Kan ik me voorstellen, als bepaalde mensen je verhaal niet TRU genoeg vinden zou het zomaar kunnen dat ze je daarna de toegang willen ontzeggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:33 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Jaa tuurlijk maar daar sta ik ook voor open.. maar gewoon, weet niet, iets zegt me dat ik het maar beter niet kan doen.
ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:12 schreef MeGusta het volgende:
Helemaal off-topic, maar ik lees elke keer i.p.v Lavenderr Landverrader
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:02 schreef _Led_ het volgende:
Kan ik me voorstellen, als bepaalde mensen je verhaal niet TRU genoeg vinden zou het zomaar kunnen dat ze je daarna de toegang willen ontzeggen
Ik denk dat ook welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef opastokvis het volgende:
ik denk overigens dat (naast onz) tru één van de moeilijkste fora is die er te modden is of zit ik er nu ver naast?
Denk ik ook! Om dit te modderen moet je een ware bastaard zijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef opastokvis het volgende:
ik denk overigens dat (naast onz) tru één van de moeilijkste fora is die er te modden is of zit ik er nu ver naast?
Ik heb er gepost dus dan is het per definitie al een geslaagd topic!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:46 schreef Bastard het volgende:
En dan te bedenken dat ik mn 100.000e post in dit topic heb verkwanseld.
If so, ze hebben zich vrijwillig opgegeven hier te modden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:44 schreef opastokvis het volgende:
Omdat het volgens mij goed kort gehouden wordt. Piranha's zijn het! Zodra ze bloed ruiken!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
If so, ze hebben zich vrijwillig opgegeven hier te modden.
ONZ en KLB zijn veel actiever trouwens. Er wordt meer gepost, dus ook meer troll- en bash-reacties.
ik zeg niet dat ze zielig zijn hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:06 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
If so, ze hebben zich vrijwillig opgegeven hier te modden.
ONZ en KLB zijn veel actiever trouwens. Er wordt meer gepost, dus ook meer troll- en bash-reacties.
Menig poster in TRU kan geesten zien, dan kunnen ze toch ook wel een trol en andere fantasiefiguren herkennen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:10 schreef opastokvis het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze zielig zijn hoor.![]()
en uiteraard meer getroll en gebash, maar dat is daar wel makkelijker te herkennen.
Ja hoor, dat kunnen we welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Menig poster in TRU kan geesten zien, dan kunnen ze toch ook wel een trol en andere fantasiefiguren herkennen?
Houten staak, hamer, je weet welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:24 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
En net als een echte exorcist, kan je die verdrijven.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
En zo zullen er ook believers zijn die TRU aantrekkelijk vinden, juist omdat er ook mensen zijn die ook de rationele kant belichten en dat er soms grapjes gemaakt worden.
Ik denk dat Kroketvulling zo iemand is. Ik denk dat zij er hier geen hol aan zou vinden als iedereen maar 'ja en amen' post en compleet meegaat in het verhaal van de TS.
Ik vind Kroketvulling trouwens sowieso tof.
quote:
Welke moderators? Nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:43 schreef Kroketvulling het volgende:
Oh, en ik vind dat Bastard en Lavenderr prima werk afleveren als moderator! Wilde ik ook nog even erbij vermelden. De meeste topics zijn prima leesbaar en interessant om te volgen. Bedankt he!
![]()
![]()
Kumbaya, my Lord, kumbaya
Ik hou ook van jou!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:38 schreef Kroketvulling het volgende:
Believer of non-believer, waar het om draait is dat we allemaal diep van binnen ECHT van elkaar houden!!![]()
Seks met trollen en kabouters!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |