Dan heb je het over de reageerders of over de topicstarters? Ik neem maar even aan het tweede.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:43 schreef banapples het volgende:
Blijkbaar vinden veel users het leuk om onzin te posten buiten ONZ.
Ik ga niet voor elk TRU topic het gebash melden natuurlijk. Vind dat de mods/adjes hier zelf wel iets aan kunnen doen, het gesloten maken bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:43 schreef PiRANiA het volgende:
Bashen kan je melden, dan wordt er wat aan gedaan.
Vooral in TRU. Bij de rest valt het nog redelijk mee vergeleken met hierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:48 schreef kwiwi het volgende:
Dan kun je alle forums besloten gaan maken want je ziet dat soort reacties overal. Ik lees er zelf gewoon overheen
Op een gegeven moment weten ze dat wel. Het leest gewoon vervelend en elk topic eindigt in een welles nietes discussie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:50 schreef Tja..1986 het volgende:
In TRU wordt dan natuurlijk ook met name onzin gepost. Het is helemaal niet verkeerd als mensen daarop gewezen worden. Het is juist gevaarlijk om maar één geluid mogelijk te maken.
Meestal reageerders maar sommige vinden het ook leuk om een onzin topic te starten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan heb je het over de reageerders of over de topicstarters? Ik neem maar even aan het tweede.
Prima, stel dat dat echt zo is.. Waarom wil je het dan gelijk besloten hebben in plaats van eerst eens voor te stellen of de mods niet wat strenger kunnen modereren?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Vooral in TRU. Bij de rest valt het nog redelijk mee vergeleken met hier
Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wil naaktfoto's droppenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, stel dat dat echt zo is.. Waarom wil je het dan gelijk besloten hebben in plaats van eerst eens voor te stellen of de mods niet wat strenger kunnen modereren?
En jij zou ook blij zijn want dan is iedereen die alles in TRU onzin vindt gelijk wegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maar, dat is ook een voorstel. Of dat ook gaat gebeuren? Het zou ze héél veel werk besparen
Nee hoor... En besloten maken lijkt me een uitermate slecht plan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zeg, mod. Waarom staan alle topics vol met gebash? En waarom wordt dit weinig tot niet opgeruimd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee hoor... En besloten maken lijkt me een uitermate slecht plan.
Lieve schat, ik mod WGR (en KEL) geen TRU dus ik zou het niet weten. Besloten maken moet je niet willen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zeg, mod. Waarom staan alle topics vol met gebash? En waarom wordt dit weinig tot niet opgeruimd?
Dat is nou juist de essentie van TRU - dat we hier niet alles rationeel proberen te benaderen maar dat mensen dat soort zaken nou juist mogen posten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:41 schreef Phantomesse het volgende:
Dat 90% van de reacties uit onzin bestaat ervaar ik dan ook als zeer hinderlijk en het leest vervelend.
Aaah, ok.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Lieve schat, ik mod WGR (en KEL) geen TRU dus ik zou het niet weten. Besloten maken moet je niet willen...
Al die onzin die op ons internet terecht komt is ook vervelend. Dus fijn dat daar wat tegengewicht voor isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Op een gegeven moment weten ze dat wel. Het leest gewoon vervelend en elk topic eindigt in een welles nietes discussie.
Omdat het dan 1 grote incestueuze clusterfuck wordt van mensen die elkaar alleen nog maar mogen bevestigen in hun steeds grotere claims uit angst dat je anders geen echte TRU'er meer bent en eruit gezet wordt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaah, ok.
En omdat? Het zou een stuk leesbaarder zijn, ik haak nu intussen na een paar posts al af want het is allemaal hetzelfde.
Nou prima toch, scheelt je weer een boel lezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:04 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaah, ok.
En omdat? Het zou een stuk leesbaarder zijn, ik haak nu intussen na een paar posts al af want het is allemaal hetzelfde.
Dan is de truth niet meer 'in here', die wordt 'out there' gehoudenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Omdat het dan 1 grote incestueuze clusterfuck wordt van mensen die elkaar alleen nog maar mogen bevestigen in hun steeds grotere claims uit angst dat je anders geen echte TRU'er meer bent en eruit gezet wordt.
Zoals gewoonlijk lul je weer crap. Ik zie jou dan ook alleen in TRU. Vertel LED,w ant ik vind dat interessant. Wat beweegt jou hiertoe? En wat zijn je overige hobbies?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Omdat het dan 1 grote incestueuze clusterfuck wordt van mensen die elkaar alleen nog maar mogen bevestigen in hun steeds grotere claims uit angst dat je anders geen echte TRU'er meer bent en eruit gezet wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |