorgestreept heb ik al gedaan![]()
Rest moet nog![]()
Heb de hele dag al (amper) op fok gezeten en ben net uren bezig geweest.quote:
Ik werk altijd een kwartier en dan neem ik 2 uur pauzequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb de hele dag al (amper) op fok gezeten en ben net uren bezig geweest.
Heb wel even pauze verdient vind ik
Ohja, ik heb van 2 tot 5 ongeveer non stop aan mn huiswerk gezetenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik werk altijd een kwartier en dan neem ik 2 uur pauze
Mocht je je mislukte knutsels kwijt wilt staat er een mislukkelingentopic in CREquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, ik heb van 2 tot 5 ongeveer non stop aan mn huiswerk gezeten
En mocht je zin hebben in kaas, ga dan naar de kaasboer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mocht je je mislukte knutsels kwijt wilt staat er een mislukkelingentopic in CRE
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
En mocht je zin hebben in kaas, ga dan naar de kaasboer.
Ik weet niet zeker of ik m mislukt moet noemen of nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mocht je je mislukte knutsels kwijt wilt staat er een mislukkelingentopic in CRE
In de supermarkt hebben ze ook kaasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
En mocht je zin hebben in kaas, ga dan naar de kaasboer.
In Merelland hebben ze geen supermarkten. Basiskennis.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
In de supermarkt hebben ze ook kaas
Je bent van harte welkom.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:33 schreef 92Merel het volgende:
Denk dat ik m eerder in kleine creaties ga posten
ow sorryquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
In Merelland hebben ze geen supermarkten. Basiskennis.
En de C1000 dan waar ik gewerkt had?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
In Merelland hebben ze geen supermarkten. Basiskennis.
Wat goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom.
Ik heb vandaag overigens een topic gesloten en wat posts verwijderd.
Jeeejquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom.
Ik heb vandaag overigens een topic gesloten en wat posts verwijderd.
Nou eigenlijk niet, ik vraag me echt af of dat nog weggaat, voel me best 'schuldig' als ik een topic sluit.quote:
dat had ik ook maar dat gaat vanzelf wel wegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet, ik vraag me echt af of dat nog weggaat, voel me best 'schuldig' als ik een topic sluit.
Niet te veel topics deleten, gewoon slotten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik denk dat ik hem zo maar weer weg ga halendie knutselfreaks daar maken toch niks mislukts
Ik heb vast nog wel ergens wat lelijks staanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik denk dat ik hem zo maar weer weg ga halendie knutselfreaks daar maken toch niks mislukts
Ja dat bedoelde ik, ik kijk het nog wel even aan maar 1 reactie staat zo knulligquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet te veel topics deleten, gewoon slotten.
En het is net een halfuur open.
Het is een half uur open, nog niet eens.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik, ik kijk het nog wel even aan maar 1 reactie staat zo knullig
ja maar ik ben geduldloos oftewel ongeduldigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is een half uur open, nog niet eens.
okquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar ik ben geduldloos oftewel ongeduldig
Ja echt lief is dat, ik mag ze ook welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:39 schreef Lutte het volgende:
Zo schattig trouwens, in het haaktopic SC'en ze via spoilers om maar ontopic te blijven.![]()
Ik vind iedereen echt zo lief in CRE.
En die andere mod, chocoladekip ofzo,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja echt lief is dat, ik mag ze ook wel
Die ene mod is ook heel tofLutte is het volgens mij
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is een half uur open, nog niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |