Ik weet het nietquote:
Dan moeten meteen alle Marokkanen dood?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:59 schreef komtdieban het volgende:
[..]
wacht maar totdat je vriendin word aangerand
ik denk dat er in de fruitmand een paar goede vruchten zit en de rest rot is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dan moeten meteen alle Marokkanen dood?
Alleen idioten denken dat.
Misschien ben ik wel een marrokaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:59 schreef komtdieban het volgende:
[..]
wacht maar totdat je vriendin word aangerand
ja want via 10minutmail een nieuw accountje aanmaken kost zoveel tijdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Geniet nog maar even van je postrechten, TS.
Dat mag ook niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:02 schreef komtdieban het volgende:
[..]
ja want via 10minutmail een nieuw accountje aanmaken kost zoveel tijd
Ja ik hoop dat mensen snel op jouw knopje drukken. Mongool.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef komtdieban het volgende:
[..]
ik denk dat er in de fruitmand een paar goede vruchten zit en de rest rot is.
noem het collateral damage
open een topicquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat mensen snel op jouw knopje drukken. Mongool.
ik denk dat jij is wat vaker buiten moet komen en/of het nieuws vaker moet lezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:05 schreef doeka het volgende:
Vertel eens TS, hoe is het nou allemaal zo gekomen?
Ik denk dat je professionele hulp moet gaan zoeken.
Vertel! Wat heb ik dan gemist?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik denk dat jij is wat vaker buiten moet komen en/of het nieuws vaker moet lezen.
Daarom zijn er ook IP-bansquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:02 schreef komtdieban het volgende:
[..]
ja want via 10minutmail een nieuw accountje aanmaken kost zoveel tijd
Als je een echte fokker bent kom je niet buiten neequote:
ik zelf zou niet op de 'knop' drukken. Omdat ik ook marokkanen ken waar niets mee aan de hand is.quote:
Of het zijn net zulke idioten als jij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:13 schreef komtdieban het volgende:
20 vs 16 die voor zijn
dit topic laat wel zien wat mensen echt denken als ze anoniem blijven
eigenlijk had ik iets van 90 % nee stemmers verwacht maar dit verbaast me wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef doeka het volgende:
[..]
Of het zijn net zulke idioten als jij.
O god dat plaatje is al voor 8 miljoen keer gerecyled.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik zelf zou niet op de 'knop' drukken. Omdat ik ook marokkanen ken waar niets mee aan de hand is.
Maar je moet echt een betonnen/granieten plaat voor je harses hebben van een paar kilometer dik wil je niet inzien dat 90% van die gasten de wereld aan het verneuken zijn.
Dit soort gasten bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
en dit soort berichten komen ook dagelijks langs etc.
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_1215.html#comments
het ligt uiteraard aan mij maar ik zie een soort van patroon.
maar mensen zouden er niet mee zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:16 schreef Berlitz het volgende:
Denkt iemand nou serieus dat de ja-stemmers marrokanen gaan vermoorden?
Maar gelukkig ga jij zo oprotten van het forum.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:15 schreef komtdieban het volgende:
[..]
eigenlijk had ik iets van 90 % nee stemmers verwacht maar dit verbaast me wel.
kun je na gaan hoe zat mensen het zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |