de keer erna, toen ik dezelfde pols weer brak, moest ik ze bij de huisartsenpost overtuigen dat ik echt foto's moest laten maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is wel een groot verschil tussen school en de huisarts.
Ik ken geen enkele huisarts die bij een vermoedelijke breuk zijn patient niet even doorstuurt voor een foto
ik ben goed ik weet hetquote:
ik geloof we dat je pijn hebt hoor, alleen wil ik aangeven dat niet alles dat gepost wordt ook meteen waarheid isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wil je pics zien van mijn arm?
is je breuk behandeld?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze hebben mij er op school ook een keer mee laten lopen hoor, toen ik thuis kwam zei mijn opa (die er toen toevallig was en fysiotherapeut was) dat hij dacht dat het gebroken was en dat ik maar even naar de ehbo moest.
en inderdaad, gebroken dus.
is weer helemaal goed gekomen trouwens
tegenwoordig moet jezelf onderhand dokter zijn als je iets voor mekaar wil krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de keer erna, toen ik dezelfde pols weer brak, moest ik ze bij de huisartsenpost overtuigen dat ik echt foto's moest laten maken.
luister goed wat ik zeg..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de keer erna, toen ik dezelfde pols weer brak, moest ik ze bij de huisartsenpost overtuigen dat ik echt foto's moest laten maken.
ja, ik heb gips gekregen toen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik geloof we dat je pijn hebt hoor, alleen wil ik aangeven dat niet alles dat gepost wordt ook meteen waarheid is
[..]
is je breuk behandeld?
helemaal mee eens...quote:
en dat is wat ik dus bedoel, een breuk moet behandeld worden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik heb gips gekregen toen.
beide keren trouwens
laters MDquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
helemaal mee eens...
tijd om naar huis te gaan
quote:
Dank uquote:
dat zeiden ze bij de huisartsenpost ook tegen mij ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
luister goed wat ik zeg..
als een huisarts een breuk vermoedt, stuurt hij zijn patient door...
als een (huis/ehbo/school) arts denkt dat er niets aan de hand is doen ze niets..
de arts van summer zegt dus bijkbaar: ja ik denk dat het gebroken is, maar we kijken wel ff??
Nogmaas: ik zeg niet dat summer niets heeft, alleen dat de arts incompetent is
jij ook bedanktquote:
koen blijf je deze UI houden?quote:
laterrrr MDquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
helemaal mee eens...
tijd om naar huis te gaan
Ja, en als dit volgende week nog zo is ga ik weer ff. Ik kan nu nog niet eens een pen vasthouden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat is wat ik dus bedoel, een breuk moet behandeld worden.
Dus als die arts een vermoeden heeft dat er een breuk zit, zou hij toch een behandeling moeten starten (beginnende met een foto) ?
nope ben nog op zoek naar iets betersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
koen blijf je deze UI houden?
War houd je van Koen, misschien weten wij iets leuks?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope ben nog op zoek naar iets beters
ok dan zet ik de deze niet in het schakenbordquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope ben nog op zoek naar iets beters
ik geloof de blessure wel maar vond het onwaarschijnlijk dat de arts bij een vermoeden van een breuk niet eens een foto liet maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zeiden ze bij de huisartsenpost ook tegen mij ja.
niet handig, maar wel waar.
en jij zegt dat je summer niet gelooft, nou, het gebeurt dus echt.
niet handig, maar wel waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |