quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope ben nog op zoek naar iets beters
vroeg ik laatst al een keer geloof ik maar kwamen geen goede ideeenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
War houd je van Koen, misschien weten wij iets leuks?
ik zou, als ik jou was, toch op eigen initiatief even een foto laten maken, als de pijn zo erg is...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, en als dit volgende week nog zo is ga ik weer ff. Ik kan nu nog niet eens een pen vasthouden.
Nou, als je dit morgen nog hebt dan zou ik maar gewoon naar de ehbo/ huisartsenpost gaan en een foto eisenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, en als dit volgende week nog zo is ga ik weer ff. Ik kan nu nog niet eens een pen vasthouden.
Maar waar houd je dan van!?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroeg ik laatst al een keer geloof ik maar kwamen geen goede ideeen
Dat dus..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, als je dit morgen nog hebt dan zou ik maar gewoon naar de ehbo/ huisartsenpost gaan en een foto eisen
ik zou nou naar de ehbo gaan en zeggen dat je net bent gevallen en dat je denkt dat het is gebroken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
shop ze STquote:
zet je JF er ook even terug>quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ok dan zet ik de deze niet in het schakenbord
ummmmmquote:
quote:
Maar ze kunnen toch zo erachter komen dat ik al bij de huisarts ben geweest?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou nou naar de ehbo gaan en zeggen dat je net bent gevallen en dat je denkt dat het is gebroken.
dan maken ze meteen een foto en weet je iig meer
als jij niks zegt nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch zo erachter komen dat ik al bij de huisarts ben geweest?
dan zou ik er eerst een andere uit moeten halenquote:
Ja nou ? het is 5 uur geweest en de dokter is naar huisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch zo erachter komen dat ik al bij de huisarts ben geweest?
ja? dus?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou ik er eerst een andere uit moeten halen
mijn ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou ? het is 5 uur geweest en de dokter is naar huis
jij giert het uit van de pijn ga naar de EHBO en laat er naar kijken
Een mooie mevrouw in het vliegtuigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmmm
Fokken
Computeren
Vrouwen
Vliegtuigen
voetbal (kijken)
ik zou niet weten wie ik eruit moet halenquote:
kijk ze marijkequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een mooie mevrouw in het vliegtuig
[ afbeelding ]`
Sorry, ben totaal inspiratieloosIk ga maar even op de bank hangen en serietje kijken
Tot later
BX...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou niet weten wie ik eruit moet halen
ik vond Ridder Koen wel leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een mooie mevrouw in het vliegtuig
[ afbeelding ]`
Sorry, ben totaal inspiratieloosIk ga maar even op de bank hangen en serietje kijken
Tot later
Hijs leukquote:
quote:
Dan houden we deze er ff inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
hij is nog niet eens zo gek
quote:
die zal straks wel reagerenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:10 schreef Koen66 het volgende:
Fles is niet in de buurt? Die had klachten over mijn vorige UIs ook
Ik mag nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef pgrferrari het volgende:
Wie heeft er zin om samen te spelen?
die heeft van de week nog hier gepostquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
BX...
JF is er ook uitgegooid omdat hij weinig postte...
er was blijkbaar wel plaats voor trollende pubertjes
Nouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik mag niet
eten is zo klaar en mag alleen maar in de tuin spelen
mompelt iets over blond enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef Ladylike het volgende:
wat een smoesjes hebben sommige mensen toch
maar goed, ik doe net alsof ik dom ben en het niet door heb
Zondag?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef pgrferrari het volgende:
Wie heeft er zin om samen te spelen?
ja? JF ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heeft van de week nog hier gepost![]()
en doe je tampon even goed
Het gaat toch erom dat we weten dat jij het bentquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Koen66 het volgende:
hmmm nu staat mijn kerstbal UI nog in de OP....
maat wacht maar ff of het definitief deze blijft
dat is zow... maar een kerst ui is zo'n tijdelijk ding hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het gaat toch erom dat we weten dat jij het bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |