Ik wacht nog steeds op een uitnodigingquote:
vraaaariequote:
PGFquote:
Ik ben niet bang voor een discussie, ik heb er geen zin in.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:59 schreef Ladylike het volgende:
Jammer trouwens dat jullie ineens bang zijn voor een discussie
verschillende meningen zijn juist soms hartstikke interessant (mits mensen niet persoonlijk gaan aanvallen uiteraard)
MPGquote:
LLquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een uitnodiging
[..]
vraaaarie
Alfatelistquote:
Ben niet bang hoor voor discussie... alleen dit onderwerp raakt me niet zo erg...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:59 schreef Ladylike het volgende:
Jammer trouwens dat jullie ineens bang zijn voor een discussie
verschillende meningen zijn juist soms hartstikke interessant (mits mensen niet persoonlijk gaan aanvallen uiteraard)
Graag.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
MPG
Bakkie plur?![]()
[..]
LL
[..]
Alfatelist
miniquote:
dat is dus met 99% van de inkrassingen e.d. zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor een discussie, ik heb er geen zin in.
En als die soldaat er niet voor zijn werk was dan vind ik ook dat hij niet het recht had daar de krabbelen dat hij er was.
jij geeft dan ook geen uitgesproken meningquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben niet bang hoor voor discussie... alleen dit onderwerp raakt me niet zo erg...
Wel redelijk, ik begin het al iets meer te accepteren omdat ik er met iemand over gesproken hebquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Graag.
Hoe is het nou?
Mag ook via de eerder voorgestelde weg, als je het niet hier neer wil gooien.
Weet niet waar het over gaat dus kan mij ook niet in de discussie mengenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben niet bang hoor voor discussie... alleen dit onderwerp raakt me niet zo erg...
ik ook nog nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:58 schreef Ladylike het volgende:
Heb je de kerstbonussen al gegeven MPG?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij geeft dan ook geen uitgesproken mening
iets verkeerd gegeten/gedronken?quote:
dat kanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:07 schreef Muck het volgende:
Ook ik ben niet bang voor een discussie, maar heb er gewoon geen zin in.
Daarbij ga ik zo boodschappen doen, koken en verder klussen in huis, dus ik vind het wel best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ja, maar als er bijvoorbeeld een soldaat zat voor zijn werk vind ik het wel weer kunnen..dan vind ik het namelijk historisch iets toevoegen. Niet per se voor de groeves, maar voor de algemene geschiedenis.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is dus met 99% van de inkrassingen e.d. zo.
Degene die echt iets met die groeves gehad hebben zijn de blokbrekers die ze gecreerd hebben door blokken mergel te zagen en breken
Maar bedankt, door die post weet ik dus wel hoe je er tegenover staat
Thanxdit is gewoon interessant voor mij om te weten hoe iemand die er nooit komt over denkt
(en dat meen ik echt, niets negatiefs mee bedoeld)
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:09 schreef friemelaar het volgende:
IK BEN TEGENtietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je tegen dikke tieten?
Of wil je echt weten waar je je mening nou over gegeven hebt?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Maar deze discussie interesseert me wél.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan
mij interesseert een regenpak dat al 1000 keer bested/gekocht had kunnen zijn, mja daar reageer ik dan ook niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |