Ja en ik heb dus ook nooit de bedoeling in deze "discussie" gehad om jou of wie dan ook te overtuigen dat alles en iedereen maar alles moet en mag schrijven.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind iets historisch interessant als het van belang is voor de geschiedenis.
dus, iemand die daar als eerste was, primitieve tekeningen in grotten, krabbels van soldaten in oorlog.
welk krabbeltje er in jouw groeve precies door mij historisch interessant gevonden worden kan ik je zo niet precies vertellen.
ergens ligt een grens, en bij jou ligt die anders dan bij mij, omdat we nou eenmaal een andere mening hebben en anders geïnteresseerd zijn in deze specifieke groeve.
dat blijkt al uit het feit dat jij er wel op een leeg plekje iets krast en ik dat nooit zou doen.
en vat dat niet op als een oordeel, dat is gewoon mijn mening en gevoel
Die zaten ook in het super de boer-pakketquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben net naar de winkel geweest...
Deze zijn lekker
[ afbeelding ]
Sterktequote:
quote:Eindhoven-Venlo
Vrijdag 7 Januari 14:47
Oorzaak
Tussen Eindhoven en Venlo rijden geen treinen door een defect aan het spoor.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min. De verstoring is naar verwachting rond 21:00 uur verholpen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15 minuten valt dan nog meequote:
Geen idee... voel me ineens erg moe en heb last van mn klieren...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iets verkeerd gegeten/gedronken?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja en ik heb dus ook nooit de bedoeling in deze "discussie" gehad om jou of wie dan ook te overtuigen dat alles en iedereen maar alles moet en mag schrijven.
Ook ik heb inderdaad mijn grenzen
begin van de griepquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee... voel me ineens erg moe en heb last van mn klieren...
nogmaals: bedankt voor je uitlegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
En mijn grenzen zijn dan gewoon veel en veel eerder bereikt.
Alweer, heb ik net voor de kerst nog gehad...quote:
zo voel ik het trouwens ook over alle groeves en grotten waar ik wel ben geweest.quote:
O, stukje vergeten te verwijderen bij het kopieerplakken van die storing tussen Rotterdam en Dordrechtquote:
is het weer zover?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, stukje vergeten te verwijderen bij het kopieerplakken van die storing tussen Rotterdam en Dordrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |