Nou, dan had jij gelijk HW! Wat fijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je spreekt het uit als "sjutbullar".
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klinkt het eng als ik zeg dat ik toen even aan je moest denken?
Het waren geen vieze gedachtes. Dat scheelt nog.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja een beetje verontrustend vind ik dat wel...
Oh, dat valt weer mee dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je spreekt het uit als "sjutbullar".
Waarna wij heerlijk daimtaart gaan etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat ze peurac in het ballenbad achterlaten
Dat moest er ook nog eens bij komen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het waren geen vieze gedachtes. Dat scheelt nog.
Ik ben een keurig meisje, ik heb alleen maar ranzige gedachtes over mannen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat moest er ook nog eens bij komen!
Haha, ms een heel goed idee!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Ripley het volgende:
Sjitbullar he! Ofzo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarna wij heerlijk daimtaart gaan eten
Of die kutbullar of zo
weet je hoe vies zo'n ballenbak isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Ripley het volgende:
Hij heeft gewoon een stofzuiger hoor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:23 schreef Ripley het volgende:
Arme geile krea, met al dit lesbische geweld
Je fantasie slaat op hol krea!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je mag Samzz wel meenemen hoor. Peu zet jullie zo af.
de vruchtenkwakjes ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Ripley het volgende:
die zweedse ballen zijn niet lekker bij de ikea
Beetje oplete, Kluts. Dat was al zo obvious als dat ik geil ben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
Gaat peu met de dames naar de Ikea?Over wie wil hij heen?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een stofzuiger hoor!
Dat maakt mij niet uit, ik hoef toch niet over peu heen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet je hoe vies zo'n ballenbak is
Ik kan het niet laten om het even out in the open te vragen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beetje oplete, Kluts. Dat was al zo obvious als dat ik geil ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |