abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 januari 2011 @ 13:25:10 #51
111528 Viajero
Who dares wins
pi_91111730
quote:
99s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Benieuwd wat hier uit komt :)
Helemaal niets. Legaal gezien maakt het geen enkel verschil, en zolang 70/80% van de bevolking wel blijft inzien dat ons koningshuis een zeer positieve bijdrage aan ons land levert mogen kneuzen zoals jij mopperen wat ze willen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:38:15 #52
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_91112220
quote:
L. kwam vrijdag tijdens de zitting met een lijst van ongeveer 125 getuigen die hij wil laten horen. Daarop staan leden van het koninklijk huis en Kamerleden.
pi_91112352
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef RM-rf het volgende:
Tja, als je een beetje BNW volgt weet je dat juist die BNW types héél veel waarde leggen aan dingen als 'bloedband' en de Bewering dat bv belangrijke Bilderberger-leden die positie voornamelijk bekleden omdat ze tot de 'machtige familie-bloedlijnen' behoren...

Wat dat betreft zou dit complot-gelovertjes juist zulke complot-beweringen behoorlijk onderuit schoppen als blijkt dat ons Beaatje dus helemaal niet tot de beroemde 'Bloedlijn' behoorde maar ergens door de Postbode of Tuinman van Emma verwekt zou zijn....

Dat is toch wel een glitch in de geheimzinnige 'matrix' van al die 'Satanische Bloedlijnen'
Kritisch: 'De 13 satanische bloedlijnen'
Dit is gewoon een complot om de complottheoretici op het verkeerde been te zetten.
En anders is het een infiltratiepoging van reptillians uit een ander deel van het heelal, die op die manier een vete uitvechten.
  maandag 10 januari 2011 @ 14:07:57 #54
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91113491
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef RM-rf het volgende:
Tja, als je een beetje BNW volgt weet je dat juist die BNW types héél veel waarde leggen aan dingen als 'bloedband' en de Bewering dat bv belangrijke Bilderberger-leden die positie voornamelijk bekleden omdat ze tot de 'machtige familie-bloedlijnen' behoren...

Wat dat betreft zou dit complot-gelovertjes juist zulke complot-beweringen behoorlijk onderuit schoppen als blijkt dat ons Beaatje dus helemaal niet tot de beroemde 'Bloedlijn' behoorde maar ergens door de Postbode of Tuinman van Emma verwekt zou zijn....

Dat is toch wel een glitch in de geheimzinnige 'matrix' van al die 'Satanische Bloedlijnen'
Kritisch: 'De 13 satanische bloedlijnen'
Bea behoort tot blauwe bloedlijn -> klopt complottertjes hebben gelijk.
Bea behoort niet tot blauwe bloedlijn -> complottertjes hebben alsnog gelijk want het maakt niet uit, macht willen zij behouden dus ook de schijn.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 10 januari 2011 @ 14:08:50 #55
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91113519
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:06 schreef Mirjam het volgende:
wtf is this shit, ik wil ook wat die man te roken krijgt :D :')
Mirjam doet aan drugs :')
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_91116855
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef fs180 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als dat L is, dan komt hij er waarschijnlijk wel uit. :P
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_91117365
quote:
Op maandag 10 januari 2011 14:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Bea behoort tot blauwe bloedlijn -> klopt complottertjes hebben gelijk.
Bea behoort niet tot blauwe bloedlijn -> complottertjes hebben alsnog gelijk want het maakt niet uit, macht willen zij behouden dus ook de schijn.
ik volg je niet?

Waaruit haal jij dat bepaalde mensen opeens 'gelijk' zouden krijgen als iets heel anders aangetoond wordt?
als Bea bv tot de 'blauwe bloedlijn' behoort bewijst dat hooguit, 'dat ze ook daartoe dus behoort'... andere, verdergaande claims over grote complotten van die 'leden van de blauwe bloedlijn' over de wereldmacht en wat ze daarmee doen zijn nog altijd voor rekening van bepaalde mensen die daar enorm in 'geloven', maar dat blijft ook gewoon hun 'geloof',
en de vraag of Bea nu wel of niet er 'lid' van is, 'bewijst' niks.
Hooguit, als Bea dus niet daadwerkelijk ook qua DNA afstamt zou het wel hun 'geloof' een beetje twijfelachtig maken, hun 'verhaal' over die 'afstamming' die iemand tot een 'kwade groep machthebbers' zou maken, klopt dan niet, hooguit dat macht an sich vaak ook een familie-aangelegenheid is, maar dat is iets dat ook zonder 'complotten' al zo blijkt te zijn, macht is overerfbaar, zowel in fedoale oud-adelijke maatschappijen alswel ook de moderne maatschappij kan je door je geboorte in een bepaale familie (zelfs al ben je kindje van de postbode toch een sociaal voordeel ondervinden)

andersom, als Bea blijkbaar de afstammeling vand e postbode van Koningin Emma was bewijst het ook hooguit dat ze dus een beaapde afstamming heeft, welke waarde je eraan hecht, en of iemand 'vind' dat haar afstamming voldoet om koniging te zijn is ook weer iets prsoonlijks...
Puur officieel gezien maakt het haar niet opeens 'koningin-af'...
Het gaat hooguit om symbolische dingen

[ Bericht 14% gewijzigd door RM-rf op 10-01-2011 15:54:03 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_91119891
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jaja, Bilderberg en zo. :{
Leuke stof voor Lambiekje en Bankfurt :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_91122481
quote:
99s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Benieuwd wat hier uit komt :)
Niets. Want al zou dat onderzoek uitgevoerd worden dan zal het zeker niet openbaar worden gemaakt de eerste 50 jaar of zo.
En de reden dat de verdachte dit onderzoek wil is natuurlijk al helemaal...............nou ja :)

quote:
Haar cliënt kan dan niet worden vervolgd voor het beledigen van de koningin, omdat Beatrix geen koningin is.
pi_91123460
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Leuke stof voor Lambiekje en Bankfurt :')
Ik kan idd niet wachten op de onlogica :')

Of bea nou wel of niet koninklijk bloed heeft vind ik er niet echt toe doen. Het hele koningshuis is op niets berust en sterk overbodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door ems. op 10-01-2011 23:18:14 ]
Conscience do cost.
pi_91123901
Lod _O_
pi_91251870
ik ben wel benieuwd naar het vervolg van deze zaak. Gaat het werkelijk onderzocht worden? Moet trix wangslijm afstaan?
En gaat het een doofpotaffaire worden of gaat trix aftreden en betekent dat het einde van ons koningshuis? En krijgen we daardoor ook belastingverlaging?
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:04:21 #63
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_91251944
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik ben wel benieuwd naar het vervolg van deze zaak. Gaat het werkelijk onderzocht worden?
Nee, de rechtbank heeft het verzoek van de advocaat afgewezen.
pi_91251971
Ranzig.
pi_91252008
Lol, die gozer is een whackjob, een nutty, een freak, gestoord, mentally insane :D

Stop hem maar een jaar of 40 weg _O-
pi_91252066
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:07 schreef Scorpie het volgende:
Lol, die gozer is een whackjob, een nutty, een freak, gestoord, mentally insane :D

Volgens mij kom jij ook wel in aanmerking :') Labiele dwaas.
pi_91252108
Ongelooflijk dat in deze tijd een koningshuis nog kan bestaan. Iets om je diep voor te schamen aangezien er niets onzinnigers bestaat!
pi_91252156
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:11 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Zie je mij met theelichtjes gooien om aandacht te vragen voor een stamboom onderzoek naar de koningin? Nee he, neurotisch gehandicapt autistje dat je er bent :W
pi_91252203
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zie je mij met theelichtjes gooien om aandacht te vragen voor een stamboom onderzoek naar de koningin? Nee he, neurotisch gehandicapt autistje dat je er bent :W
Ja want labiliteit uit zich altijd in het gooien van theelichtjes,.. Je bent dus nog dom ook; in jouw geval manifesteert het zich in autistisch geraaskal.
pi_91252253
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:17 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ja want labiliteit uit zich altijd in het gooien van theelichtjes,..
Nee, in jouw geval uit het zich in het dwangmatig en neurotisch posten in BNW.

quote:
Je bent dus nog dom ook; in jouw geval manifesteert het zich in autistisch geraaskal.
Zegt de grootste BNW-knurft na Lambiekje :D

'Trust nobody, zelfs geen valse profeten' Pas op, ze zitten achter je aan!! Rennen!! _O-

Bedankt voor het lachen weer, mijn dag is weer goed nu ik weet dat jij bestaat :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 09:19:21 ]
pi_91252303
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, in jouw geval uit het zich in het dwangmatig en neurotisch posten in BNW.

[..]

Zegt de grootste BNW-knurft na Lambiekje :D

'Trust nobody, zelfs geen valse profeten' Pas op, ze zitten achter je aan!! Rennen!! _O-

Bedankt voor het lachen weer, mijn dag is weer goed nu ik weet dat jij bestaat :D
Gelijk in de historie duiken hè, heel goed knul; dat maakt je betoog nóg droeviger. Je kan net zo goed gelijk een witte vlag op hijsen, je bent gewoon fan.
pi_91252345
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Gelijk in de historie duiken hè, heel goed knul; dat maakt je betoog nóg droeviger. Je kan net zo goed gelijk een witte vlag op hijsen, je bent gewoon fan.
Ik lees in dit stukje dat je uitgeluld bent. Heel goed, ga maar weer terug naar je Minecraft spelletje en je BNW subforum, laat de grote mensen het hier maar over de belangrijke dingen van het leven hebben. Doei he! :W
pi_91252388
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik lees in dit stukje dat je uitgeluld bent. Heel goed, ga maar weer terug naar je Minecraft spelletje en je BNW subforum, laat de grote mensen het hier maar over de belangrijke dingen van het leven hebben. Doei he! :W
Uitgeluld :') nu gaan we terug naar basisschool retoriek? Ik hoef jouw history niet door te pluizen om je belachelijk te maken; dat doe je zelf heel goed. Zwakzinnig mannetje.
pi_91252464
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:24 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Uitgeluld :') nu gaan we terug naar basisschool retoriek? Ik hoef jouw history niet door te pluizen om je belachelijk te maken; dat doe je zelf heel goed. Zwakzinnig mannetje.
Ik ben anders niet degene die een persoonlijke aanval op mij inzette en daarmee al gelijk de discussie verloor voordat hij uberhaupt begonnen was :D. Of lijd je nu ook al aan een lichte vorm van dementie, veroorzaakt door het teveel smoken van jonko`s ?

Wacht even, ik ben in een goeie bui en zal je helpen met het opfrissen van je geheugen.

quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:11 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dus wie is hier nou degene die begon _O-

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 09:27:39 ]
pi_91252469
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:07 schreef Scorpie het volgende:

Ultieme droeftoeter :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')