Het zou wat zijn als dit echt blijkt te kloppenquote:Op zondag 9 januari 2011 09:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga hier overigens sterk in mee hoor:
[..]
Deze puzzelstukjes passen érg goed.
Jeez, lees het topic dan...quote:Op zondag 9 januari 2011 11:07 schreef Tompsen het volgende:
waarom heeft iedereen het steeds over Kuifje- of Jezus-hints?
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:43 schreef Rewimo het volgende:
Waarschijnlijk heette de chauffeur Topo of zo
Veel te ver gezocht. Sowieso is heel zuid Amerika streng gelovig en zijn verwijzingen naar Jezus prominent in het straatbeeld aanwezig.quote:Op zondag 9 januari 2011 09:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
ik ga geen 5 topics in halen, ik heb dit topic gelezen en hierin komt iedereen met Kuifje en Jezus hints en ik vraag alleen waarom.quote:
Letterlijk 6 posts boven je staat een complete uitleg over het jezusverhaal.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:24 schreef Tompsen het volgende:
[..]
ik ga geen 5 topics in halen, ik heb dit topic gelezen en hierin komt iedereen met Kuifje en Jezus hints en ik vraag alleen waarom.
Jeeezz, doe gewoon normaal dan
Nja, maar toch is het wel een sterke theorie. Vooral ook omdat de redactie van WIDM hier heel makkelijk op kan inspelen (de nummers op de ruggen, het Barcelona shirt in de bus als verwijzing naar Johan Cruijff (JC) de verlosser). In het molboekje van de AVRO gids zegt Pieter-Jan ook dat het voor de programmamakers wel te doen moet zijn om aanwijzingen te verstoppen. Hij zegt letterlijk dat het aantrekken van een bepaald shirt door een local geen enkel probleem is, nummerborden van auto's is weer een heel ander verhaal.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat van Horace wel een leuk ideemaar het lijkt me meer dat iedereen veel te ver door denkt/
Damn, die is mooi gevonden!quote:Op zondag 9 januari 2011 09:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als de mol bij alle kandidaten in de bus zat, moet hij wel als laatste in de bus stappen. Horace stapt als laatste in.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als Horace de mol is... Ook alleen bij hem zag je wat achterin de bus zat, toch? Hij was volgens mij ook de enige die expliciet in beeld goed rondkeek.
Ga niet uit van de montage, in voorgaande seizoen belde, sprak en zag de Mol ook (met) zichzelfquote:Op zondag 9 januari 2011 12:46 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Als de mol bij alle kandidaten in de bus zat, moet hij wel als laatste in de bus stappen. Horace stapt als laatste in.
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:46 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Als de mol bij alle kandidaten in de bus zat, moet hij wel als laatste in de bus stappen. Horace stapt als laatste in.
Dat dus, maar ook omdat hij als enige een dergelijk shot krijgt.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:48 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ga niet uit van de montage, in voorgaande seizoen belde, sprak en zag de Mol ook (met) zichzelf
Ik heb deze uitzending ook even teruggekeken.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb zojuist voor de gein nog eens de laatste aflevering van WIDM 2009 zitten kijken (waar Jon de Mol is) http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:15-183657
Als je ziet hoe daar de molacties worden uitgelegd, niets wordt er gezegd over verborgen aanwijzingen, enkel dat bijvoorbeeld de introductie stukjes van Pieter-Jan vaak een aanwijzing kunnen zijn naar de aflevering daarvoor en het is ook verstandig om te letten op woordspelingen van de Mol.
Die redenering snap ik niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:46 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
De redenering gaat denk ik als volgt:quote:
Precies. Bovendien, als de kandidaten na elkaar in de bus instapten en elkaar zagen in- en uitstappen, dan waren er zeker woorden gewisseld, antwoorden doorgegeven enzo. Dat is ook niet gebeurd. Denk dat iedereen gewoon solo is opgehaald, en dat je qua volgorde niets kan zien aan de aanwezigheid/afwezigheid van de mol in de bus.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:28 schreef Injetta het volgende:
Pepijn zagen we als eerste.. Maar ja.. ze kunnen die volgorde uitzenden zoals ze het willen, dus dat zegt op zich ook niet zo veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |